fogalmam sincs, apámé a 10w30-as motult ette is de a 10w30-as ásványit nem eszi úgy hogy nekem rejtély hogy akkor mért is. És nagykereskedőtől személyesen vettük a motult úgy hogy még csak hamis sem lehetett.
"a motul full szintetikussal sokkal zajosabb volt a motorom mint a repsol fél szintetikusával(nemtudok típust mondani, kaptam az olajat)"
lehet pont ezért, mert nem tudod a tipusát(mégha a hideg-meleg viszkozitását tudod is), sajna nekem is volt már dolgom olyan olajjal, ami marha drága (lett volna.. csak leesett a kamionról), a viszkozitása egyezett a kívánttal, viszont más célokra volt adalékolva... nem is volt jó vele a kuplung.
Ez egyértelmű...szóval van vele tapasztalatod, így nem is kötekszem amúgy ezért írtam, hogy maradni kell a jól beváltnál, mert sosem lehet tudni, hogy, melyik jó és melyik szar
Hideg állapotban sűrűbb a levegő -- több oxigén kerül a hengerbe. Lehet a keveréked kicsit túl dús, és hidegen lesz oltimális, hidegen kicsit több kaja kell, az említett jelenség miatt is.
Agyonsikolázott :D Az egy szabvány. Keress rá. API.
A 10W30 hideg viszkozitás 10, meleg 30. Direkt azért találták ki, hogy egységes legyen, szabványosított. Két 10W30-asnak nem lehet annyira más a viszkozitása, hogy mérvadó legyen. A 10W30as ásványi lehet sűrűbb... egy 0W20-as full syntnél.
Heló Mindenki! Kész lett a szörnyeteg. Csak a hátsó lámpa búra nincs fent az villan vissza a képen. Bár lehet leszedem még a hátsó sárvédőt is nemtom. Szerintetek hogy nézne ki jobban?
,fenébe ezzel az elektronikával, az a baj ,hogy nem kézzelfogható /csak ha a gyújtókábelt fogdosod menetközben / és nekem így nagyon nehéz elképzelnem. Akkor egy trafó egy áttételként fogható fel ha jól értelmezem. pedig Apámnak ez az egyik hobbyja ,van itthon oszcilloszkóptól kezdve minden ,de valahogy sosem tudott ez megfogni, valszeg azért mert nem értem
E itten egy tiris elektornika
Ha eltekintünk a tiriszotrt védő diódáktól, és a jeladó bemeneti osztójától, akkor kb 2 alkatrészből áll lényegileg:
Kondenzátor, és az őt kisütögető tirisztor.
Most nem találom, de a Dt vel egykorú honda MBX-mzx tiriegysége is kb ennyire egyszerű belül.
(a 125ös nyilván nem)
A trafó ez egy oylan cucc, hogy mindkét oldalán egyenlő a teljesítmény.
(minusz veszteség)
Tehát, ha a bemeneti oldal 100 volt, és a menetszámok aránya 1/10 akkor a kimeneten a 100 volt 10 szerese jelenik meg, de mivel a trafó nem tud a semmiből energiát csinálni, ebből fakadóan a kimeneten levehető áram viszont a 10-ed része a bemenetnek.
Ebből következik, hogy a kimenetet terhelő impedancia pont uygan úgy a menetszám függvényében megváltozva jelenik meg a bemeneten.
(azzal most ne cifrázuk, hogy mindez még frekifüggő is némileg, továbbá, hogy a sokmenetes szekunder belső ellenállása jelentősen belejavít a képletbe, fogadjuk el, hogy a kimentre akasztott mondjuk 5 kohmos terhelés a bemeneten a trafó áttátelének megfelelően jelenik meg, márpedig az elektrinika, ezt látja.
lehet pont ezért, mert nem tudod a tipusát(mégha a hideg-meleg viszkozitását tudod is), sajna nekem is volt már dolgom olyan olajjal, ami marha drága (lett volna.. csak leesett a kamionról), a viszkozitása egyezett a kívánttal, viszont más célokra volt adalékolva... nem is volt jó vele a kuplung.
http://kenoanyagfutar.hu/index...
http://kenoanyagfutar.hu/index...
http://www.olajshop.hu/
selenia...
Mintha lenne egy kis difi az árban.
A 10W30 hideg viszkozitás 10, meleg 30. Direkt azért találták ki, hogy egységes legyen, szabványosított. Két 10W30-asnak nem lehet annyira más a viszkozitása, hogy mérvadó legyen. A 10W30as ásványi lehet sűrűbb... egy 0W20-as full syntnél.
10W30 , 10W40-es olajak sok helyen vannak.
Ha eltekintünk a tiriszotrt védő diódáktól, és a jeladó bemeneti osztójától, akkor kb 2 alkatrészből áll lényegileg:
Kondenzátor, és az őt kisütögető tirisztor.
Most nem találom, de a Dt vel egykorú honda MBX-mzx tiriegysége is kb ennyire egyszerű belül.
(a 125ös nyilván nem)
(minusz veszteség)
Tehát, ha a bemeneti oldal 100 volt, és a menetszámok aránya 1/10 akkor a kimeneten a 100 volt 10 szerese jelenik meg, de mivel a trafó nem tud a semmiből energiát csinálni, ebből fakadóan a kimeneten levehető áram viszont a 10-ed része a bemenetnek.
Ebből következik, hogy a kimenetet terhelő impedancia pont uygan úgy a menetszám függvényében megváltozva jelenik meg a bemeneten.
(azzal most ne cifrázuk, hogy mindez még frekifüggő is némileg, továbbá, hogy a sokmenetes szekunder belső ellenállása jelentősen belejavít a képletbe, fogadjuk el, hogy a kimentre akasztott mondjuk 5 kohmos terhelés a bemeneten a trafó áttátelének megfelelően jelenik meg, márpedig az elektrinika, ezt látja.