Kössz a válaszokat. Nem tudtam h. 80-as DT nek lehet nyitni az ülésést :D enyémnek nem lehet.
Ez a felpörgés meg olyan hogy amikor kifogyóba van akkor az alapjárat felszökik olyan 2500-3000re de onan továb nem és ha ilyenkor meghúzatom akkor valami kegyetlenül megindul, szal megy mint a barom, csak aztán kifogy a benyo és ledadog :D és olyankor tolhatom hazáig vagy a következő kútig :D
Egyébként meg semmi gond nincs az alapjáratal, hidegen picit járatom aztán beál 1400asra.
Végülis valamelyest felpörög alapjáraton asszem , de ugye nekem meg szokott állni menet közbe ha kezd elég kevés lenni a benzin,
De rossz karburálással ugy pörgött mintha nyélen húztam volna a gázt, és esze ágába se volt leállni haenm ment mint állat mégha nem is húztam a gázt, ez azért be kell vallani elég balesetveszélyes dolog volt.
Ez mondjuk tényleg attól van h. több levegő keveredik a benzinbe.
motorral még nem jártam így hogy kifogyott volna a benzin
de volt motoros háti permetezőm és annál ha kifogyott a benzin akkor nagyon fel tudott pörögni
de max3-4 másodpercig
hiába vettem a gázkart vissza akkor is pörgött
3. kérdéssel kapcsolatban. Megy mint a barom azt úgy éerted h. felszökik az alapjárat és hiába engeded el a gázkart a motor ugyan úgy megy tovább?
Ha iden akkor sok benzint kap, nekem volt ilyen mikor megvettem a motort, majd beszartmam mikor ugyan ugy mnet tovább a motor hiába engettem vissza a gázkart, behúzott kuplungnál pedig pörgöttt.
Be kell karburálni a motort újra rendesen, mert ha jól be van állítva a motor akkor ha kevés a benzin egyszerűen leáll, az a természetes.
Tutira csak akkor csinálja ha kifogy a benzin
Szasztok lenne néhány kérdésem, csak mert orvosolni szeretném a tudatlanságomat :)
1. Mi az a nikacilos henger és miért jó az?
--nincs a hengerben acélpersely hanem az alu felületre visznek fel egy vékony réteg bevonatot ez a nikaszil valami nikkel-szilícium-karbid nagyon kopásálló anyag simán kibír akár 3-4 dugattyút is
rugalmas anyag nagyon jó hővezető
hátránya ha lepattan valahol akkor ko a hengernek, dugattyúnak
elméletileg felköszörülhető a henger majd ismét bevonható de az már nem lesz gyári....
2. Látam néhány DTn hogy a motor hátuljéán baloldalt van egy kis zár ami nem igazán tudom mi célt szolgál, talán sisaktartó? Ha az akor hogyan müködik?
--nekem az zárja le az ülést, ha nincs nyitva a kart nem lehet hátrahúzni
bukót is lehet ráakasztani bár semmi értelme
3. Normális e az hogyha a motorba már kifogyóba van a nafta akkor felszökik az alapjárat és megy mint a barom?
--jobban keveredik akkor a benzin a levegővel--- tudomásom szerint
Szasztok lenne néhány kérdésem, csak mert orvosolni szeretném a tudatlanságomat :)
1. Mi az a nikacilos henger és miért jó az?
2. Látam néhány DTn hogy a motor hátuljéán baloldalt van egy kis zár ami nem igazán tudom mi célt szolgál, talán sisaktartó? Ha az akor hogyan müködik?
3. Normális e az hogyha a motorba már kifogyóba van a nafta akkor felszökik az alapjárat és megy mint a barom?
hát eccerűnek lehet, hogy eccerűbb, de egy komplett elsőkerék gondolom kicsit húzós, annyit azért nem ér meg. ettől a motor vígan megy, csak nem látom mennyivel, ami persze nem öröm, de egy új kereket azért nemigen ér meg. és persze azt is fel kéne hajtani valahol. bontóból vagy nemtudom honnan. amúgy valszleg nemcsak erre a motorra tettek ilye ketyerét, lehet, hogy más típusokhoz is jó, csak eddig nem tudtam rátalálni a neten...
Ilyet se nagyon látam még. Hogyha anyira nem lehet találni akkor nem lenne egyszerübb másik 80-as DTjét belerakni esetleg kerekestül? Vagy rakjál rá valami digitális göncöt. Am nem is tudtam hogy Spanyolországban is gyártotak DT hez cucokat.
Sziasztok,
már vagy fél éve nem találok a DT80-asomhoz km-óra spirál meghajtót (ld. kép, minden lényeges info rajta van). sajna a yamaha márkakereskedések katalógusa szerint az én motorom nem létezik és nem ilyen meghajtó van rajta...ha van jó tippje valakinek, honnan szerezhetnék ilyet, velkam!
üdv,
djbobo
HELLO! ELadó 125-ös yamaha dt. rendszámmal rendelkezett csak lejárt a müszakija, és ki lett vonva a forgalomból. Ezért inkább Alkatrésznek lenne jó. HIÁNYOS!Ha érdekel vmi írj itt vagy--- MSN: petya132@freemail.hu az e-mail is hali
voltam kettőnél is........
de elhajtottak, hogy ilyen kicsivel nem kínlódnak.....
