Örülök.
Én meg azt hittem a rendszerem visszafogja...
Azért 4 ütemű hangja picit odébb van még, de lesz még pimaszabb hangja ha kiég picit gyapotod!
Ezek szerint szomorú tény, hogy a gyárival még xarabban megy. huuuuuúúú...
Eladom a picsába és veszek egy 450 yz-t. Annál már csak nem keveselném erejét...
Jaa!
Holnap szülinapom lesz!
Ha valaki akkot megvenné a gépem (holnap) odaadom neki 50e -vel olcsóbban...
Mert g.cijófej vagyok :)
szevasz
Pár oldalal ezelött bemásoltam egy linket. valamelyik adok-veszek oldalra vonatkozik és pont ilyen power eleckronika linkje volt. Ha még meg van akkor ott érdeklödhetsz íránta, ha nincs akkor keresgélj azon az oldalon. Sok síkert.
Üdv srácok!
Nekem is megoldódott a probléma a géppel a power volt kicsit bekormolódva de egy haver megcsinálta faszán és mostmár megy a kicsike! Most per pillanat egy hátsó idomra lenne szükségem ha tudna vki uyganis az enyém elferdült :P!4
Na emberek felraktam, eredmény: elképesztőőőőőőőő ba...túúúll MEGY! áhh 4esbe mentem vele 100at és furcsáltam hogy nem megy aztán akko jötem rá hogy van még 2 sebesség :D Elpörög 9000ig is de lehet még tovább is. Nagyon repeszt, vite a 120at enyhe szembeszélbe behalyolás nélkül. mikor kinyit póver vagy franc tudja mi, elkezd húzni mint a barom. Teljes nyitásra volt álítva a power most viszaálítotam gyárira hogy azért városba legyen nyomatéka, mert nagyon pörgetni kellet. Így még nem próbáltam a végét. Megtömtem jó alaposan a hátsó dobot, nagyon szép hangja lett legalábis alapjáraton, mint egy négyütemünek :) Szóval tecik. Csak féltem hogy tönkremegy :S Persze tartalékon voltam és megcibáltam neki párszor :D és hát még jó hogy kifogyott a benzin :D 160km szoktam meni általába egy tankkal most 143 lett belöle. Az olajat se köpi, csak kormos a kipufogó. Jupppíí :D
jó majd holnap leeírom a tapasztalataimat. Olyan üveggyapotom van ithon amivel a kéményt szigeteltük, elvileg nem szabad hogy begyuladjon, kiégjen.. Simsonomba is az volt remélem jó lessz.
Na szevasztok visszatértem!
Ennek az az oka, hogy most sikerült összeraknom a DT-ém. 2,5 hónap állás után sikerült végre gyűrűt meg dugót szereznem. Este 8-kor nekiálltam 11-re be is indult!
Viszont az a gond, hogy valamiért nem emel ki a kuplung pedig nem értem hozzá. Valaki valami ötlet?
Ja a másik, hogy kinyomja a hűtőfolyadékot úgy vettem észre, hogy hajszálrepedés van a hengerfejen és a tömítések sem jók... Miért velem történik ilyesmi?!?!? na mindegy. Erre másik ötlet valakinek? Vagy vegyek új hengerfejet?
Van tapasztalatom ilyen téren.........
Ne számíts semmi teljesítménymövekedésben..... mert nem lesz
Hangje szebb lesz az tuti, nekem is az van gépemen.
Fémsúrolút felejtsd el, nem 2 ütembe való. Kurva szat hangja lesz, mit 1 simsonnak, vagy trabantnak....frankón!
Üveggyapotot bele, de olyat keress ami nehezen ég el, mert enyém 150 km után már nagyon pimasz a hangját tekintva....
Majd ird meg mit érzel kipucsere után, érdekelne.
Sztem inkább visszafogja teljesítményt. Nem tom mert nem volt gyári kipum, csak ez a Gianelli.
(szerintem 1 szar)
Nem tudom :) Én csak karbira gondoltam. a power most úgy van beálitva hogy kicsit jobban nyit, nem a gyári beálitás. (bal csavar be, jobb ki) Nagyon nem akarom tuningolni a gépet, mert jobban szeretek motorozni mint motortszerelni, másrészt meg pénzem sincs rá és a motort is kimélni szeretném...
Elképzelhető hogy dob a teljesítményen, sőt... Ennek a gyártó honlapján kellene utánanézni, meg annak is hogy kell-e valamit utánállítani, de szerintem nem szükséges.
Ha mész az új cuccal egy 100km-et, nézd meg a gyertyát. Ja de előtte pucold meg szépen.
Ha jó a gyertya, nem kell sztem állítgatni. Meg igazából mit állítasz? Gyújtás fix, marad a karbi. Azon meg úgy állítod be hogy jó legyen az égés, vagy ha jobbat akarsz: tuning karbi, tuning gyújtás.
Power gondolom be van lőve.
Mást mit állítasz? :)
igen igen tudom mire gondolsz erről én is hallotam már. Nekem is vam most egy giannelli rezóm együt vettem a ketöt csak azt még nem próbáltam ki, majd holnap felteszem.
itt a képe ez a rezó szerinted sokat dob a teljesítményen? Kell estleg valami útánálitéást, hangolást végezni a motoron vagy csak rádobom és megyek is?
Mély hangja annyira nem lesz, nem négyütemű.
Én üveggyapotot tettem bele, szép, csöndes hangja van, ha meg beindul - gianelli rezó - messziről hallják hogy jövök :D Az enyémnek sztem nagyon pakk hangja van.
Valaki drótsikálóval tömi ki, azt ajánlja. Tudod, mosogatáshoz lehet kapni ilyen drót izét, az erősebb szennyeződést hozza le.
Igen igen én is ezt szeretném, a kipufogo amit most vetem az gyálilag is szétszerelhető 3 csavar tartja a végét, és benne van egy perforált cső szóval csak lekapom a végét és kitömöm.
Szerinted menyire édemes kitömni? Hogy lessz halg de mély hangja?
Szerintem csináld azt amit Én.
Hátsó dob szétvág, hangtompítók kiszerel, átmenő perforált cső belehegeszt, köré üveggyapot töm, összehegeszt, végén kiforduló csövet hozzáhegeszt, összerak, lefest, felszerel, berúg, élvez.
Na ma szereztem egy Gianneli sportkipufogot fel is raktam kipróbáltam, mivel teljesen ki van belezve ezért nagyon ramaty hangja van :S De majd kitömöm valamivel. DE VISZONT! Amit tegnap írtam hogy egyesbe nem pörög fel a gép az megszünt ahogy ráraktam :) És alig lett olajos a kipufogo inkább csak kormosodott. Úgy néz ki hogy a kipufogó vég okozta a próblémát, még az elöző tulaj csinálta rá és ugy hegesztette össze minden féle csődarabokbol :S Hangja az szép volt da majd megpróbálom úgy beálitani az újat hogy valami hasonló legyen. :)
Sziasztok! Megszorult a hengerem, tudtok Bp-en bárkit aki belenézne a blokkba és adott esetben meg is csinálná normális áron? Lehet ez szervíz, vmi hozzáértő vki, bontós, tökmindegy... ("89-es, 125-ös DT)
nektek menyire melegedik a mocitok mert az enyém mostanába eléggé bemelegedik de az nem lehet hogy nem keringteti a vizet nem?