Császtok nekem olyan problémám lenne akarbival hogy az alapjárat állító csavarral szemben (a karbi másik oldalán ) milyen csavar van mer nekem csak egy lyuk van ott menettel és nem tudom hogy esetleh nem e hasztam el róla?!
Ervin! nemderült ki a mail-cimed ezért irok ide és tolom a képeket is amik nállatok készültek. holnap már pakolok össze a brnoi útra a hátsó gumát is lecseréltettem! Király volt nállatok!Z
Szeva ferikee!
Amikor megvettem a dt-m, nekem olyat csinált hogy amikor hideg volt, akkor nehezen lehetett beindítani mert pöfögött, durrant 1et, nagyon nehezen indult be, de amikor beindult, akármilyen meleg volt, akkor csutkagázon nem nyitott a power, félgázon meg nyitott, aztán, 1ik nap akartam menni motorozni, és akkor már besem indult, csak durrogott! aztán elvittem a szomszéd faluba, 1ik csávó ért az elektronikához nagyon, és elekrtonika modult kellett csinálni, ami a tank alatt van az a kis fekete doboz 30ezer ft! meg 1 új gyertya. pipa, aksi! aztán megsem lehetett állítani soha Ennyit tudok most segíteni, mindenkia saját hibáiból tanul
gyújtótekercset, lendkereket elenőrízted? Nekem még a simsonomon volt hasonló gondom amikor eltörtö a főtengely ék a lendkerék alat és alapjáratpon még simán forgata de ha erölködöt akor átfordult a főtengelyen a lendkerék. Lehet jó lenne elenőrízni hogy nem e törött el neked is az az ék, bár nem vagyok biztos benne hogy DTn is így van megoldva a dolog mert még nem szedtem szét. De lehetséges hogy át átfordul a lendkerék és olyankor kihagy a gyujtás, valamikor meg megakad és olyankor jó. HA esetleg tévednék és hülyeségeet beszélek akkor valaki aki már láta közelről ezt a szerkezetet segítsen ki.
Hasonló kérdéssel fordulok hozzátok, 50-es DT-hez tuning hengert hol lehet, hol érdemes venni (neten sehol sem leltem) és kb mennyibe fájhat, + kb hány cm3 a max amit lehet kapni és elbír az 50-es?
Sziasztok!
Múlt évben vettem egy Yamaha DT 50-es motort,most szedték ki belőle a folytást,így megy olyan 70-et kb. A kérdésem az lenne hogy nem lehetne valahogy növelni a teljesítményét,vagy esetleg bele lehetne tenni DT 80-as vagy 125-ös blokkot?
Bocsi Lord89 de elfelejtettem irni,hogy menet küzben is csinálja ezt, akármilyen meleg lehet a motor, ja és sokan mondták már és már legalább 6 gyertyát vettem bele, most egy kétpólusú van, ezzel nem csinálja olyan gyakran... az olajozót is mondták,, azt is kikötöttem, de ez sem segít. És már szerelö is látta, ahányszor odavittem mindíg jól ment a motor így ö sem tudta mi a baja.. Kérlek segíts ha tudsz
érdekes, nekem elől, hátul dobfékes, 89-es. Nekem semmi bajom nem volt vele mostanáig. Mert ez a 3 nagyszervíze, 32000km-re. De a kétüteműeket 10000km-enként sajna szervízelni kell. Én mindig 6ik csőgázon közlkedek vele, és most 11000km-után adta meg magát. Én a régebbikre szavazok, mert az újjakba már olasz ló*asz alkatrészeket pakolnak. Ami semmit sem ér, mert OLASZ SZAR.
Hello Ferikee.
Lőni nekem is szokott, de csak ha meleg és meleg inditásnál ráhúzom a gázt!
Szerintem sok benzint kaphat a motorod, mivel írtad hogy sokat fogyaszt és gázadásra fullad. Lehet hogy a túl sok benzint nem bírja begyújtani hidegen, és melegen meg lehet hogy jobban ég. Beköpi a gyertyát és lefullad. Szerintem elenőrizd a karburátor beálításai, tisztítsd ki és próbáld meg úgy beálítani hogy kevesebb naftát kapjon. Valamitn elenörízd a gyertyát ha nagyon kormos tisztísd meg, vagy cseréld ki. Álítsd be a hézagot. Remélem tudtam segíteni. Sok síkert!
Nekem is DT-m van.... kicsit régi, csak elöl tárcsafékes.....
CSAK EGY BAJOM VAN VELE:
Mikor hidegen akarom berúgni nagyon csúnyán köhög. Néha nagyon nagyokat is lő. Ilyenkor üresben is egy kicsit több gázt adok neki egyböl bedöglik.. Ez tarthat egy percig, vagy akár egy negyed óráig.Ilyenkor nagyon sokat fogyaszt..De hirtelen helyrejön és jobban megy mint ujkorában. Menet közben is van hogy, nem tudom mitöl... a fordulatszám mérö fel le ugrál...
Érlek segítsetek PLZ...
