Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hozzaszolnek.Eloszor is ritkan megy az ember 100 folott terepen,ha meg a sebesseg kell akkor kell vennni egy 1100 sportgepet es mehetsz 320 aszfalton.A dt-k szerintem kivaloak terepen,konnyuek, konnyen kezelheto,es ha ket folytast kiveszel belole merges kis joszag lessz am belole.Az egyik folytas a powernel van,a masik meg a kipufnal,mindjart ahol a blokkra csatlakozik a kipuf.Az enyemnel a power szelepet allitottam es joval szebb a hangja is es sokkal erosebb(persze magas fordulaton),dehat a ketutemuek csak magas fordulaton adjak le a teljesitmenyuket.csakany
Gyári fojtott DT tényleg elég harmatos teljesítményt nyújta, de a fojtatlan verzió azért nemolyan gyenge... (ha sokpénzem lenne Honda CRM-et, vagy Kawasaki KMX/KDX-et vennék)
A kokszosodás az olajtól meg használattól is függ! Ha versenyolajat használsz (pl a drágább repsolok...) és nagypapásan közlekedsz, akkor nemtud rendesen elégni az olaj és bekokszosodik a moci! Vagy a másik lehetőség, ha túlsok olajat kap.

Az utcára nem ajánlott duma meg csak reklámszöveg.
hat nemtom,3 haveromnak van dt-je az egyiken gianelli dob van.egyik se megy 135 ot és nemis kapar 4 esbe.endurózni jo vele lightos terepen az anyi.a kawán meg ha levágsz a dob végéböl 5 cm-t akor pont a fojtást is levágod akor gázra kuplung nélkül al 1-2 be kerékre
Kategóriájában a DT tényleg egy gyenge motor, de viszont rendkívűl megbízható és nagyon jók a lengéscsillapitói, és szép :) De ha egy picit megpöcköli az ember, mint most én a giannelli sportkipufogóval akkor baromira megindul és megy úgy mint bármelyik más :D (szerintem)
vagy 135öt, és négyesbe is kapar mint a barom.
Na akkor hasonszőrű kérdés mit vegyek? Dt125R 93 körüli, vagy Kawasaki KDX125 96 körüli? Annyit már tudok hogy a dt elektromos poweres a másik meg mittom millen powerral van, de olyan dolgok érdekel fogyasztás, meghibásodás alkatrész, DT-ből már jól felvagyok készülve információkból, de a másikról nem sokat tudok, de nagyon tetszik. Különbe az előttemszólóhóz szolván, az 125-ös DT-kről azt írják 120-130 körül van vége, igaz mondani akármit lehet....
helló! nekem egy kmx em volt a spanomnak meg egy dt-je.az én kmxem 2 szer ugy ment meg 4 esbe is lezan kapart a dt mar 2 be alig akart a dt szar csak a rugozasa jo.amugy gyenge fos is a kmx ek alt 130 140 et menek a dt-k azok 90-110
nekem kellene a hátsó lábtartó. Írj mailt, és megbeszéljük.
libli@freemail.hu
Üdv!

Eladóvá vált 80as DT-m!
Akit érdekelnek a részletek, dobjon mailt! ati88 kukkac freemail pontocska hu
HALE dt-sek van megmaradt a dt mből egy pár hátsó lábtartó szép állapotban ha kell írj megeggyezünk..
hello! valaki tud franciául? az segíthetne nekem egy picit
az nembaj azt csak úgy írtam mert a yamahanál többet mnodtak! csak azt nemtom mé csinalja amazt! karbi?
50es motornak minek kéne 70nél töbett menni? Vegyél nagymotort az majd megy rendesen.
hello nekem is van egy új 50es dt m 3hetes lex most lett kiszedve a folytás és 8500 nél elkezd darálni :D:D: nemtudjátok milehet az megvan olyan hogy mikor ott odahúzok neki rángat ! 70nél jobban nem mnaon megy !
Szia Libli!

Szeretném ha elküldenéd a yamaha DT 125R 1993-as olajpumpa robbantott rajzát.
E-mai: fater62@citromail.hu

Köszi
Szia Libli!

Szeretném ha elküldenéd a yamaha DT 125R 1993-as olajpumpa robbantott rajzát.

Köszi
Srácok 143Km mentem a sportkipufogóval úgy hogy szinte végig húzatva volt, az elég fasza, nem? :D A gyári dobbal is oléyan 160Km eket szoktam menni úgy hogy nem is húzom neki. :)
Üdv tucky.
A hát a henger szett tartalmazott egy hengert + tömítései, egy dugattyút és a gyűrűket, és a felső tűgörgöket. A szett papírjaiban volt leírva, hogy ne közúton használjuk de sztem baromság. Legfeljebb azért nem lehetne használni úton mert nagyobb 50ccm-nél. A 3000 Km-enkénti szét szedés meg tényleg rá fért. Rendessen bevan lőve az olaj szivattyúm és nem is szar olajat (Repsol full szintetikus) hazsnálok de mégis volt koksz rendessen a dugattyún.
Hát figyi ferikee! én nem nagyon értek az elektronikához, csak amiket hallottam meg tapsztaltam! ez attól függ h mennyire új dt-re gondolsz, szerintem nagy különbség nem lehet a modulok közt, csak esetleg annyi hogy az újabbaknál lefolytj a fordulatsuzámot, nem pöröghet annyit a motor! asszem h 2004es évjárattól van olyan h levan folytva nagyon elektronikailag a moci, de itt olvastam a fórumon h ha elvágsz 1 vzetéket asszem az első lámpa környékén, akkor sokkal jobban fog pörögni a gép! szerintem keres fel 1 olyan embert, aki ért az ilyenhez! vagy ha nem találsz akkor írj- nekem és én adok 1 tel számot, ott érdeklődhetsz! ÜDV Andris
Mármint azt értem mit takar de, ez csak terepre ajánlott?
Mit takar a nem utcai használat? + az utcai használat inkább kíméli a motort szerintem
Köszi, megnéztem az oldalt túl sok arra érdemes infóra nem leltem, de 45 ropi azért pöttyet elgondolkodtat, ez a hengerszett mit foglal magába? Gondolom főtengelycumókat nem. + mit kell azon annyit pucolgatni?
Zizu még egy kérdésem lenne: A régi DT-be is olyan modul kell mint az újakba? És nagyon köszönöm az eddigi segítséget...
Hali tucky!
Nekem Malossi henger szettem van a gépen (92-es Dt 50 mx). Ez 60 ccm-es és elvileg nem utcai használatra van (a leirása szerint) de nekem még bírja. Csak olyan 3000 Km-enként szét kell kapnom kipucolni :) Nézd meg a Malossi honlapját ott van sok minden. A Motorline kft hoz malossi cuccokat szóval rajtuk keresztül tudsz rendelni. Ja és 45 ezer Ft volt a henger szett.