Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, 6V-os. Van akkum, de ha nem lenne az se számítana a világításba. Szimóhoz képest kicsit gyengébb. Máshogy szórja a fényt.
Ahol keresel és találsz onnan tudsz szerezni. Elég sok mindent lehet venni de van amit csak bontóból és magánszemélytől tudsz beszerezni!
Jó estét forumozok
Érdeklödni szeretnék hogy régebbi yamaha dt 80 hoz hol lehet alkatrészeket kapni(bonto,kereskedés,üzlet,magánember mind1..
Aki tud segíteni kérem írjon..
A segítségeteket elöre is köszönöm..
Köszönöm segitségeteket,akkor ha megjön a 13-as lánckerék,teszem is felfelé;):D
Sziasztok!
Tegnap cseréltem ki a DT 125R-en a TZR karbimat gyári dt karbira és hát mit mondjak. Gyengébb lett tőle.
Aztán a dt karbiba visszatettem a TZR súber-ét. ez a tű kisebb gázra több anyagot enged be, egy ponton nagyobb az átmérő csökkenése. A TZR súbertűvel sokkal nyomatékosabb alul. olyan érzésem van mintha egy négyütemű nyomatékossága lenne benne.
még 4-5-ben érződik alacsony fordulatról a nyomaték.
Neked 6 Voltos ugye? de simsonhoz képes milyen az erőssége?Akumlátor van benne?
a motorolaj még a közelben sincs de az váltóolaj az ott van jobb oldalt...szóval a bal deklit simán leveheted
Tehát akkor a lamellák,és a motorolaj a blokk jobboldalán van,fogaskerékc seréhez,nyugodtan leszedhetem,a blokk bal oldalán lévő burkolatot(mert ez takarja a lánckereket)és nem fog kifolyni az olaj?
mert a blokk bal oldalán van egy excentrikus kialakítású függőleges tengely ,amit a bowdennel forgatsz. Ehhez csatlakozik a kuplung nyomórúdja ,ami az egyik váltó ill. a kuplung csőtengelyén áthaladva, nyomja meg a kuplungrugók ellenében a kuplung nyomólapját. És így emel ki a kuplung.
Lehet rossz helyre esik az égő a lámpában, nekem is olyan volt, aztán kisérleteztem vele, most 25W-tal elég tűrhető... sokat am ne várj
Sziasztok!
Mint már irtam,50-es dt-m van,a kérdéseim:Ugye a kuplung lamellák és az olaj,a "blokk jobb oldalán vannak",ott az olajbeöntő nyílás is,de akkor mért bal oldalt megy be a blokkba a kuplung bowden?első lánckereket szeretnék cserélni,és nem merem levenni..
Meg a motorom pontos évjáratát honnan tudhatom meg?
ahogy elnézem ez jócskán 90 utáni évjáratú, nézd meg h a power bowdenjei nem állnak-e keresztbe! ha igen cseréld meg! akkor lehet orvoslva lesz a felpörgés hiánya...
vóót' benne olyan rész is...mikor egy meredek domboldalon oldalaztunk és nekem a fos enduró gumi miatt megindult a motor lefele..én meg cska kapaszkodtam belé..na ott toltuk is, meg rúgtam is sokat, meg felakasztottam az elejét is meg a hátulját is a egy-egy fára...onnan mire ketten lecibáltuk..jóvóóót'...jóó ksi szopós endúró...
Szép estét Mindenkinek.

Mivel lassan teljesen vége a szezonnak biztos páran újítjátok a motort jövőre.
Esetleg ha valakit érdekel van egy 21-es és egy 18-as felnim meg ugyan ebben a méretben enduró gumim.
magyarul:toltátok...
jaaa...úgy értem, hogy motorral 14km... kivittük autóval a motorokat...debrecentől 100km körül van Feketeerdő..ott megálltunk leraktuk a motorokat és beléptünk a pokolba nem illegál gépek ezek...van adásvételi..annyi kell csak.. sőt..ma oda se, meg hazafele sem kértek semmit csak személyit tőlünk Van még mit tanulnom, de hiányzik már a nagyobb motor...a kis DT-t terepen minden értelemben kimotoroztam...
jaja, most néztem a képeket.14km.? Deb.-től még 40 a határ nem? Ilyenkor a zöldhatáron mentek át, vagy mi a technika az ilyen illegál gépekkel? Keményen tolhatod, ha ennyivel erősebb gépekkel mész együtt...
Ha jól tudom ezt a motort nagyon régóta árulják, már mielőt én megvettem az enyémet több mint 1 éve, már lassan 2 azelőtt is fent volt használtautón, úgyhogy szvsz kezd egy karbi tisztítással, jó alapossal

az meg hogy a power... ha kulcsal állítod le akkor általában 3at zizzen ha a piros gombal akkor kettőt azt hiszem, vagy fordítva, de azzal nincs baj hogyha 3-at vagy 2-öt zizzen
ITT tudjátok megnézni a képeket...
Sajnos csak 14 km-t mentünk kb...mert DRZ-s havernak kilyukadt a hűtője...bár a 14km-t fél10-től fél3-ig tettük meg..szal elég durva volt
Az igen

Hány km -es túrát mentetek?
Szasztok!
Ma volt a DT nagy-nagy próbája...Rományia országában, pontosabban Feketeerdőn voltunk endurózni! Jelentem: a kis DT hellyel-közzel megállta a helyét..kicsit kellett volna több motorerő, nálam egy kicsivel több tudás, meg egy fasz crossgumi hátra és tökéletes lett volna Sztem ilyen helyen sem járt még 1 DT sem
Üdv!
Segítsetek!
Most vettem egy dt125R-t.Patika!DE! fullad,és a powerja csak 2őt zizeg mikor ráadom gyújtásra....Nagyon ritkán 3at zizeg...És nem is pörög ki....kábelok épek, esetleg attól nem pörög ki mert kopott lehet a dugó-henger?És hirtelen gázra befullad:( .......Ha tudtok irjatok tippet.....
matador1990.
Köszi szépen a segítséget