Könynen előfordulhat, hogy a jeladó tényleg 70 foknál adja a jelet, és az elektronika ezt késlelteti változó módon, így áll elő a gyújtásgörbe.
Tehát, lehet, hogy te a jaladón 70 foknál mérsz egy triggerjelet, ettől még kb akárhol is gyújthat:)
Szia.
Voltam lent a garázsban, most már tudok Én is mocorogni....
Fojtások után kojtattam, de reménytelenül. (A ford.szám mérőtől sem kaphat korlátozó jelet....)
Viszont levettem a gyújtás oldali deklit.
A jeladó tekercsére tettem ellenállásmérőt, és forgatni kezdtem a tengőt előre.
Szépen mutatja, mikor adja a jelet.
Jelöltem.
Megjelöltem ott a lendkereket, ahol pont adja a jeladónak a jelet.
Feltekertem felső holtpontra a dugattyút, s a lendkereket ismét megjelöltem, immáron a jeladóhoz tettem a jelemet.
Viszont ez ahogy számolgattam, szerintem nagyon sok.
Olyan 70-75 fok környékén lehet az előgyula.
Holnap kapok kölcsön egy strobit, amivel pontosan tudok majd jelölni, és látom hol lesz a gyula.
Viszont erre mit mondasz?
A lendkeréken is rajta a szám, ami a CDI-n is látható, 3NC-00.
Mindent meg lehet oldani, kérdés, hogy van e értelme? Honnan szerzel normális állapotú DTR tankot idomokkal? Egyébként a 80asnak más az ülés "szöge", tehát ahol ráfekszik a tankra. Sokat kéne faragni hogy összeálljon. Nekem van DTX idom ha érdekel.
Sziasztok!
Yamaha DT80 LC2-höz hátsó kerék
eladó,tökéletes krómmal,jó gumival,lánckerékkel,
fékdobbal.A gumi profilmélysége 7mm.
A küllőket meg kell tisztítani.
Ár:15ezer Ft.
Egyéb DT cuccaim is vannak.
20/3110250
Azt szeretném megtudni hogy milyen láncot érdemes venni egy DT 125 1998 évjáratú motorra és ha lehet linket is küldjetek köszi.
Eddig nem is érdekelt...
Még megnézem a gyújtást, ha az jó hagyom a francba..
Elegem van.
Pontosan ezt szerettem volna kérdezni.
Ez a pali egy médium....
Tehát, lehet, hogy te a jaladón 70 foknál mérsz egy triggerjelet, ettől még kb akárhol is gyújthat:)
A strobi a biztos
Nekem is soknak tűnt a 75 fok, de holnap csinálok videót is....
Strobit neki.
Nem lehet ma már élni iylen nélkül.
Akkor más az évjáratod valszeg, '96 utáni lehet a technika.
Voltam lent a garázsban, most már tudok Én is mocorogni....
Fojtások után kojtattam, de reménytelenül. (A ford.szám mérőtől sem kaphat korlátozó jelet....)
Viszont levettem a gyújtás oldali deklit.
A jeladó tekercsére tettem ellenállásmérőt, és forgatni kezdtem a tengőt előre.
Szépen mutatja, mikor adja a jelet.
Jelöltem.
Megjelöltem ott a lendkereket, ahol pont adja a jeladónak a jelet.
Feltekertem felső holtpontra a dugattyút, s a lendkereket ismét megjelöltem, immáron a jeladóhoz tettem a jelemet.
Viszont ez ahogy számolgattam, szerintem nagyon sok.
Olyan 70-75 fok környékén lehet az előgyula.
Holnap kapok kölcsön egy strobit, amivel pontosan tudok majd jelölni, és látom hol lesz a gyula.
Viszont erre mit mondasz?
A lendkeréken is rajta a szám, ami a CDI-n is látható, 3NC-00.
A bal oldalra hogy lehet megoldani egy olyan idomot? vagy van valakinek?
Ha befullad, akkor sokall.
Ha nem cseréltél főfuvit, akkor a levegőszűrő lehet a ludas.
megnézem...:)
Yamaha DT80 LC2-höz hátsó kerék
eladó,tökéletes krómmal,jó gumival,lánckerékkel,
fékdobbal.A gumi profilmélysége 7mm.
A küllőket meg kell tisztítani.
Ár:15ezer Ft.
Egyéb DT cuccaim is vannak.
20/3110250