Nekem tökéletesen bevált a 125R két tárcsás. Még nem volt vele problémám és a tárcsafék elvileg jobb mert nem melegszik anyira, és jobban bírja a fékezéseket, nem kell folyton álitgatni. Valamint Nem csak külsöleg alakítotak hanem technikailag is. Máshogy vannak elhelyezve a külömbözö tartályok, más a kipuff. (ha jól tudom) Fejlettebb. A mostani DTket is ugyan így gyártják mint az R-eket. Csak kicsit más kölsővel, de az alap ugyan az. Bevált :)
Szerintetek mit érdemesebb venni, a hátsó dobfékes kb 89-ig gyártott 125-ös, vagy a dupla tárcsás 125R-t? Mert árban azért van általában 40-50 ruganyos különbözet, igazából ez is lenne a kérdés jobb ennyivel a 125R(azon túl hogy szebb), vagy inkább korábbi formát vegyek ocsobbér?
ŐŐŐ Dt szerintem nem négyütemű, tehát keverékolajzásos. Így az csak áthalad a rendszeren és nem keringeti. Nem hisuzem hogy be lehet ilyesmit építeni. De ha mégis síkerül akkor feltétlenül szólj :)
Bocs a szar minőségű képekért, telefonnal csináltam...
Nos az egész egy 36-os hatszög anyagból készült, amin 27es balmenet van felvágva.
Ennek a 27es balmenetnek a magassága 11 milliméter, és ezen 11 milliméter alatt 11 menet van, tehát laikusként gondolom, hogy 27x1-es balmenet van rajta.
A belső csavar 10es, azaz 17es hatszöganyagból készült.
Ennek a csavarnak a hossza 37 milliméter, és ahogy a képeken látszik, hegyesre van esztergálva a vége. Gyakorlati jelentőségét nem tudom, de nem véletlenül van ilyenre készítve. A 10es csavar menetemelkedése lényegtelen.
Amikor megvettem a dt-m, nekem olyat csinált hogy amikor hideg volt, akkor nehezen lehetett beindítani mert pöfögött, durrant 1et, nagyon nehezen indult be, de amikor beindult, akármilyen meleg volt, akkor csutkagázon nem nyitott a power, félgázon meg nyitott, aztán, 1ik nap akartam menni motorozni, és akkor már besem indult, csak durrogott! aztán elvittem a szomszéd faluba, 1ik csávó ért az elektronikához nagyon, és elekrtonika modult kellett csinálni, ami a tank alatt van az a kis fekete doboz 30ezer ft! meg 1 új gyertya. pipa, aksi! aztán megsem lehetett állítani soha Ennyit tudok most segíteni, mindenkia saját hibáiból tanul
Múlt évben vettem egy Yamaha DT 50-es motort,most szedték ki belőle a folytást,így megy olyan 70-et kb. A kérdésem az lenne hogy nem lehetne valahogy növelni a teljesítményét,vagy esetleg bele lehetne tenni DT 80-as vagy 125-ös blokkot?
Lőni nekem is szokott, de csak ha meleg és meleg inditásnál ráhúzom a gázt!
Szerintem sok benzint kaphat a motorod, mivel írtad hogy sokat fogyaszt és gázadásra fullad. Lehet hogy a túl sok benzint nem bírja begyújtani hidegen, és melegen meg lehet hogy jobban ég. Beköpi a gyertyát és lefullad. Szerintem elenőrizd a karburátor beálításai, tisztítsd ki és próbáld meg úgy beálítani hogy kevesebb naftát kapjon. Valamitn elenörízd a gyertyát ha nagyon kormos tisztísd meg, vagy cseréld ki. Álítsd be a hézagot. Remélem tudtam segíteni. Sok síkert!
CSAK EGY BAJOM VAN VELE:
Mikor hidegen akarom berúgni nagyon csúnyán köhög. Néha nagyon nagyokat is lő. Ilyenkor üresben is egy kicsit több gázt adok neki egyböl bedöglik.. Ez tarthat egy percig, vagy akár egy negyed óráig.Ilyenkor nagyon sokat fogyaszt..De hirtelen helyrejön és jobban megy mint ujkorában. Menet közben is van hogy, nem tudom mitöl... a fordulatszám mérö fel le ugrál...
Érlek segítsetek PLZ...
Ilyen autóhoz való olajnyomásmérőt sztetek belehet építeni mondjuk akár egy DT-be? :)))
kép2
kép3
kép4
kép5
kép6
kép7
kép8
kép9
Bocs a szar minőségű képekért, telefonnal csináltam...
Nos az egész egy 36-os hatszög anyagból készült, amin 27es balmenet van felvágva.
Ennek a 27es balmenetnek a magassága 11 milliméter, és ezen 11 milliméter alatt 11 menet van, tehát laikusként gondolom, hogy 27x1-es balmenet van rajta.
A belső csavar 10es, azaz 17es hatszöganyagból készült.
Ennek a csavarnak a hossza 37 milliméter, és ahogy a képeken látszik, hegyesre van esztergálva a vége. Gyakorlati jelentőségét nem tudom, de nem véletlenül van ilyenre készítve. A 10es csavar menetemelkedése lényegtelen.
Remélem tudtam segíteni.
ha tudsz várni mindjárt felrakom netre