Hozzaszolnek.Eloszor is ritkan megy az ember 100 folott terepen,ha meg a sebesseg kell akkor kell vennni egy 1100 sportgepet es mehetsz 320 aszfalton.A dt-k szerintem kivaloak terepen,konnyuek, konnyen kezelheto,es ha ket folytast kiveszel belole merges kis joszag lessz am belole.Az egyik folytas a powernel van,a masik meg a kipufnal,mindjart ahol a blokkra csatlakozik a kipuf.Az enyemnel a power szelepet allitottam es joval szebb a hangja is es sokkal erosebb(persze magas fordulaton),dehat a ketutemuek csak magas fordulaton adjak le a teljesitmenyuket.csakany
Gyári fojtott DT tényleg elég harmatos teljesítményt nyújta, de a fojtatlan verzió azért nemolyan gyenge... (ha sokpénzem lenne Honda CRM-et, vagy Kawasaki KMX/KDX-et vennék)
A kokszosodás az olajtól meg használattól is függ! Ha versenyolajat használsz (pl a drágább repsolok...) és nagypapásan közlekedsz, akkor nemtud rendesen elégni az olaj és bekokszosodik a moci! Vagy a másik lehetőség, ha túlsok olajat kap.
Az utcára nem ajánlott duma meg csak reklámszöveg.
hat nemtom,3 haveromnak van dt-je az egyiken gianelli dob van.egyik se megy 135 ot és nemis kapar 4 esbe.endurózni jo vele lightos terepen az anyi.a kawán meg ha levágsz a dob végéböl 5 cm-t akor pont a fojtást is levágod akor gázra kuplung nélkül al 1-2 be kerékre
Kategóriájában a DT tényleg egy gyenge motor, de viszont rendkívűl megbízható és nagyon jók a lengéscsillapitói, és szép :) De ha egy picit megpöcköli az ember, mint most én a giannelli sportkipufogóval akkor baromira megindul és megy úgy mint bármelyik más :D (szerintem)
Na akkor hasonszőrű kérdés mit vegyek? Dt125R 93 körüli, vagy Kawasaki KDX125 96 körüli? Annyit már tudok hogy a dt elektromos poweres a másik meg mittom millen powerral van, de olyan dolgok érdekel fogyasztás, meghibásodás alkatrész, DT-ből már jól felvagyok készülve információkból, de a másikról nem sokat tudok, de nagyon tetszik. Különbe az előttemszólóhóz szolván, az 125-ös DT-kről azt írják 120-130 körül van vége, igaz mondani akármit lehet....
helló! nekem egy kmx em volt a spanomnak meg egy dt-je.az én kmxem 2 szer ugy ment meg 4 esbe is lezan kapart a dt mar 2 be alig akart a dt szar csak a rugozasa jo.amugy gyenge fos is a kmx ek alt 130 140 et menek a dt-k azok 90-110
hello nekem is van egy új 50es dt m 3hetes lex most lett kiszedve a folytás és 8500 nél elkezd darálni :D:D: nemtudjátok milehet az megvan olyan hogy mikor ott odahúzok neki rángat ! 70nél jobban nem mnaon megy !
Srácok 143Km mentem a sportkipufogóval úgy hogy szinte végig húzatva volt, az elég fasza, nem? :D A gyári dobbal is oléyan 160Km eket szoktam menni úgy hogy nem is húzom neki. :)
Üdv tucky.
A hát a henger szett tartalmazott egy hengert + tömítései, egy dugattyút és a gyűrűket, és a felső tűgörgöket. A szett papírjaiban volt leírva, hogy ne közúton használjuk de sztem baromság. Legfeljebb azért nem lehetne használni úton mert nagyobb 50ccm-nél. A 3000 Km-enkénti szét szedés meg tényleg rá fért. Rendessen bevan lőve az olaj szivattyúm és nem is szar olajat (Repsol full szintetikus) hazsnálok de mégis volt koksz rendessen a dugattyún.
Hát figyi ferikee! én nem nagyon értek az elektronikához, csak amiket hallottam meg tapsztaltam! ez attól függ h mennyire új dt-re gondolsz, szerintem nagy különbség nem lehet a modulok közt, csak esetleg annyi hogy az újabbaknál lefolytj a fordulatsuzámot, nem pöröghet annyit a motor! asszem h 2004es évjárattól van olyan h levan folytva nagyon elektronikailag a moci, de itt olvastam a fórumon h ha elvágsz 1 vzetéket asszem az első lámpa környékén, akkor sokkal jobban fog pörögni a gép! szerintem keres fel 1 olyan embert, aki ért az ilyenhez! vagy ha nem találsz akkor írj- nekem és én adok 1 tel számot, ott érdeklődhetsz! ÜDV Andris
Köszi, megnéztem az oldalt túl sok arra érdemes infóra nem leltem, de 45 ropi azért pöttyet elgondolkodtat, ez a hengerszett mit foglal magába? Gondolom főtengelycumókat nem. + mit kell azon annyit pucolgatni?
Hali tucky!
Nekem Malossi henger szettem van a gépen (92-es Dt 50 mx). Ez 60 ccm-es és elvileg nem utcai használatra van (a leirása szerint) de nekem még bírja. Csak olyan 3000 Km-enként szét kell kapnom kipucolni :) Nézd meg a Malossi honlapját ott van sok minden. A Motorline kft hoz malossi cuccokat szóval rajtuk keresztül tudsz rendelni. Ja és 45 ezer Ft volt a henger szett.
Az utcára nem ajánlott duma meg csak reklámszöveg.
libli@freemail.hu
Eladóvá vált 80as DT-m!
Akit érdekelnek a részletek, dobjon mailt! ati88 kukkac freemail pontocska hu
Szeretném ha elküldenéd a yamaha DT 125R 1993-as olajpumpa robbantott rajzát.
E-mai: fater62@citromail.hu
Köszi
Szeretném ha elküldenéd a yamaha DT 125R 1993-as olajpumpa robbantott rajzát.
Köszi
A hát a henger szett tartalmazott egy hengert + tömítései, egy dugattyút és a gyűrűket, és a felső tűgörgöket. A szett papírjaiban volt leírva, hogy ne közúton használjuk de sztem baromság. Legfeljebb azért nem lehetne használni úton mert nagyobb 50ccm-nél. A 3000 Km-enkénti szét szedés meg tényleg rá fért. Rendessen bevan lőve az olaj szivattyúm és nem is szar olajat (Repsol full szintetikus) hazsnálok de mégis volt koksz rendessen a dugattyún.
Nekem Malossi henger szettem van a gépen (92-es Dt 50 mx). Ez 60 ccm-es és elvileg nem utcai használatra van (a leirása szerint) de nekem még bírja. Csak olyan 3000 Km-enként szét kell kapnom kipucolni :) Nézd meg a Malossi honlapját ott van sok minden. A Motorline kft hoz malossi cuccokat szóval rajtuk keresztül tudsz rendelni. Ja és 45 ezer Ft volt a henger szett.