Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Magasabb fordulaton is ennyi? Autóknál 12V-os akksinál 14,4V-nak kell lennie a töltőfeszültségnek. Gondolom motornál is ennyinek kellene lennie.
Sziasztok!

A dt-men 5.6 voltot mérek az aku helyén járó motornál! (80 lc2)

Ez szerintetek ok?

Zoli
Hello sziasztok,tud valaki segíteni azügyben hogy dt 125 elektromos kapcsolási rajzot tud-e nekem velaki küldeni 1994-es évjárat vagy esetleg tud-e valaki segíteni hogy miért veszi le a gyújtást a motor sebességváltáskor és lefullad üresjáratban semmi probléma.előre is köszi a válaszotokat
"no power on my mobile"

Szerelj rá powerszelepet wazze
Nemlehet.
ha az okmányirodában megkapom a papírt h kértem a jogsim és hamarosan küldik,akkor azzal a papírral lehet vezetni már?van valakinek ezzel bármiylen tapasztalata?
ne add meg :D egyrészt ismerem, másrészt nincs neki :(
mail címét még megadhatod :)
telszám most nem jáccik, no power on my mobile :D
Ha szoltál volna megadtam volna a mail cimét tel számát.
OKé köszönöm!
Írtam neki.
De hogy mennyire körülményes arra az oldalra regisztrálni áááááááá
1 tanácsom még van.Azt má nemirom teli az oldalt.
RICSI
megye/város: BUDAPEST XVIII.KER
telefon: 06705850436
mobil: 06705850436
Hívd fel.Hátha.
Igen ő az.Azé kérdezd meg őt mert több dolga is van és nemver át.Csak egy tanács.
Enyém 92-es, LC2-es, a 125ös LC2-es hűtőmaszkjai is jó.
Melyik emberről beszélünk?
Erről? link
mé a tied hányas évjárat?Mert neki van több dt.Van még a léghűtétes és van az ujabb a liloa fekete.
Igen le.Sőt az előző dt-et a pince rácshoz volt lakatolva és egy kicsit korodált volt ama rács és azzal együtt vitték el.Naaaa?
Erre válaszolva ha kell nekem megvan az lc és lc2 teljes szerviz könyv!Még egy saját mühelyt is felépithetsz bwlöle annyira levan irva minden.Képekkel rajzokkal beállitási grafinokkal, stb, stb, egy gond,. Németülo van. De én ebből raktam össze mert akihez elvittem szerelőhöz és oda mentem (pont jokor) megláttam, hogy a fötengelyről kalapáccsal és hideg vágóval szedi le a főtengely csapágyat azonnal megfogtam a motort és elhoztam.És nemszolva, hogy az összes csavaromat igy is nyitotta meg, ugyhogy mindegyik szétvan verve.A büdös k************anyuját az ilyennek.
Az régi DT, ha egyel újabb verzió lenne örülnék neki.
Lelopták? Na bassz, egyre szarabb ez az ország... no comment.
Ha pesti vagy akkor 6.kerület Zichi Jenő utca.Keresd a második motoros boltott és ott a Petit.
Ha kell megadom a számát de ide nemirom ki.
m.o.d@freemail.hu
Akinek kell segitség írjon.
üdv
Most van egy ember aki a www.teszvesz.hu oldalon bontott dt 125-ös alkatrészeket ad el.
Viszont én keresek dt 80-hoz karburátort, de leginkább csak a schubert lefogó kis sityak kéne mert valamelyik f*szkalap lelopta éjjel.Tudta mit kell leszedni.
Cső tudnátok egykét dolgot mondani a Dt-kről legföképpen 2005ösről, mert most kategória váltásnál tartók NSR 50ről ülnék rá, de netom még mi legyen még CBR 125 is szóba jöhet .
Gondolom ez azért kicsit erősebb annál meg jobbna gyorsul, meg végre is jobbna mehet igaz ?
Ezt néztme ki.
A dt 15/55 lánc-szettel a leg gyorsabb?
Szerintem Mitas a fasza. De ilyen "kis" motornál majdnem mindegy... Vagyis nem is kismotor hanem inkáb ugy írom hogy nem versenyszerű /legaláb is gondolom nem versenyezni akarsz vele/
Itt találsz egy párat, rendelni is lehet.
http://www.nagyvas.hu/motorosb...
tippeket és ajánlatokat várok,hogy miylen crossgumikat vegyek a dtmre! képek és árak is érdekelnének ha tudtok!csak újat vezsek! köszi az ötleteket
ja
a 2 gumi (első hátsó) max 16-17 ezer lehet együtt
Tudom, hogy jó régi hsz, de én válaszolok: reed valve a hivatalos neve, és azért van, hogy a dugattyú, amikor felfele mozog, akkor nenyomja vissza a karbiba a keveréket. Alacsonyabb fordulatokon számít igazán, nyomatékosabb lesz a gép, mert kisebb a résveszteség. Magas fordulatnál pedig a membránnak nincsen annyi ideje 2 gyújtás közt, hogy visszazáródjon, ezért számít szinte csak az alacsony fordulatokon.
A másik fórumon már válaszoltam Neked ezzel kapcsolatban.