Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni hogy mit jelent az hogy hátrafelé indul be a motor? Az előbb itt többen írtátok hogy hátrafelé indul be nem nagyon értem hogy ez mit jelent tudnátok benne segíteni? elmagyarázni. Előre is köszi szépen
A tabletta Tirit nem dobom el jó lessz az még Amúgy nemsokára megjön az új CDI csak nemtom mikor. Hegesztés? Hát kitudja. És ha veszek csapágyat újat ahol meg van halva a blokk és beragasztom és sosem lessz kiszedve ? me azokon a részeken csak a kuplungnál van nagy terhelés, a berugó részen csak nagy fordulat van azt ennyi. Vagy nem? Na mind 1 Holnap valószínű kap 2-3 új csapágyat aztán megy rá kis vas ragasztó aztán ennyit erről. Nemtudom emgtartsam e ezt a mocit Kell új henger majd kell bele blokkfél mostmár. Meg nemtom jó e a főtengely má lottyan ha a hajtókart mefogom és kézzel megütöm a tetejét. Még nem vészes de lassan cserés lessz. Nemtom Jól megszívtam vele.
Hello nagy DT sek van 1 2000 évjáratű 125 r es dt-m arra lenék kíváncsi hogy tudnék belőle nagyobb teljesítményt kicsikarni (tákolmány modszerek nem érdekelnek) Előre is kössz!
Ezt minimum hegeszteni kéne.
Bár a csapágynak szerintem nem tudsz olyan illesztést adni, mint a gyárija.
Össze kéne előtte húzatni valahogy....
Szerintem ez döglött akció, eladásra még hegesztéssel próbálkozna valami szaki.
Javaslatom:
Keress hozzá bontott blokkfeleket, a ragasztást meg felejtsd el, a tabletta CDI-t meg dobd a francba.
Nem úgy történt. Hanem előre járt a moci, Aztán épp engedtem fel a berugót a lábammal és vissza csapódott. Szal lezsibasztotta fél napra a lábam és kurva nagyot csattant. Aztán szétszedtem aztán ugye a kuplung kosáron 4 fog hiányzott. aztán eddig aszittem csak a a berugónál van eltörve de mégsem. Mint ajánlotok hogy javítsam meg ? Nincs zsém venni másikat viszon van sok vas ragasztóm ami ide tökéletes. Ilyen 2 komponensü esztergálható keménységre megkötő cucc. Beragasszama csapágyat vagy hézagoljam valahogy ki vagy mittegyek?
Van egy pár eladó gumim, ha valakit esetleg érdekelne:
Pirelli Scorpion
Első az 90/90 R21, kb: 90%-os.
Hátsó az 150/70 R18 olyan 60% körüli.
Egyben adom mert nekem nincs rá szükségem.
Szevasztok! Elkezdtem szétbontani a yamaha blokkját és nem várt dologra bukkantam. Ez akkor történt mikor szarakodott a CDI és visszarúgott a gép és nagy csattttttt lettt. Képek magukért beszélnek.
Szia remélem sikerül www.dtr125.net%2Ftuning97to99...." target="_blank">belinkelnem az oldalt lefordítva, ahogy a CDI-t kiiktatják.
Kérlek nézd meg!
Szerinted ez helytálló?
Kurvára nincs kedvem az "Omega" koncerthez....
Akkor szegény lehet a keverék.
Nézd meg a súber tű állását nincs e nagyon elszegényítve a keverék.
Ha jól emlékszem a súbertűn lévő gyűrűnek fentről lefelé a 4. en kell lennie-.
De már kitakarítotam,tiszta,stb...és szép az alapjárat +minden..De mégis megyek 30-40nel oda húzok és hörgő hanggal fullad:( ...
JA! És VALAMI BAszott nagy mikuni karbi van rajta...Nekem ez a 4ik dt 125 r és még ilyen nem volt 1iken sem....
Szia, jó neked legalább van nyomaték a motorodban.Nekem egy DT 125 LC-van, a pover ki van kötve azaz nyitotra van állítva és semmi erő nincsen benne még 1-be se.
Azt szeretném kérdezni hogy mit jelent az hogy hátrafelé indul be a motor? Az előbb itt többen írtátok hogy hátrafelé indul be nem nagyon értem hogy ez mit jelent tudnátok benne segíteni? elmagyarázni. Előre is köszi szépen