Szerintem nagyobb az esély arra,hogy a kukactengelyed ment gajra!A kukactengely feladata a léptetővillák mozgatása,melyek a váltó fogaskerekeivel vannak összeköttetésben.Ehhez viszont mindenféleképp szét kell húzni a blokkot és cserélni a tengelyt vagy a villákat!Bontóban kell érdeklődni alkatrész iránt,nem érdemes újat venni!Nem jellemző erre az alkatrészre,hogy tönkremenne,szóval nem jársz rosszul egy használttal sem!
Egy tel.(DT alkatrészek):06/20 414 9431
Ohh az már azért gond. Enyém 140et karcolgatja atom bedölve. inkább erős 130. HA városba mész lassan, és kigyorsítasz akkor nemhagy nagy füstöt? Enyém nemrég szimmeringes volt, ette az olajat és nemment 105nél többet...
Szevasztok! Van esetleg valakinek tapasztala kuplung rendbe hozásában? Mostanában kiugrik sebességből a motor. Van egy új kuplungom, ha kicserélem a régit ez a probléma megszűnik? Köszi
SAE 10W30 type SE motor olaj kell bele :P Mert ugye itt együtt van a kuplungszerkezet olajzása a váltóéval és nem mindegy hogy milyen van benne mert ha rosszat raksz bele akkor szarakodni, csúszni, ragadni fog a kuplungod. Nekem most 10W40 es van benne, nincs vele semmi bajom de lehetne jobb :)
Ú SRácok majd el felejtettem. Dt-re hogy van a pollini cucc? LEhet rá rakni 160 ill 180 hengert? Nsr-re tudom hogy lehet de Dt-re nemtudom a power miatt. VAlaki tudna segíteni?
Egy tel.(DT alkatrészek):06/20 414 9431