Az NGK pipák legtöbbjének alapból van beépítve egy pár KOhm-os zavarszűrű ellenállás, ami nem rossz csak akkor olyan gyertya kell bele amiben nincs beépítve a zavarszűrő ellenállás és lecsavarható a teteje, ami menetes. Mert a legtöbbre csak úgy megy rá a pipa.
Legalább is én még olyan NGK pipát nem láttam ami rámenne a szélesebb átmérőjű gyertyára.
Helló , és le tudnád írni milyen gyertya pipád van NGK-n belül? Vagy valaki tudna mondani pontos típust , hogy milyet vegyek? Vagy linket adni? Kérlek szépen titeket:)
Helló mindenkinek újra, kellene még egy kis segítség! Szóval már vagy 3 gyertyával eljátszotta a Dt, hogy vettem vadi új gyertyát bele: NGK B9ES , BR9ES -t is próbáltam, és 200-300 km után egyszerűen megöli őket. Szerintetek mi lehet a gond? Gondoltam a gyertyapipára nemtudom az lehet-e , de a gyertyapipa elég öregnek néz ki talán gyári, ilyen fém. Lécci segítsetek őrületbe kerget :S
Felólem bármikor összeröffenhetünk, csak szólj ha neked jó!:)
nem hiszem h engem láttál, én még csak most fogok még ma vele menni:D a tóciba lakik egy srác neki van ugyanolyanja még mint nekem még színre is:) vele keversz sztem
Én pedig úgy értettem, hogy nem azzal van összefüggésben, hogy szintetikus-e, hanem a sűrűségével, viszkozitásával. A szintetikus olajokból meg lehet készíteni nagyon híg/finom olajat is, amit pl a kopott tdm már eszik, de egy új még nem. Szintetikusból se enné a sűrűbbet.
Én úgy értettem a kopottabb motort hogy ott az illesztések azért már nem ugyanolyanok mint egy új motorban. És példának tudom hozni hogy a motul full szintetikussal sokkal zajosabb volt a motorom mint a repsol fél szintetikusával(nemtudok típust mondani, kaptam az olajat) Apué a tdm a full szintetikust ette és csattanósan váltott, most repsol ásványival szépen vált és nem is eszi.
Ha mindenképp ezt akarod, előszöris legyen megfelelő végőfelszerelésed.. menj ki földes útra, ülj ki hátra a motoron, egyesben, lógasd a lábad(így jobb az egyensúly és KIS sebességnél biztonságosabb, csak leugrasz ha hátradől, kuplung be és visszalököd a motort előre), húzogasd neki a gázt, hogy megszokd miképp reagál, mennyire emelgeti magát, esetleg kuplunggal. DE fokozatosan, ne egyből teligáz és kuplungot kivág. Ha már meg tudod magad tartani, próbálj kanyarodni, enyhe dőléssel, pl kirakod a lábadat egyik oldalra, ha az is megy, akkor húzd fel a lábadat, és a féken legyen a lábad mindig. Ameddig nem érzed a motort sose gyorsíts fel, egyesben is sok lesz először. Nem egyszer törtem össze magam, az 50-essel, mire több száz métereket tudtam menni szépen egykeréken. Ha ba jvolt, mindig 2.-3.ban volt már a motor, ott már gyorsan történnek a dolgok, és nem lehet csak úgy leugrani, megfogni a motort.
Hát így mégokosabbak lettünk
Annyiból lehet igazad, hogy az ásványi olaj sűrűbb, mint egyes szintetikusak(0W hideg viszkozitás pl nem lehet ásványiból), ezért egy kopott, olcsó 4t motorba jobb lehet olajfogyasztási és anyagi szempontból egy sűrűbb ásványi... hideg üzem más téma.
Vedd már észre hogy nem dt röl kérdezett, hanem am blokkos rx 'utánérzésröl'!
Azt meg remélem nem gondolod,hogy a dt 80 manuál minden valaha gyártott motorra kötelező lenne! ! !
Legalább is én még olyan NGK pipát nem láttam ami rámenne a szélesebb átmérőjű gyertyára.
Akkor ő volt az. Mert már voltunk nála mert eladó a motorja és öcsémmel megnéztük.
Hát nekem NGK B9ES van benne és NGK gyertya pipa de én már elmentem vele vagy 9 ezer kilométert szerintem próbáld meg új gyertya pipával
nem hiszem h engem láttál, én még csak most fogok még ma vele menni:D a tóciba lakik egy srác neki van ugyanolyanja még mint nekem még színre is:) vele keversz sztem
ez a henger .... :D
www.DT125.de
Sok helyen van folytva nagyon.
Mi a bajod vele?
Nem téged láttalak délután a kishegyesi úton?
Mi szóltok hozzá?
Annyiból lehet igazad, hogy az ásványi olaj sűrűbb, mint egyes szintetikusak(0W hideg viszkozitás pl nem lehet ásványiból), ezért egy kopott, olcsó 4t motorba jobb lehet olajfogyasztási és anyagi szempontból egy sűrűbb ásványi... hideg üzem más téma.
Azt szeretném kérdezni gogy a dt-k teljesítményét hogy lehet fejebb húzni nekem egy 2000 es 125 dt r em van
Eladó egy Mitas c-11 90/90-21 első cross gumi!kb 50-60%os!2500Ft!
mail címem: izirajder2005@citromail.hu
Azt meg remélem nem gondolod,hogy a dt 80 manuál minden valaha gyártott motorra kötelező lenne! ! !