Sziasztok!
Visszatérve erre a lendkerék lehúzó szerszámra... 80lc2)) Én a napokban megyek az esztergályoshoz, már itt a rajz az asztalomon amiket kérek, de a pontosítás végett szerintem ehhez a mocihoz M 27X1 külső menetű kell, és sima jobbmenet ( ez van a lendkerékben) a belső mindegy, mondjuk M8.
az baromi drága, csak egy vasdarabb 2menettel, meg egy csavarral. Keres a környéken egy esztergályost biztos hogy van, szerintem fele anyiért megcsinálja. De ha ügyes vagy és vannak menetvágoid akkor talán még te is meg tudnád csinálni, Bár balos menetvágó :S
áhh felejtős.
De figyelj, fogsz egy menetfésűt kiválasztod belöle azt a sablont ami legjobban beleíllík a menetbe, (belepróbálod) felírod róla a számozást. Ránézel a menetre ha az oramitató járásával megegyező íránybe indul és onan megy befelé a spirál akko az jobbos ha elenkező íréányba (balra) akkor balos. Széne bebalagsz a boltba és megmondod hogy ilyen menetű jobbos ill ballos kell neked. És kész!
Sok síkert!
Szevasztok! Megoldottam a hűtővízszivárgást. Mostmár teljesen jó a motor.
Ajánlom figyelmetekbe a BRICO STORE-ban kapható Szilikonkaucsuk nevű terméket fém tubusban van mint a régi fogkrémek és sárga. -40-től +200 celsius fokig használható! Jó megoldás.
Visszatérve erre a lendkerék lehúzó szerszámra... 80lc2)) Én a napokban megyek az esztergályoshoz, már itt a rajz az asztalomon amiket kérek, de a pontosítás végett szerintem ehhez a mocihoz M 27X1 külső menetű kell, és sima jobbmenet ( ez van a lendkerékben) a belső mindegy, mondjuk M8.
Így készíttetve max 2eFt