Előírásoknak megfelel, szintetikus, szóval nem néz ki rossznak, de miért nem maradsz azoknál amikről már mások 1000%-os pozitív véleményt mondtak? Túl van reagálva ez az ojl téma nem kicsit
A mai világban motorot nem lehet eladni mert nincs pénz nagyobbat akartam helyette de ha növelni tudnám a teljesítményét akkor megtartanám örökre mert nagyon jó motor
Arra próbáltam utalni, hpogy a gyújtás a megfelelő ilelsztéssel a legnagyobb teljesítményű.
Rűadűsul, mivel a trafón az impoedancia is áttranszfpormálüódik a terhelés függvényében, az elektronika sem biztos, hogy szeret dolgozni a tervezettnél sokkal alacsonyabb vagy magasabb impeanciára.
csak ,hogy érzékeltessem az ásványi olaj hígulsását, a kocsinkban van olajnyomásmérő műszer, ilyen hidegebb időben hidegindításkor az ásványival kb. 600 as alapjáraton lefekszik 6 bár-ra a mutató, majd üzemi hőmérsékleten ugyan ezen a fordulaton kb 1.5. azé nem mindegy...
Tévedsz!
az ásványi olaj sem vastagabb semmivel mint a szintetikus, annyi, hogy az ásványi olaj hidegen sűrűbb(túl sűrű, mint minden olaj)...ezért adnak hozzá adalékokat, amivel hidegen is el tudják érni, hogy ne legyen túl sok a többletkopás. ( nem létezik olyan olaj, aminél ne lenne hidegen többletkopás, ugyanis minden olaj túl sűrű hidegindításkor), viszont a LÉNYEG: melegen az is ugyan olyan vékony mint a full szintetikus! a különbség csak az, hogy az ásványit gyakrabban kell cserélni, mert az egyre csak vékonyodik, viszont a szintetikus olajak nem vékonyodnak el (mindig közelebb állnak a tökéletes sűrűséghez), így ritkábban kell cserélni, és akkor is csak azért, mert az adalékanyagok fáradtnak el bennük ja és még egy előnye a szintetikus olajaknak: sokkal jobb a kenésük, hidegindításkor is
MAGYARUL A LÉNYEG: egy motornak sem jobb az ásványi olaj, nektek a csattogós váltó, meg a hangosabb motor valszeg a nem megfelelő viszkozitás miatt lehetett
csak a saját gondolatom, hogy talán azért tűnik sűrűbbnek ugyan azon számú ásványi olaj a szintetikusnál, mert üzemi hőmérséklet környékén lesz kb. megegyező a sűrűségük. Csak ugye az ásványinak az a hátránya, hogy sokkal jobban változik a viszkozitása a hőmérséklet függvényében mint a szintetikusnak. spec nekem ezért tetszik váltóba az atf olaj, mert az hidgen melegen kb egyforma, és hidegen is ok a váltó.
Ma kora este szürkületkor elmentem motorozni a DT-mmel, és azt vettem észre hogy úgy megy mint még soha én ilyennek még sose láttam, mikor csutkán gyorsultam és pörgettem sokáig azt vettem észre h egyszer húz 6-7 ezernél(power miatt), majd 8-9 ezer körül mégegyszer húz egy nagyot a motoron és nem tudom hogy az hogyhogy, mert eddig bármit csináltam ilyet nem produkált...
előfordulhat hogy ilyen sokat jelent az hogy hideg(kvahideg) volt a levegő?
Nem lett jó a motor.
Ugyanúgy tilt 8000RPM-nél, hiába cseréltem trafót, meg gyertyát.
Nem tudom, nem -e kaphat visszafelé jelet a fordulatszámmérőtől....
Elvileg volt ezekben olyan fojtás, ami kilóméteróra aljában van, és 100-nál tilt.
Ha csak 6000-et forog, akkor is...:)
Szerintem nem így van! Akkor amelyiken nincs ellenállás akkor olyan gyertyát kell rá venni ami sincs.
Szerintem azért szokott lenni a gyertyába is meg a pipába is, hogy ne legyen olyan hogy nincs ellenállása. Én úgy tudom, hogy vagy a gyertya legyen zavarszűrős vagy a pipa. De ha kettő együtt az már 2x annyi ellenállás.
De ha biztosan tudod, akkor elhiszem neked
Mondjuk úgy sikerült megfogalmazni, hogy a 2 dolog majdnem ugyan az lett... szal a 2.-nál azt mondják, hogy a réginek mind1, mert azok ban még "van anyag" és azok bármivel elmennek
Többször hallottam már én is, hogy a régebbi motorokba jobbak az ásványi olajak, mert az régi.. Mindig jót nevetek rajta Na meg olyat is szoktam hallani, hogy a réginek mind1, abba ugyan olyan jó az ásványi is, mint a full szintetikus és sokan ezeket terjesztik, és aki egy kicsit sem ért hozzá az be is veszi kanyar nélkül hát gratulálok
Lángszórós voltam a hadseregben, a napalmot mosóbenzin és sűrítőpor keverékéből állítottuk össze, ragad mindenre mint a takony és 1200 fokon ég, fegyverünk az LPO50 gyalogsági lángszóró volt, keverőkocsink az MCAO. Cél: bármilyen éghető anyag felgyújtása és az élő ellenséges erő megsemmisítése
Más... DT80LC2 váltóba 10W40 olaj kell? Váltóolaj vagy 4 ütemű olaj? Bocs, nem értek annyira hozzá...
