Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hááát erre én is rájöttem........

haver eladta a robit olajak megmaradtak és megkaptam van majd 1 liter
kuplungtól félek nem csúszik e meg tőle
a segge
iyen a dt-m(50es)
donci az én 50es dt-m kb:95öt megy de csak addig tom húzni a fülét...nekem elég az a 95:D
sztem DT nem robogo
kaptam repsol 2t olajat valami soccer vagy mi
robogóba hajtóműolaj
ez jó a dt-hez?
Ati mennyit gondoltál érte?
Hy!
V an egy yamaha dt 50-es em miért nem megy 45 nél jobban? A kipufffban nincs foyltás az tuti...
Valahol lehet még vagy csak ennyit bír?
Hi all!

Na sikeresen megadta magát a tirisztor a DT 80 LC2mben(most derítettem ki, hogy miért hagyott ott 1 hete....), mennyibe kerülhet egy tirisztor, vett már valaki?
A 10w40es olaj azért bírja -40fokig mert sűrűbb, nehezebb az olaj. a 10w30 vékonyabb, azért dermed hamarabb. Amúgy lehet azért érzem jobbnak mert előtte egy hete nem mentem vele
Ja köszi,az enyém 95 -ös és önindítos.
Ja kurva jó, hogy vannak olyan motorok a városban ami hasonlo tejesítményű mert tudunk sokan csapatni 7 dt -van és 2 MTX.Ugyhogy király
A 10w40es és a 10w30as olaj szinte uygan olyan tulajdonságokkal rendelkezik!CSak a 10W30 -30C ig bírja a 10w40es pedig -40C ig!
Megeszi a motor. AMúgy ha sokat játszol hogy túlöntögeted egyszer azt veszed észre hogy leégett a kuplungot A dt gyári olaja 10w30. Miután ez az olaj aranyáron van 10w40est használtam a blokkba. Találtam egy motoros boltba 10w30as repsol olajat 2000-ért, kicseréltem és mintha új lenne a blokk. Kibaszottul érződik rajta. Sokkal erősebb és robbanékonyabb. Ha tehetitek probáljátok ki 30as olajjal. MEgéri
Ok...! Írok...:)
Szia!
A rugó tuti jó lesz, de írj a kalmikov@freemail.hu-ra , hogy tudjam a mail címedet és küldök képet. Talán az egyik karom van még meg, berugóm nincs.
Szia, megint én vagyok!

Érdekelne berúgókar és kuplung illetve fékkar is, már ha nem annyira kopott mint az enyém!:)
Vagyis a kuplungkarom görbült, törött, a berugókarom szintén beteg.:((

Segítséged köszii, várom válaszod eléggé..., mondhatni nagyon!

bye
Hello!

Érdekel, egyeztetünk hogy tuti legyen aztán ha neked is jó akkor megoldjuk!
És írok a címedre is... .

Előre is köszi!
Helo!Mennyire gondoltál?
Eladnám 80as DT-met!
Gianelli tuningdob, Acerbis első sárvédő, polírozott díszráccsal, új gumik, felújított motor (generál óta 2000km), friss fényezés, új üléssel, új ProGrip markolat és porvédő gumi, új fékbetétek, új bowdenek és spirálok, Yamaha kormányszivacs, stb… végsebessége 110km/h, Acerbis kézvédőt adok hozzá.
Érdeklődni telefonon husz 599 7006 vagy emailben ati88 kukac freemail . hu
Bocs, kalmikov@freemail.hu
Hali, pontosan mi kellene? Az oldaldekli?
Küldök képet, ha érdekel! Írj a kalmikov@freemail.hu-ra
Szia!
Van rugóm 5e ft, ha érdekel kkovacs@freemail. hu-ra írj!
Valameikőtök mondta hogy most rakott motorolajat a DTjébe és szint főlé. És hogy lejebb ment. Nos ez egy érdekes dolog, mert én is így csináltam és elég hamar lejebment és beált a normális szintre (kis ablak feléhez) aztán megint tölötem rá és megint lejebment és ottm egált, és útána mégegyszer. MOst úgy hagytam és figyelem, de nem megy lejebb onann. Lehetséges hogy a felesleges olaj túlfolyik valahol?
A prox dugo olyan 22 körül van, ha R-es dt-d van akkor 32x44x8as fötengely szimering megy bele, nemkell széthúzni, jobb oldali dekli le, kuplung le, ott va egy fogaskerék és az alatt van a szimmering az ki és be a máik:)
Nekem is pont ugyan így néz ki a mocim a tiéd mikori? És a tiéd is önindítós?