Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen az a ciki ha tényleg melléáll 1 TDR50...mert az kicsitsem hasonlit az övére (a TDR50 inkább 1 TDR250re hasonlit csak méretileg más )
Azért nemtudom mert nincs hozzá service manual+gyárit még nemláttam amugy nekem volt 1 kmx em abban közvetlenül a hengercsatlakozásnál volt 1 alátétszerü szükités.....
Nem tudja valaki hogy hol kapok dt80lc2-höz fesszabályzót?
Vagy bármi olyan boltot ami foglalkozik fesszabbal?
Mondjuk bp-n!

Elöre is köszi.
TDR 50 :D fasza ÉN még a sájátomon se tudom hogy hol van. De mindenesetre nem vagdosnám szét hogy kivegyem belöle. (kétütemü lelke a kipufogó)
Hello! Tudom,hogy nem ide tartozik de valaki tudna segíteni,hogy a yamaha tdr kipufogóján pontosan hol van a fojtás?
Szerintem biztos megoldható esetleg egy yamaha márkaboltba kéne érdeklödni ott biztos tudnak rendelni csak nem biztos hogy teljesen kompatibilis, meg kell érdeklödni, vagy kezelésbe veszed reszelővel :D De asziszem hogy pont a régebbi példányok voltak azok amibe bele volt épitve a lámpa. Nem igazán tudom. Azon a 125Dt videon te logatgatsz? Mert ha igen akkor gratulálok baromi jól nyomod, tanithatnál valamit :D
Hellotok!

Az lenne a kérdésem, hogy nekem van egy 97-es DT-m, és nem igazán tetszik hogy a lámpa a hátsó sárvédő alatt van. Meg lehet úgy csinálni mint egy újabb ( pl2005-ös) DT-n hogy a lámpa benne van a sárvédőbe? Lehet kapni olyan idomot és lámpát? Előre is köszönö

Üdv.
Majd kipróbálom.
Eredeti Yamahás markolatvédő eladó! 5000Ft
eladó egy dt fejidom kockalámpás. nem tom hogy van e jelentősége.... 3000 forint.... akinek kell reeeman@freemail.hu ra irjon
Én egy pár robogó meg simo kipufogóját úgy égettem ki hogy, gázpörkölővel adig égetem még a belsejében a trutymó meg nem gyulaDT és aztán kompreszoral nyomtam bele az egyik végén a levegöt! Totál ki lehet égetni. Ha már magától elalszik akor nincs égésre alkalmas cucc bene! Világos kék meg zöld láng szokott kijöni a végén ugy mintha valami nagy vihargyujtó lene!
Próbáljátok ki...
A gyertyaelektróda elolvadásának kiváltó oka lehet, az alacsony hőértékű gyertya használata, vagy a nem megfelelően beállított előgyújtás érték, illetve ezek kombinációja.

Ezt most olvastam, szal lehet, h vmi a gyújtással nemoké...
Simsonal én is szívtam sokat :) Köszi mindent srácok. Öszeszedem magam picit és nekiugrok.
elég összetett a motor működése........
bármit változtatsz rajta már nem működik kielégítően
rengeteg gond forrása a jól beállított karburátor hiánya
én régen simsonnal szívtam e miatt sokat
nem, nem normális.
pucold ki a kiput, állítsd be a karbit, tegyél bele gyári gyertyát és nem lesz probléma.
Köszi szépen mindenkinek a segítséget!
Még egy kérdésem lenne. Mikor már bevan melegedve a motorom és mondjuk egyesből indulok akkor nem lehet kipörgetni egyesbe mert ahogy felpörögne ledadog, ez normális? Öszes többi sebeségbe kipörög 6-7ezerig.
Leveszed a rendszert, szétveszed két felé. Rezó meg dob.
Fogsz valami eszközt, amivel lángot tudsz kreálni, mint pl turista gázpalack (én ezzel szoktam).
Leülsz szépen egy székre, és kívülről melegíted a cuccot, jó sokáig, valamivel majd kopogtasd meg, hogy a belül elégett olaj ami korommá vált, lejöjjön a kipu faláról, s majd kirázod valamelyik végén.
Úgy is csinálhatod, hogy vmelyik végénél nyomatod be a lángot, bár sztem ennek sok értelme nincs.
Sokáig fog tartani a kiégetés, ha jó munkát akarsz.