Egy motort akkora és oylan gyertyával és pipával kell etetni, amekkora elő van írva hozzá, máásképpen csökken a gyújtásteljesítmény.
HA például a gyújtás(jellemzően a trafó) úgy van kitalálva, hogy ő ellenállásos pipára(mondjuk 5 Kohm) szeret dolgozni, akkor ez nem fog örülni egy ellenállat nélküli pipának.
Fordítva uygan ez.
Gyertyával uygan ez.
Tehát, ha mondjuk ellenállásos pipára, és ellenállásos gyertyára szeret dolgozni(erre van méretezve) az minima 5-7 kohm , ha erre ráakasztnak egyens gyrtyát egyenes pipával, akkor az meg konkrétan zárlatra fog dolgozni, amit egészen biztosan nem fog szertetni.
Mi véleményetek erről az olajról?
null
Szerintem itt sokaknak van Minás Yamaha.
Rűadűsul, mivel a trafón az impoedancia is áttranszfpormálüódik a terhelés függvényében, az elektronika sem biztos, hogy szeret dolgozni a tervezettnél sokkal alacsonyabb vagy magasabb impeanciára.
Ez így konkrétan hüyleség.
az ásványi olaj sem vastagabb semmivel mint a szintetikus, annyi, hogy az ásványi olaj hidegen sűrűbb(túl sűrű, mint minden olaj)...ezért adnak hozzá adalékokat, amivel hidegen is el tudják érni, hogy ne legyen túl sok a többletkopás. ( nem létezik olyan olaj, aminél ne lenne hidegen többletkopás, ugyanis minden olaj túl sűrű hidegindításkor), viszont a LÉNYEG: melegen az is ugyan olyan vékony mint a full szintetikus! a különbség csak az, hogy az ásványit gyakrabban kell cserélni, mert az egyre csak vékonyodik, viszont a szintetikus olajak nem vékonyodnak el (mindig közelebb állnak a tökéletes sűrűséghez), így ritkábban kell cserélni, és akkor is csak azért, mert az adalékanyagok fáradtnak el bennük ja és még egy előnye a szintetikus olajaknak: sokkal jobb a kenésük, hidegindításkor is
MAGYARUL A LÉNYEG: egy motornak sem jobb az ásványi olaj, nektek a csattogós váltó, meg a hangosabb motor valszeg a nem megfelelő viszkozitás miatt lehetett
Tanklégterelő
Tanksapka
Benzincsap
Tankrögzítő gumik
Fejidom kompletten
Kipufogó kompletten
Olasz univerzális sport sárvédő
Első felni
Rugalmas személy vagyok velem lehet egyezkedni képeket tudok küldeni csere szóba jöhet honda mtx tank cuccokra
előfordulhat hogy ilyen sokat jelent az hogy hideg(kvahideg) volt a levegő?
Lehet ettől szerinted, hogy nem forog ki?
Ugyanúgy tilt 8000RPM-nél, hiába cseréltem trafót, meg gyertyát.
Nem tudom, nem -e kaphat visszafelé jelet a fordulatszámmérőtől....
Elvileg volt ezekben olyan fojtás, ami kilóméteróra aljában van, és 100-nál tilt.
Ha csak 6000-et forog, akkor is...:)
Én nem tudok számokat mondani de egy ásványi 10w30-as sűrűbb mint egy full szintetikus. Várom a bizonyítékokat hogy mi nem igaz abban amit leírtam.
Szerintem azért szokott lenni a gyertyába is meg a pipába is, hogy ne legyen olyan hogy nincs ellenállása. Én úgy tudom, hogy vagy a gyertya legyen zavarszűrős vagy a pipa. De ha kettő együtt az már 2x annyi ellenállás.
De ha biztosan tudod, akkor elhiszem neked
Más... DT80LC2 váltóba 10W40 olaj kell? Váltóolaj vagy 4 ütemű olaj? Bocs, nem értek annyira hozzá...
HA például a gyújtás(jellemzően a trafó) úgy van kitalálva, hogy ő ellenállásos pipára(mondjuk 5 Kohm) szeret dolgozni, akkor ez nem fog örülni egy ellenállat nélküli pipának.
Fordítva uygan ez.
Gyertyával uygan ez.
Tehát, ha mondjuk ellenállásos pipára, és ellenállásos gyertyára szeret dolgozni(erre van méretezve) az minima 5-7 kohm , ha erre ráakasztnak egyens gyrtyát egyenes pipával, akkor az meg konkrétan zárlatra fog dolgozni, amit egészen biztosan nem fog szertetni.