Nekem egy 80-as DT-m van, ami 3,5 litert eszik, ha folyamatosan 90-el megyek. Nincs benne folytás, és állandóan pörgetem. 200km-enként szoktam beletankolni 6,5-7litert. Ez azért egész jó, nem?
néha nyit a power úgy!de a gázzal kell finoman bánni nem az a lényeg h mennyire nyit ki!hanem h mennyire húzod oda....
nincs az az istenkirály aki 125ös dtvel 3 litert fogyasztat 100kmen!max akko 50el ha megy,de akkor is többet eszik 3nál!a 125ös 4üteműek esznek annyit............
Attól én is félek hogy nem nyom elég olajat a benzinbe... Csak akor füstöl amikor beindítom, füstöl pár percig aztán semi. A kipuf vége olyan száraz mint valami patent 4t-é!
Nektek is melegszik a blokk? 10km után olyan meleg a jobb oldali blokk rész hogy nem bírja ki a kezem. Pedig olaj is van bene elég mert most cseréltem.
Na még egy kérdés... Nektek sűrűn kigyulad a hűtő viszajelzője? Mert a hétvégén homokbányában motoroztam egy órát biztos, és még akor sem gyuladt ki, megfogtam a hűtőt és kibírta a kezem vagyis nem volt forró csepetsem.... Enyire jól hűtenének ezek a vasak?
Én már arra gondoltam kicsit meghajlítom a csövet valahol a vége előtt, és egy távtartóval kifele irányítom az egészet, tehát ne a motorra nyomja hanem kifele egy kicsit, nem kellene nagyon nagy szögben csak épp hogy
hát nekem hátul fröcsköli elég rendesen, szerelő ismim meg azt mondta hogy nem lehet álitani az olajpumpáján :S én meg csak lesek és nem tudom milegyen. Tegnap mostam le a gépet csillog villog ma mentem egy kört és már fekete a hátulja :S idegesítő. Hogyan lehet olajpumpát babrálni?
Halo Lord89!
Attól függ hol köpi az olajat. Régen nekem is köpte a kipuff végénél de mióta bevan lőve rendessen az olaj pumpa és Repsolt használok azóta nem fröcsköl hátul.
nekem a 80as gép 50-60km/h nál 3 felé eszik 90km/h meg 6,5... de terepen is simán eszik 6-7 között
múltkor tettem vele pár hosszútávot.....
nem érdemes sietni
6 liter úgy, hogy 100 km-en egyszer se nyit ki a power?
vagy úgy 6 liter, hogy powerezgetünk ezerrel?
attól függ milyen vastag a kesztyűd...elég neki 3 liter is.
sajnos utcai használatban megeszik majdnem 6 litert!terepen meg tööbbet!majdnem 7et,annál többet azért nem!szal ez van!valamitől kell h legyen erejen em igaz?
kb 40-45 kmet megy még!elméletileg 2,7 liter a tartalék!ugy olvastam valahol,de nem vagyok benne biztos!akkor megy ám ennyit el ha nem nyaggatom nagyon:D:D:D:D:D:D
nincs az az istenkirály aki 125ös dtvel 3 litert fogyasztat 100kmen!max akko 50el ha megy,de akkor is többet eszik 3nál!a 125ös 4üteműek esznek annyit............
terepen felmegy közép állásig de tovább nagyon ritkán
Nektek is melegszik a blokk? 10km után olyan meleg a jobb oldali blokk rész hogy nem bírja ki a kezem. Pedig olaj is van bene elég mert most cseréltem.
Na még egy kérdés... Nektek sűrűn kigyulad a hűtő viszajelzője? Mert a hétvégén homokbányában motoroztam egy órát biztos, és még akor sem gyuladt ki, megfogtam a hűtőt és kibírta a kezem vagyis nem volt forró csepetsem.... Enyire jól hűtenének ezek a vasak?
pedig még a benzinbe is teszek olajat...
szerintem a pumpám nem nyom eleget...
Attól függ hol köpi az olajat. Régen nekem is köpte a kipuff végénél de mióta bevan lőve rendessen az olaj pumpa és Repsolt használok azóta nem fröcsköl hátul.
Én is eladnám a DT 125R-T.
Jó állapotú 97-es Utcai és cross gumival...
Rendszámos műszakis.
Itt érdeklődj és küldök képet
bnorbert1@velvet.hu
Üdv
múltkor tettem vele pár hosszútávot.....
nem érdemes sietni
vagy úgy 6 liter, hogy powerezgetünk ezerrel?
attól függ milyen vastag a kesztyűd...elég neki 3 liter is.
92-es,műszaki 2008.03-ig! érd:lopakodo@freemail.hu
különben is ugy kérdezte h "dt125"
Nektek menyit megy még tartalékon a gép? "dt125"