szóval kiszúrtam a külső cserénél a belsőt.. és ez ugye 2,75-3,00 x 21 -es belső ugye? Mert úgy írta hogy 275-300 de gondolom az ugyan az de megkérdezném tőletek! Bocsi a hülye kérdésért.
Üdv.
Ha ide akarod....
Gondoltam azért írok oda, mert ott láttam aktivitásod....
Úgy van, ahogy mumi mondta.
Kiegészíteném azzal, hogy feltolod a dugattyút, csapszeggel, gyűrűk nélkül.
Letekered alsó holtpontra, majd megkened olajjal a hengerfalat.
Feltekered, s látható a felhordás oldalanként.
Ha keresztbe áll, egyik oldalon jobban felhozza.
Blokkszéthúzásnál célszerű ezt ellenőrizni, mert nem bizto, hogy ugyanoda kerül vissza a tengő.
A hengerfejet és a présmagasságot, nem busztatnám, 4T-nél nem sokat számít, az nyomatékból megy.
Nem utolsósorban a 4T-nél a szelepnyitásokra is figyelni kell.
Majd Apuci pontosan leírja neked, de röviden az a derékszögelés, hogy megfigyeled a hajtókar párhozamosságát ,avagy a felső szem tengelyének a merőlegességét a hanger falához viszonyítva. Amikor ez nagyon messze van a jótól, akkor a dugattyú egyik oldalala /keresztbe álló főtengely esetén, ugye a jobb vagy bal oldala, mivel előre hátra irányokban a dugattyú a csapszeg középpontja köröl elfordul a hatókar helyzetétől függően/ felül tiszta korom, lefújás, a másik oldal pedig úgy néz ki mint ami jó.
LC4 : árulom, árulom, de közben csinálom, is csak nincs kedvem mindig módosítgatni a hirdetés. jelenleg a váltó kész van
más: ez a párhuzamos dolog: ha én nem cserélek dugót akkor ezt ugye nem kell ? Nem csináltam eddig ilyet, ( főtengely hézagolást meg ilyeneket persze igen) tehát beismerem, hibáztam, ha kellett volna. Ezért csak magamnak szerelek. ha elbaszom, tanulok belőle. Dehát 2x összetoltam az LC4est, és mind a kétszer jó volt ( a kettest a sok kerótol hajingálta ki ) . Most egy kicsit vékonyabb hengertalp tömítésen akarok egy kis pówer kicsalni a verdából, nemérdekel ha falusi, meg fogom próbálni
mivel ebben 620-640be való hajtókar van, ami kb 10 lóerővel erősebb, nem hiszem hogy gondot fog okozni
Akkor a riga22 es műszerben is tuning cédéi van? mert emlékszem egy ilyen féltégla méretű öntéshibás zárványos hűtőbordás alu valamibe volt beleöntve valami bajkonurból származó űrtehcnikás gyantával az egész elektromos rendszer agya az enyémbe fel volt fújódva és azé nem égett rajta a villany , de valami köze volt a gyújtáshoz is
Huzson évvel ez előtt biztosan nem volt semmylen civil cuccban mikrokontroller, még is van jópár poweres motor ennél még jóval korábbról is.
Szóval lehet, hogy a frissebbek oylanok, de nem feltétlenül.
Motorelektronika terén a kedvencem az a "tuning cdi" aminek széép nagy eloxált hűtőborda a hátlapja, mint ha hűteni kellene benne valamit:)
Belül meg van 5 darab diszkrét alkatrész meglehetősen perverz(primitív) kapcsolásban.
Mivel a pover vezérlőnek nincs CDI-je ezért nem.
De abban, hogy microkontroller vezérli a power motort, abban biztos vagyok. Mivel a kalibrációjához már microkontroller ajánlatos.
A CDI-ben tényleg nem vagyok biztos, hogy microkontroller-es.
Szia.
Megnéztem a számát a CDI-mnek.
3NC-00, viszont hackelés 3MB-00-ra szól csak.
KInézetre ugyanez, csatlakozókra is majdnem.
Viszont nem sok mindent találtam róla, az enyémre egy német oldalon azt írták, hogy nyitott CDI, '88-'96-ig szerelték dt-kbe.
Most beledobok egy új gyertyát, meg ajánlották a gyújtótrafó cserét is.
Majd utána visszatérek a CDI-re....:))
Szerinted a sima 3KJ-s Jog-ba való trafó is megfelel?
Kinézetre ugyanaz.
Van köztük különbség belsőben?
Nem mondtam, hogy nem lehet az, csak azt, hogy sokkal egyszerűbb pár dizskrét alkatrész felhazsnálásával simán előállítható a kívánt görbe.
Biztos vagy benne, hogy a power vezérlő "CDI" je iylen?
(annak az elnevezése eleve hibás, az nem cdi, hanem vezérlőegység:)
Azon gondolkodom, hogy lehet szerezni kellene egy TZR-hez való CDI-t és valahogy meghackelni. A TZR-nél 14 000-ig van számlázva a fordulatszámmérő.
Biztos a CDI mikrokontrollerén is másabb a proram.
50-es enduró AM6-os blokk, 70-es hengerrel.
link
link
link