Jó estét forumozok
Érdeklödni szeretnék hogy régebbi yamaha dt 80 hoz hol lehet alkatrészeket kapni(bonto,kereskedés,üzlet,magánember mind1..
Aki tud segíteni kérem írjon..
A segítségeteket elöre is köszönöm..
Sziasztok!
Tegnap cseréltem ki a DT 125R-en a TZR karbimat gyári dt karbira és hát mit mondjak. Gyengébb lett tőle.
Aztán a dt karbiba visszatettem a TZR súber-ét. ez a tű kisebb gázra több anyagot enged be, egy ponton nagyobb az átmérő csökkenése. A TZR súbertűvel sokkal nyomatékosabb alul. olyan érzésem van mintha egy négyütemű nyomatékossága lenne benne.
még 4-5-ben érződik alacsony fordulatról a nyomaték.
Tehát akkor a lamellák,és a motorolaj a blokk jobboldalán van,fogaskerékc seréhez,nyugodtan leszedhetem,a blokk bal oldalán lévő burkolatot(mert ez takarja a lánckereket)és nem fog kifolyni az olaj?
mert a blokk bal oldalán van egy excentrikus kialakítású függőleges tengely ,amit a bowdennel forgatsz. Ehhez csatlakozik a kuplung nyomórúdja ,ami az egyik váltó ill. a kuplung csőtengelyén áthaladva, nyomja meg a kuplungrugók ellenében a kuplung nyomólapját. És így emel ki a kuplung.
Sziasztok!
Mint már irtam,50-es dt-m van,a kérdéseim:Ugye a kuplung lamellák és az olaj,a "blokk jobb oldalán vannak",ott az olajbeöntő nyílás is,de akkor mért bal oldalt megy be a blokkba a kuplung bowden?első lánckereket szeretnék cserélni,és nem merem levenni..
Meg a motorom pontos évjáratát honnan tudhatom meg?
ahogy elnézem ez jócskán 90 utáni évjáratú, nézd meg h a power bowdenjei nem állnak-e keresztbe! ha igen cseréld meg! akkor lehet orvoslva lesz a felpörgés hiánya...
vóót' benne olyan rész is...mikor egy meredek domboldalon oldalaztunk és nekem a fos enduró gumi miatt megindult a motor lefele..én meg cska kapaszkodtam belé..na ott toltuk is, meg rúgtam is sokat, meg felakasztottam az elejét is meg a hátulját is a egy-egy fára...onnan mire ketten lecibáltuk..jóvóóót'...jóó ksi szopós endúró...
Mivel lassan teljesen vége a szezonnak biztos páran újítjátok a motort jövőre.
Esetleg ha valakit érdekel van egy 21-es és egy 18-as felnim meg ugyan ebben a méretben enduró gumim.
jaaa...úgy értem, hogy motorral 14km... kivittük autóval a motorokat...debrecentől 100km körül van Feketeerdő..ott megálltunk leraktuk a motorokat és beléptünk a pokolba nem illegál gépek ezek...van adásvételi..annyi kell csak.. sőt..ma oda se, meg hazafele sem kértek semmit csak személyit tőlünk Van még mit tanulnom, de hiányzik már a nagyobb motor...a kis DT-t terepen minden értelemben kimotoroztam...
jaja, most néztem a képeket.14km.? Deb.-től még 40 a határ nem? Ilyenkor a zöldhatáron mentek át, vagy mi a technika az ilyen illegál gépekkel? Keményen tolhatod, ha ennyivel erősebb gépekkel mész együtt...
Ha jól tudom ezt a motort nagyon régóta árulják, már mielőt én megvettem az enyémet több mint 1 éve, már lassan 2 azelőtt is fent volt használtautón, úgyhogy szvsz kezd egy karbi tisztítással, jó alapossal
az meg hogy a power... ha kulcsal állítod le akkor általában 3at zizzen ha a piros gombal akkor kettőt azt hiszem, vagy fordítva, de azzal nincs baj hogyha 3-at vagy 2-öt zizzen
Szasztok!
Ma volt a DT nagy-nagy próbája...Rományia országában, pontosabban Feketeerdőn voltunk endurózni! Jelentem: a kis DT hellyel-közzel megállta a helyét..kicsit kellett volna több motorerő, nálam egy kicsivel több tudás, meg egy fasz crossgumi hátra és tökéletes lett volna Sztem ilyen helyen sem járt még 1 DT sem
Üdv!
Segítsetek!
Most vettem egy dt125R-t.Patika!DE! fullad,és a powerja csak 2őt zizeg mikor ráadom gyújtásra....Nagyon ritkán 3at zizeg...És nem is pörög ki....kábelok épek, esetleg attól nem pörög ki mert kopott lehet a dugó-henger?És hirtelen gázra befullad:( .......Ha tudtok irjatok tippet.....
Érdeklödni szeretnék hogy régebbi yamaha dt 80 hoz hol lehet alkatrészeket kapni(bonto,kereskedés,üzlet,magánember mind1..
Aki tud segíteni kérem írjon..
A segítségeteket elöre is köszönöm..
Tegnap cseréltem ki a DT 125R-en a TZR karbimat gyári dt karbira és hát mit mondjak. Gyengébb lett tőle.
Aztán a dt karbiba visszatettem a TZR súber-ét. ez a tű kisebb gázra több anyagot enged be, egy ponton nagyobb az átmérő csökkenése. A TZR súbertűvel sokkal nyomatékosabb alul. olyan érzésem van mintha egy négyütemű nyomatékossága lenne benne.
még 4-5-ben érződik alacsony fordulatról a nyomaték.
Mint már irtam,50-es dt-m van,a kérdéseim:Ugye a kuplung lamellák és az olaj,a "blokk jobb oldalán vannak",ott az olajbeöntő nyílás is,de akkor mért bal oldalt megy be a blokkba a kuplung bowden?első lánckereket szeretnék cserélni,és nem merem levenni..
Meg a motorom pontos évjáratát honnan tudhatom meg?
Mivel lassan teljesen vége a szezonnak biztos páran újítjátok a motort jövőre.
Esetleg ha valakit érdekel van egy 21-es és egy 18-as felnim meg ugyan ebben a méretben enduró gumim.
az meg hogy a power... ha kulcsal állítod le akkor általában 3at zizzen ha a piros gombal akkor kettőt azt hiszem, vagy fordítva, de azzal nincs baj hogyha 3-at vagy 2-öt zizzen
Hány km -es túrát mentetek?
Ma volt a DT nagy-nagy próbája...Rományia országában, pontosabban Feketeerdőn voltunk endurózni! Jelentem: a kis DT hellyel-közzel megállta a helyét..kicsit kellett volna több motorerő, nálam egy kicsivel több tudás, meg egy fasz crossgumi hátra és tökéletes lett volna Sztem ilyen helyen sem járt még 1 DT sem
Segítsetek!
Most vettem egy dt125R-t.Patika!DE! fullad,és a powerja csak 2őt zizeg mikor ráadom gyújtásra....Nagyon ritkán 3at zizeg...És nem is pörög ki....kábelok épek, esetleg attól nem pörög ki mert kopott lehet a dugó-henger?És hirtelen gázra befullad:( .......Ha tudtok irjatok tippet.....
Köszi szépen a segítséget