általában bronzból van vagy valami csapágyfémből
esetleg ha a külső rész rendes méret(mivel mind egyforma) belső meg kisebbre azt megoldom majd
Az a baj, hogy a tengely is megvan kicsit kopva ahol fut a fogaskerék, tehát úgy kell ráilleszteni a tengelyre ami nehezen megoldható ( nem tom hol laksz ) vidd el egy esztergályoshoz a moccot és mondd neki, hogy dörzsárral illessze rá . Az anyagára nem emlékszem, de este megkérdezem! sok sikert!
a kuplung nem lötyög nagyon
keresgéltem olyan fogaskereket de sehol nincs rendes
valami jó esztergályos kellene aki nem hajt el ilyen kicsi kacattal.......
Sajna nekem is hasonló gondom volt, csak nekem a kuplungkosár perselye volt kikopva (nemtom tied perselyes-e)
Szabályos ütemes kopogó-kattogó hangot adot alapjáraton, a fölött már elnyomta a Gianelli kipuff hangja
Nem csináltam vele semmit, maradt úgy ahogy volt, sok ezer km-kerseztül sem lett belőle gond.
Esetleg próbálj meg bontóból keríteni olyan fogaskereket ami nem kopott (de szerintem ez lehetetlen).
Ez a felpörgés meg olyan hogy amikor kifogyóba van akkor az alapjárat felszökik olyan 2500-3000re de onan továb nem és ha ilyenkor meghúzatom akkor valami kegyetlenül megindul, szal megy mint a barom, csak aztán kifogy a benyo és ledadog :D és olyankor tolhatom hazáig vagy a következő kútig :D
Egyébként meg semmi gond nincs az alapjáratal, hidegen picit járatom aztán beál 1400asra.
De rossz karburálással ugy pörgött mintha nyélen húztam volna a gázt, és esze ágába se volt leállni haenm ment mint állat mégha nem is húztam a gázt, ez azért be kell vallani elég balesetveszélyes dolog volt.
Ez mondjuk tényleg attól van h. több levegő keveredik a benzinbe.
de volt motoros háti permetezőm és annál ha kifogyott a benzin akkor nagyon fel tudott pörögni
de max3-4 másodpercig
hiába vettem a gázkart vissza akkor is pörgött
Ha iden akkor sok benzint kap, nekem volt ilyen mikor megvettem a motort, majd beszartmam mikor ugyan ugy mnet tovább a motor hiába engettem vissza a gázkart, behúzott kuplungnál pedig pörgöttt.
Be kell karburálni a motort újra rendesen, mert ha jól be van állítva a motor akkor ha kevés a benzin egyszerűen leáll, az a természetes.
Tutira csak akkor csinálja ha kifogy a benzin
1. Mi az a nikacilos henger és miért jó az?
--nincs a hengerben acélpersely hanem az alu felületre visznek fel egy vékony réteg bevonatot ez a nikaszil valami nikkel-szilícium-karbid nagyon kopásálló anyag simán kibír akár 3-4 dugattyút is
rugalmas anyag nagyon jó hővezető
hátránya ha lepattan valahol akkor ko a hengernek, dugattyúnak
elméletileg felköszörülhető a henger majd ismét bevonható de az már nem lesz gyári....
2. Látam néhány DTn hogy a motor hátuljéán baloldalt van egy kis zár ami nem igazán tudom mi célt szolgál, talán sisaktartó? Ha az akor hogyan müködik?
--nekem az zárja le az ülést, ha nincs nyitva a kart nem lehet hátrahúzni
bukót is lehet ráakasztani bár semmi értelme
3. Normális e az hogyha a motorba már kifogyóba van a nafta akkor felszökik az alapjárat és megy mint a barom?
--jobban keveredik akkor a benzin a levegővel--- tudomásom szerint
1. Mi az a nikacilos henger és miért jó az?
2. Látam néhány DTn hogy a motor hátuljéán baloldalt van egy kis zár ami nem igazán tudom mi célt szolgál, talán sisaktartó? Ha az akor hogyan müködik?
3. Normális e az hogyha a motorba már kifogyóba van a nafta akkor felszökik az alapjárat és megy mint a barom?
Nekem pont kéne egy új fordulatszámmérő, ha még meg van akkor érdekelne.Felvettelek msnre is majd válaszolj!
Üdv Dávid
ha a fordulatszámmérő jó ott is lehet következtetni a sebességre némi rutinnal
már vagy fél éve nem találok a DT80-asomhoz km-óra spirál meghajtót (ld. kép, minden lényeges info rajta van). sajna a yamaha márkakereskedések katalógusa szerint az én motorom nem létezik és nem ilyen meghajtó van rajta...ha van jó tippje valakinek, honnan szerezhetnék ilyet, velkam!
üdv,
djbobo
másik olajakkal csak álló motorral vagy menet közben volt ilyen......
Kellene minden adat,mert csörög valami és szét kapom a motort!
qmisi@vipmail.hu-ra ha lehet!
Köszi!
(ja a 125 öshöz kérdem)
ért valaki a power szelephez?
de elhajtottak, hogy ilyen kicsivel nem kínlódnak.....
általában bronzból van vagy valami csapágyfémből
esetleg ha a külső rész rendes méret(mivel mind egyforma) belső meg kisebbre azt megoldom majd
egy szabad hétvégén csinálhatna nekem is
csak meg tudunk egyezni........
keresgéltem olyan fogaskereket de sehol nincs rendes
valami jó esztergályos kellene aki nem hajt el ilyen kicsi kacattal.......
Szabályos ütemes kopogó-kattogó hangot adot alapjáraton, a fölött már elnyomta a Gianelli kipuff hangja
Nem csináltam vele semmit, maradt úgy ahogy volt, sok ezer km-kerseztül sem lett belőle gond.
Esetleg próbálj meg bontóból keríteni olyan fogaskereket ami nem kopott (de szerintem ez lehetetlen).