Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

AdÁsvéelei van de nem kintről hanem bentről akkor marad a hobby cél,ja és az önindító kérdésre esetleg valami?
mi az a derékszög ellenőrzés? írtad már több galériába
Helló! Valakinek nincs esetleg eladó Gianelli rezója, vagy nem tud eladót? Dt 80-ra!
Első kérdés:nem
2.:csak ha megvannak az eredeti papírjai, s nevedre szóló adásvételi kintről.
+kb 100.000.-huf....
Sziasztok a kövtekező lenne a kérdésem adott egy Yamaha DT 125 LC 1989-es.Ebbe lehet beszerelni önindítót(újabb típusét) ha igen mennyi lehet?Ja és még egy ha rnedszámoztatni szeretném az mennyibe kerül?
és azt hol lehet cserélni ...? vagy érdemes kicserélni ...?
lent a motor felöl jön a hang .....olyan mindha fogas kerék lenne már arra gondoltam leszerelem rolla ....
Üdv urak.
3NC-00 CDI-ről tud valaki valamit?
a dt pedig jó nekem a mostani ktm 450 sx elött az volt 50 esbe 50 eshez hépest birta a strapát nagyon meg ahoz képest elég erös vt 70 es polini hengerrel 18 le
elkopott az önindito tárcsája
SM szett zsír új komplettan.

40ezer ft/szett

30-435-1769

orozoli2002@yahoo.com
Az önindító kerreg?
Vagy mi?
Honnan jön a hang?
Pontos diagnosist!
sziasztok valaki tudna segiteni ugyanis a dt az öninditó elromlott ..és ha rá adom a gyujtást lekezd kerrregni mitöl lehet ez a hang..?
Nézegetem a dt125.de oldalt, magyarra fordítva, meg olvasgatok fórumokat is német oldalakon, de kezd már némi homály derengeni.
Többféle CDI-vel szerelték eme "szarokat", mindegyiket máshogy kell hatástalanítani.
Már csak az enyémet kell beazonosítani pontosan, és veszem elő a sniccert...
Ám többféle folytást elrejtettek, többek közt sebességhatárolót, mely a km óráról kapja a jelet, vagy még olyan folytás is volt, hogy le volt zárva a 6. sebesség a kapcsolóhenger reteszelőjénél.
Pfúúúúú tiszta nagymester leszek....

Amúgy német fordításokon kurva jókat röhögök.....
Bocsi az offért.
www.dt125.de%2F" title="http://translate.google.hu/translate?hl=hu&sl=auto&tl=hu&u=http%3A%2F%2Fwww.dt125.de%2F" target="_blank">http://translate.google.hu/tra...
A kapcsrajz szerint egy köteg vezeték a powerizé felé megy azzal enm kell forlalkoznod.
Utógyújtástól indul be visszafelé....
Köszönettel!
Majd még agyalok rajta, mert jön ki belőle vagy 10 kábel, meg kell keresnem valahogy azt a szálat, amire ellenállást tudok kötni.
Csak nem akarom hazavágni.
Lehet valamilyen megoldással kioldom belőle azt a szart, amibe bele van öntve, hogy belelássak....
Valamilyen gumis vacak....
H jól értem egy kondenzátor-ellenllás hálózat lassítja a trigger jelet, gondolom, a hálózat elemei nem hozzáférhetőek, ezért a külső elem a led.
ez a dolog vélehtően működik.

A kapcsrajzon a töltőkondi fezsültésge szerintem elírás, bár ez lényegtlen
Szerintem nem fog többe kerülni mintha megveszed az új csapágyakat és beleragasztod majd x km után ismét szétmegy és lehet nagyobb galibát okoz mint ami eddig volt. A ragasztás nem helyettesíti az eredetit és a hegesztést sem. A hegesztés következtében a blokk anyagát összedolgozzák mintha gyári lenne viszont a ragasztás csak kitölti a rést és összefogja az elvált darabokat és szerintem nem lesz nagy élettartamú és ez már kókányolás kategóriába tartozik. Úgyhogy nincs mese érdeklődj és inkább szedj össze még egy kis lóvét és csináltasd meg! én ezt tenném!
simán meg lehet javítani, hegesztés, vonalbafúrás.
Alig fog többe kerülni, mint egy komplett blokk:)
Köszi a tájékoztatást. De már nincs több beleőlni való pénzem. Max az új csapágyakra. Amúgy a vissza felé beindul azt jelenti hogy. Vegyük pédának forog 1 irányba a lend kerék a megadott irányba. Megáll aztán ugye berugódt ahogy rugdalod forgatja előre a lend kereket de a gyújtás előbb adja le a szikrát mint kéne hamarabb ég el az üzem anyag. Megy felfele a dugattyú nem éri el a holtpontot ott már az üzem anyag teljes hatásfokon megy és megindul lefele a dugattyú és így visszafele forgatja a lendkereket. Ok?
Elmondanám hogy a hegesztés technikája már elég fejlett---egyszóval azt a repedést már lehet hegeszteni alumíniummal ha jól tudom. Keress olyan vkit aki foglalkozik ilyesmivel és ha ért hozzá akkor simán megcsinálja!
Amíg van benne koksz addig baromi jól vörösen izzik a rezó, ahogyan fogy az éghető anyag, azaz az olajsár-koksz úgy kezd az izzás abbamaradni, tehát addig kell küldeni amíg izzik