Egyszerű...vagy fel van akadva az úszód, vagy szar a tűszeleped...ha csak egy ideig csepeg akkor csak a karburátorból csepeg ki ami benne volt..ha huzamosabb ideig..akkor a csapoddal is gond lehet... mondjuk attól függ hol folyik....a túlfolyón folyik vagy az ülepítő pereménél...mert ha az ülepítőnél, akkor lehet, hogy csak szar a tömítés a szerelő meg..lehet vág fejből mindent...vagy csak egy kb. árat mondott...sztem inkább az utóbbi..majdnem eltalálta
Még van attól benzin a karbi fölött a csőben stb. De akár elképzelhető, hogy a csap sem zár teljesen. Ha a tűszelep eltömődött... ki kell pucolni. Jobbat senki, sem tud mondani.
Csak rávágta h mennyi lenne...nem nézett utána semminek...ebből szerintem az következik h leszarja és legyen minél drágább...én szerintem megrendelem aztán otthon elszenvedek vele..habár légszűrőn kívül én még mást nem cseréltem motoron..úgy h érdekes lesz.
Szerintetek belevágjak?
Nem csak mondtam, hanem így is volt.
Köze nem volt a h.fej-tömítésnek hozzá, mivel nem jött fel a dugattyú a felső holtpontra.
De azóta Dani motorozik vele, jóval erősebb lett, és magasabb fordulatszám-tartományt is enged a motor.
Nekem 1 mm a présmagasságom, 0,75-ös tömítéssel.
Nem ma kezdtem.
Csak a fojtást nem találom.
Levit, és emzolit kivéve, itt mindenki olyan segítőkész....
Ha megtalálom, biztos felírom majd ide......
de most miért lenne az? ő ennyiért tud...nem kizárt..mondom, hogy a yamahában majdnem 12 volt... ismerős nem tudom milyet tett bele,,szerintem nem is DT-jé..lehet valami kínai motoré passzol hozzá
Nem idióta az egyáltalán! Még keveset is mondott...nekem a 80-aba tavaly 11900 forintot mondtak a yamaha szalonban elmentem egyik ismerős szerelőhöz és adott egy ezresért egyet, úgy, hogy még bele is rakta, meg belőtte az úszószintet...
Leegyszerűsítve: mondta régebben, hogy egy motornál gyárilag nem volt optimális a sűrítési arány. Nem volt megfelelő a dugattyú felső holtpontnál lezárt térfogat.
egy barátomnak régebben volt ilyen motorja, ott a műszerfalnál kellett valamelyik kábelt testelni, és az volt a folytáskivétel. Utána már szépen kiforgott. Itt nézzél szét: http://www.dtr125.net/tuningf....
Még mindig szivat a karbi.
Cseréltem alapjárati fuvókát most 38-as van benne.
És a fulladás megint fenn áll. Már nem tudom mit csináljak. A levegőcsavart is tekertem jobbra balra de semmi.
Lehet holnap leveszem aztán áttfujatjuk levegővel hátha valami dugulás van.
Ezt már nem hiszem el , hogy még mindig nem akar menni. Ez a 19-es Dellorto karbi szivat rendesen.
Szerintetek belevágjak?
Köze nem volt a h.fej-tömítésnek hozzá, mivel nem jött fel a dugattyú a felső holtpontra.
De azóta Dani motorozik vele, jóval erősebb lett, és magasabb fordulatszám-tartományt is enged a motor.
Nekem 1 mm a présmagasságom, 0,75-ös tömítéssel.
Nem ma kezdtem.
Csak a fojtást nem találom.
Levit, és emzolit kivéve, itt mindenki olyan segítőkész....
Ha megtalálom, biztos felírom majd ide......
A rezó tavaly télen lett kiégetve, s újrafestve.
A tompító augusztusban kapott friss gyapotot.
Az valszeg a sebességkorlátozás volt, amit kiszedtetek.
De ez nem forog le, alapon sem.
Cseréltem alapjárati fuvókát most 38-as van benne.
És a fulladás megint fenn áll. Már nem tudom mit csináljak. A levegőcsavart is tekertem jobbra balra de semmi.
Lehet holnap leveszem aztán áttfujatjuk levegővel hátha valami dugulás van.
Ezt már nem hiszem el , hogy még mindig nem akar menni. Ez a 19-es Dellorto karbi szivat rendesen.
Ezeket már végigjátszottam....
Fúvókáztam is már, 5-ös lépcsőzéssel, de 8-9000-nél mintha tiltana...