Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez nem MX, nem csoda ha nem találsz infór tóla, ez egy minarelli blokkos DT 50 R
Sziasztok
Azt szeretném megtudni hogy milyen láncot érdemes venni egy DT 125 1998 évjáratú motorra és ha lehet linket is küldjetek köszi.
Nem.
Eddig nem is érdekelt...
Még megnézem a gyújtást, ha az jó hagyom a francba..
Elegem van.
De régebb kiforgott a motorod, nem?
Igen.
Pontosan ezt szerettem volna kérdezni.
Ez a pali egy médium....
Könynen előfordulhat, hogy a jeladó tényleg 70 foknál adja a jelet, és az elektronika ezt késlelteti változó módon, így áll elő a gyújtásgörbe.
Tehát, lehet, hogy te a jaladón 70 foknál mérsz egy triggerjelet, ettől még kb akárhol is gyújthat:)

A strobi a biztos
Felhívhatlak?
Oksa majd holnap ránézek, mert most kis szieszta van.
Nekem is soknak tűnt a 75 fok, de holnap csinálok videót is....
75 fokkal nem indulna el szerintem, ileltve baromira csrömpölne, és melegedne, mert összenyomná a már terjeszkedő gázt.

Strobit neki.
Nem lehet ma már élni iylen nélkül.
Szia. Hagyd a csudába....
Akkor más az évjáratod valszeg, '96 utáni lehet a technika.
A cdi-n 3RM-20, ez a szám látszik. A lendkeréken nem látok semmilyen számot.
Az segítene valamit ha megnézném nekem mit ír a lendkeréken? Meg ha kicsit leírod hogy hogyan mérted akkor talán előgyújtást is megtudom mérni.
Szia.
Voltam lent a garázsban, most már tudok Én is mocorogni....
Fojtások után kojtattam, de reménytelenül. (A ford.szám mérőtől sem kaphat korlátozó jelet....)
Viszont levettem a gyújtás oldali deklit.
A jeladó tekercsére tettem ellenállásmérőt, és forgatni kezdtem a tengőt előre.
Szépen mutatja, mikor adja a jelet.
Jelöltem.
Megjelöltem ott a lendkereket, ahol pont adja a jeladónak a jelet.
Feltekertem felső holtpontra a dugattyút, s a lendkereket ismét megjelöltem, immáron a jeladóhoz tettem a jelemet.
Viszont ez ahogy számolgattam, szerintem nagyon sok.
Olyan 70-75 fok környékén lehet az előgyula.
Holnap kapok kölcsön egy strobit, amivel pontosan tudok majd jelölni, és látom hol lesz a gyula.
Viszont erre mit mondasz?
A lendkeréken is rajta a szám, ami a CDI-n is látható, 3NC-00.
itt vannak a képek...:)
http://racing-bazar.hu/hasznal...
A bal oldalra hogy lehet megoldani egy olyan idomot? vagy van valakinek?
Mindent meg lehet oldani, kérdés, hogy van e értelme? Honnan szerzel normális állapotú DTR tankot idomokkal? Egyébként a 80asnak más az ülés "szöge", tehát ahol ráfekszik a tankra. Sokat kéne faragni hogy összeálljon. Nekem van DTX idom ha érdekel.
Lehet csak ki kéne takarítani a levegőszűrőt.
Ha befullad, akkor sokall.
Ha nem cseréltél főfuvit, akkor a levegőszűrő lehet a ludas.
akkor az r-es DT nem megy fel? az kellene
Honda mtx 80 r2 ez is két idomos és felmegy rá.
Ez jó! Ugyan így néz ki a 125 ös lc2 es DT-m hátsó kereke is még a gumi is ugyan ilyen. A króm is ilyen jó XD.
köszi majd irom nemsokára...
megnézem...:)
Sziasztok!
Yamaha DT80 LC2-höz hátsó kerék
eladó,tökéletes krómmal,jó gumival,lánckerékkel,
fékdobbal.A gumi profilmélysége 7mm.
A küllőket meg kell tisztítani.
Ár:15ezer Ft.
Egyéb DT cuccaim is vannak.
20/3110250
Üdv mindenkinek a 125-ös R-es DT tankját fel lehet pattintani a 80-as lc2-re?
Túl kevés kaja, túl sok kaja, túl nagy karbi.