Na megy a járgány újra:) járattam alapjáraton 10 percig aztán lehűlt és megint, aztán lehűlt
és mentem vele utcán is, nagyon finoman, sok olajjal nagyon melegszik szegényke még, és nem érzem hogy ereje lenne, nem is akarom pörgetni, remélem azért 500 km körül tudok húzni neki egy kicsit.
Veszel rá egy Athena vagy Malossi tuning hengert (100 vagy 110 ccm), meg sportkipu rendszert, ezekkel már igenjól fog menni. (pár oldallal elölrébb vki hirdetett egy athena hengerszettet 22k-ért, kérdezd meg tőle megvan-e még neki)
Köszi Libli, sikerült, rengeteg olaj és türelem, nem törtem gyűrűt
Azthiszem viszont hogy a hengerfej tömítést elszartam, a gyári 3 lemezest, mert a vizem jön ki, beledolgozik a vízbe a dugattyú talán... nemtudom hogy kellene rakni, átlósan húztam a csavarokat, figyeltem mindenre, még tömítő pasztát is raktam Ver a sors rendesen ezzel a DTvel...
nekem is ez volt a bajom, és míg felfűztem kettő gyűrűt eltörtem, de úgy oldottam meg, hogy egy gyorsbilincset fogtam az alsó gyűrűre, és ahogy lassan toltam rá a hengert, úgy tolta le magáról a bilincset. Utána el fog akadni a kipufnál, ott egy helyes kis csavarhúzóval tudsz segíteni neki, hogy rácsusszon. Szerintem ez a legegyszerübb.
Sok sikert hozzá.
hy all! nah azt szeretném kérdezni előszőr is hogy az normális hogy 80 as dt-m 94 es évj. 80-85 nél többet nem igazán megy?8 -9 ezerig pörög 6.ba és onnantol vége ..meg alacsony fordulaton hűz 6-7 ezernél,jameg valaki tudna 1 kis tuningot ajánlani amivel a teljesitményét tudnám növelni? előre is thx !
Köszi. Olyan bajom van, berakom alulról a dugót és mindig elakad egy pontban az alsó gyűrű és így nem tudom összerakni, mert eltörne ha rárugnék. ha csak a felsőt rakom rá akkor nem csinálja ezt. az alsó alatt van egy feszítő is, amiatt csinálhatja, de ha a gyárihoz adták akkor gondolom kell is oda. Most lett fúrva 80as utolsó (2,00) túlméretes. valami 5let? vizes csiszolóval csiszol6nék rajta?
Megnéztem teszvesz.hu-t és találtam rajta ypvs vezérlő elektronikát, inkább ezt ajánlanám annak a motoros barátunknak aki nemrégiben a powerszelep átalakításán gondolkodott. 4000Ft- az elektrónika szerintem jobban megéri! Tessék egy link: http://www.teszvesz.hu/item220...
Sziasztok! Lenne egy nagy kérdésem!
Yamaha dt 80Lc2 milyen fesszszabályzó jó még?
Vagy egy lada fesszszabályzó nem jó bele?
Válaszotokat előre is köszöntem!
Köszönöm szépen a válaszodat Tiborg nem is az volt a baj amit írtál hanem a hátsó kiegyenlítőtartálynál vannak a relék és az egyik megdöglött direktre kötöttem az egyikvezetéket mert az nem kapott áramot és jó lett 6 óra hossza szerelés után.Üdv:mxgolyo köszi
Hi mxgolyo. Nézzed meg van e az oldalsztendernél 1 kis mikrokapcsolo. Ugy állitsad hogy zárt állapotban legyen ha fel van hajtva az oldalsztender. Ha fellazul és elmozdul leállitja a moccot ha sebességbe teszed, hiába van felhajtva az oldalsztender. Ha nem mozdult el, nyugodtan zárjad rövidre, ha ugy jo lesz a gép és nem áll le, akkor tönkrement cseréljed ki.
Cső tudnátok egykét dolgot mondani a Dt-kről legföképpen 2005ösről, mert most kategória váltásnál tartók NSR 50ről ülnék rá, de netom még mi legyen még CBR 125 is szóba jöhet.
Gondolom ez azért kicsit erősebb annál meg jobbna gyorsul, meg végre is jobban mehet igaz ? Ezt néztem ki.
és mentem vele utcán is, nagyon finoman, sok olajjal nagyon melegszik szegényke még, és nem érzem hogy ereje lenne, nem is akarom pörgetni, remélem azért 500 km körül tudok húzni neki egy kicsit.