Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A 3MB-00-t konkrétan testelni kell.
A fekete kék vezetéket, ami a CDI-ből kijön.

Ezt írták német fórumon, hogy bevált.
Gondolod, hogy a testelés elég?
Szerintem furfangosabb attól mint, hogy le kellene testelni.
Azt már néztem.
Oda nem megy más kábel, csak a visszajelzőkre....
Még agyalok....
Azaz a 3MB-00-s CDI-n, egy fekete-kék szálat le kell testelni.
Kiírogattam a színeket, kizárásos alapon egy fekete szál maradt, és testre megy egyből.
Azon agyalok, ha levenném testről.....lehet azon húzza le....
Én már semmin sem csodálkoznék.
Csak félek ha nem kap tested, belül sül át...
Széttkaptam a dobot. A gyapot tiszta kormos olaj volt, és a perforált cső is ami benne van el volt telve rendesen.
Ez visszafoghatja a motor teljesitményét ?
6perc tessék
nézzed az első csávó beszél már meg nem mondom hogy hányadik perc
Hanyadik percnél? Én is megnéztem.
sztroboszkópból kijön 3 drót, egy + egy - ,és egy gyújtókábel csipesz


Értelemszerűen a + az akku plusszára, a - a akku negatívjára vagy vázra, a gyújtókábel csipeszt pedig a gyújtókábelre. Majd sztroboszkóp bekapcs és nyél

Iagzából nem tudom én még mért nem néztem meg, mert van itthon dété is meg sztrobi is
http://yamahadt.cenebit.biz/to...
Ez egy lengyel oldal. A fordítóban ír arról is, hogy hogyan lehet hatástalanítani a 3MB 00-ás CDI folytást
http://www.sportmotor.hu/motor...


Én ha jól értem ebben is az van hogy amit régebb terveztek és ásványihoz tervezték abba ásványi kell, nem feltétlen a full sintetikus a legjobb de megint hülye voltam 1-2 ember szerint
Látod, lehúzza.
Valahol még lenni kell benne valaminek, vagy az elektronika maga yilen.
Fordszámmérőre nem lehet rákötve valami izé, s onnan tilt?
kapcsold be és világíts vele a szemedbe ha szerencséd van még epilepsziás rohamod is lehet
Ha amúgy minden rendben van, akkor szimplán túl nagy lehet a karbid. Vagy szegény a keveréked. De már írtam.
Van itthon strobim csak aza bajom konkréten fingom sincs hogy kell használni. Hogy tudnék ezzel ránézni? Igaz ez csak nyócvanas de kiváncsi voltnék.
És az mit is jenet "keszthelyit"
Sziasztok
Azt szeretném megtudni hogy milyen láncot érdemes venni egy DT 125 1998 évjáratú motorra és ha lehet linket is küldjetek köszi.
loool érdekes egy darabig szépen növeli aztán bamm átmegy utógyújtásba
Amugy nekem a lendkerekem is más. Valahonnan gubázok egy stroboszkópot ezt én is ki kell próbáljam
Akkor már tudom miért dadog le az enyém...vagyis jobban mondva nem ledadog hanem tilt!
Jah a videó.....tiszta szórakozott vagyok....

Szia.
Szereztem strobit, rálőttem....
Látszik az előgyula, a lendkeréken van egy fehér jel, ez holtponton a jeladó mágnes szegmensére mutat.
Szépen látható az előgyújtás-szabályozás, és sajna az is, mikor lehúzza negatívba....
Úgyhogy fojtott a CDI.
mindig ilyen volt!
Tedd rá a keszthelyit.
Sziasztok,a következő lenne a kérdésem a nem rég vettem egy dt 125 lc-t a kipufogom elég ramaty állapotban van valami gumicső toldással van megoldva az első ás a hátsó dob közt.Ha szeretném kicseréltetni elöl és hátul is vagy fojtást kivenni hol lehet vagy csináltatni kompletten, hogy erősebb és öblösebb legyen ki mit ajánl?Tudom vannak gyári tuning kipufogó rendszerek 60e.-től de az sok lenne nekem.
Mindig ilyen volt? Vagy csak egy ideje csinálja ha csak egy ideje csinálja akkor karbi takarítás. Ha mindig ilyen volt akkor sokat vagy keveset kap.
Sziasztok!
Lenne pár kérdésem egy Yamaha Dt 50-hez!
a motor 2007-es,és az a baja, hogy megyek vele kb...50 km/h sebességgel,úgy félgázzal,és félgáznál mikor odahúzom neki akkor behorpan a motor!
Van benne egy torpanás......
ez miért van mi lehet a baj?
válaszokat előre is köszönöm!