Karburátor beállítás:
nekem van egy alapjárat állító csavarom, azt lődd be szépen.
illetve van egy levegő állító csavar, én azt majdnem teljesen kitekertem.
nálam így a jó beállítás, persze ez függ a fuvóka méretétől, ne kérdezd nekem milyen van, nem tudom.
forraszd be a fúvókát és fúrj kisebb furatot bele
előnye hogy rengetegszer lehet ismételni
hátránya hogy nehéz fúrókat találni hozzá
A motorba nem rég vettem Benso írídíum fejes két porusú sportgyertyát ami véleményem szerint egy picit javította a helyzetett.
Akkor neki kéne álnom kiégetni a kipuffot asziszem, és lehet hogy tényleg sok benzint kap a motorom mert az eloző tulaj felfúrata az egyik fúvókát (gonolom a főfuvokát) hogy jobban menjen. De azt nem tudom hogy levegőt kap e rendesen. Lehet hogy ez is a gondja mert tényleg baromira füstöl és köpi hátul az olajat, ami mindenképen arra utal hogy nem tökéletes az égés. Néha ha van hogy megrugom és nem indul első rugára és utána másodikra puffan egyet a kupuff, vagyis így durran egyet, gondolom beég a benzin ami belemegy.
Létszi adjatok nekem tanácsot hogy hogy áljak neki a kupufogó kiégetéséhez és hogy hogyan álitsam be a benzin levegő keveréket, hogy tudnék neki több levegőt adni.
Én múltkor kivettem a gyertyám, tiszta korom volt, meg füstölt is a járgány, 5 km után minden ruhámból áradt a benzin+olaj szag.
Leszedtem a kipufogórendszert, kiégettem mindent.
A hátsó dobból ki volt gányolva a kivezető cső, szétvágtuk, átmentő perforált csövet tettünk bele plusz üveggyapotot. Miután minden ki lett égetve, nem füstölt (annyira).
Volt más baja, jött a henger kipuff részénél valami genya, a gyerta továbbra is fekete volt.
Állítottam a karburátoron, és rájöttem hogy nem kapott elég levegőt a cucc.
A gyertyát megpucoltam (gyári NGK BR9ES), beraktam, azóta mentem kb 100 kilómétert és a gyertya szinte még mindig úgy néz ki, mikor megpucoltan visszaraktam. A motor nem füstöl, nem jön a gány a kipuff elejénél, és még megy is.
Javaslom nekedis a gyertya tesztet, mert lehet h nálad meg fekete lesz . Viszont a kiput nemárt néha kiégetni...
Vedd ki a gyertyát és nézd meg milyen színe van. Ha fehér, akkor túl alacsony a hőértéke és azért kopog a motor! (kopogásos égés, a magas hő miatt "öngyulladás" jön létre még a gyújtás leadása előtt, ami nemjó, mert csökkenti a teljesítményt, meg a motor élettartamát is!)
Ha fekete, olajos, akkormeg túl magas a hőértéke, kisebb hőértékű kell bele (bár ilyen esetben nemszokott kopogni a motor).
Ha meg ilyen rozsdabarna, akkormeg nemtudom milehet a gond. (nekem erős a gyanúm, hogy fehér lesz a gyertya)
Petyo_King Én is erre a megoldásra gondoltam, a kipufogom vége alapból is el van hajlitva ma elmegyek csőboltba és veszek egy darabka csővet megtoldom, míg nem találok rá jóbb megoldást. Remélem jó lessz :) habár lehet hogy picit bután fog kinézni :S

Fics Szerintem teljesen normális hogy nem tudod kézel fogdosni az oldaldeckniket, az egyik oldalon a gyujtótekercs van ami nagy hőt termel azért, a másik oldalon meg a kuplungszerkezet ahol kapcsolásnál surlodnak a lammellák és tényleg hatalmas hő keletkezik. Ráadásul nem is tul nagy a blokk szóval azért a henger is leadja oda a hőt még a forgatyusházon át is. Asziszem h. a jobb oldalon van a tekercs másikon meg a kuplung.
Szerintem inkább a hőfokmérőt nézd, ha felmegy a hőfok magasra akkor van baj :S

Szerintetek nem lehet az a gond hogy rég volt kiégetve a kipufogom? Nálam van egy éve a motor már akkkor is köpte az olajat és nem tudom hogy elötte ki volt e égetve :S
Mondja már meg valaki hogy az miért van hogy : üresben húzok egy kövéreb gázt és amikor esik visza a fordulat egyet vagy kettőt olyan furcsán koppan! Valaki azt mondja azt a power csinálja, de ez normális? Nektek is ilyen?
Hát én amikor lemértem volt bene kétszemély meg terep meg hoszú egyenesben erelés és így is 4 vagy 4,5 körül evet. Mondjuk az enyémen full gyári dob van, még a fojtott. De így is megy 120at...