Igazad van, egyedül azért keresek másikat, hogy ne kelljen szétvagdosni, mert egyelőre nem tudok embert rá, aki megcsinálná + hegesztés. Valamint a gyűrű a végén is ferde, ezért szivárog a blokknál, olyat viszont ahol boltban kérdeztem, azt mondták, hogy csak tömítésszettben tudnak hozatni, az meg 5e körül van. A lényeg, hogy mindent egybevéve kb ott tartanék ennek a rendbehozatalával, mintha vennék egy másikat.
Semmi gond mond el nyugodtan a véleményedet.
Ez a rezó dob viszont nem ugyan olyan, öblösebb egy kicsit. Ha a kettőt egymás mellé teszem látszik, hogy ez egy kicsit öblösebb, mint amit vettem egy fiatalabbról. A csöve is rövidebb, ami rácsatlakozik a dobra, vagy 2-3-4mm-el. Rá lehet tenni csak a gumicsövet egy kicsit arrébb kel csúsztatni. Megmondom őszíntén nekem nem tetszett, hogy nem gyári. Szerintem a gyári a legjobb. nem véletlenül találták ki.
Húú de fasza, néha hetente többször is járok Kecsón, most is kéne mennem alkatrészekért Nagy Feriékhez, és ha dobnál priviben egy mobilt, akkor rádcsörögnék mindenképp. A 15ös jó lehet nekem már a második 50-es fúrása volt, így lehet elbírná a 15öt, ha adja a lánc hossza. Hátul megnéztem 49-es van. nézegettem katalógusokat és 11/49-et írtak az enyémhez, lehet itt néztem el valamit.
Hol szoktál vásárolni Natixéknál? Kellene bowden spirál, kuplung konzol/kar, telószimering, kormánycsapágyak, csak már most 80ezernél tartok, így már elfogyott a lelkesedés, bár gyönyörű lett a hangja legalább.
Miért neked nem jött be, nekem még mindent jól csinált meg, meg pontosan, igaz rám akart beszélni egy 1mm-el hosszabb hajtókart, mert olyan volt neki, de inkább rendeltem.
nem szeretnék beleszólni senkinek a bizniszébe, de a teljesen lefojtott gyári kipuból is lehet csinálni teljesen fojtatlant. Nem igaz ? Mert ha jól tudom akkor 88 és amíg gyártották a dt125r-t ugyanaz a kipu van rajta, vagy nem igaz?
87-es igen.
elől kerek lámpás, de hátul már központi rugózású! és igen léghűtéses, olyan blokk mint a fényképeid között a zöldbe van.
Akkor azt mondod hogy erre a blokkra 65- henger a legnagyobb?
hol lehet beszerezni?
Köszi, egész jól néz ki. Bár a vége elég rozsdás, de kipunál ez nem gond, enyém rosszabb. Holnap meglesem az enyémet, hogy tuti nincs-e fojtás benne (jó eséllyel van, sőt az állapota se a legjobb) és utána megtárgyaljuk, hogy mit hogy. Kb mennyit kérnél érte?
Nekem is 87-es van. Ha levegős, akkor 65-ös hengert kapsz rá nicasilos aluhengert 25-ért vagy pollini öntöttvasat 40 ropiért(nekem ilyen volt)... az a "pár lóerő amiért nem érdemes tuningolni" nálam annyi volt, hogy két személlyel már kopott és agyonkarcolt hengerrel 75-öt ment földes úton, kisebb homokban hosszabb távokon is. (óra szerint - nem csal túl sokat egyébként) Aszfalton 80-ra pillanat alatt felugrott. 97-et ment egyébként hátszélben lebukva. Hátránya, hogy nagy fordulaton kezd el húzni, de akkor majdnem kétszer úgy. 15-ös lánckerékkel használtam és egyesben így is végig kapart földön. Giannelli kipuk lehet hozzá kapni kb 18000ből kijön a tompítóval. ha van aki megcsinálja, hogy a tőcsavarokat más helyre fúrja, és kimarja megfelelő méretre a blokkot, a 80as henger jó rá. A főtengely elbírja, ugyanaz, mint a 80-asé.
Van egy 1988-ban gyártott Yamaha DT 80 LC2-es típusú motorom és Yamaha szakszervizben kérdezgettem róla, hogy mennyi is lenne hozzá alkatrészek /atya ég olyan árak vannak ......../ és szóba jött a motorgumi és mondtam milyen van rajta erre ő , hogy az nem a gyári gumi elvileg 100/90 R18 kellene nekem hátulra az elsőt az nem is igazán beszéltük, viszont valaki más méretű motorgumit is mondott / hogy most mi az igaz ?/.
Ami most van rajta :
-Hátsó 120/90 R18
-Elöl 80/90 R21
Valaki megmondaná pontosan milyen a gyár által kiadott motorgumik mérete mind hátulra mind előre ?
Köszi .
Apuci a segítségedet kérném. Most a motorom bejáratós és hogy valami tippet járatás szempontjából valami tanácsot mer sajna csak terepen tudom hogy mit csináljak hogy jó legyen :) pl meddig lehet húzni stb előre is köszi.
aha értem hogy mit mondasz, tehát akkor elég neki az a levegő amit felülről az ülés alól szív be és nyugodtan rakjam vissza a fedlapot.
jah még annyi hogy mit értesz azon hogy felül keveselni fogom mármint az erőt?
A tegnapi nap vettem egy Dt-125 öst és az lenne a kérdésem vele kapcsolatba hogy kb mennyitől kell nyitni a Power, ezt hogy tudom ellenőrizni illetve hogy a srác akitől vettem ő levette a légszűrő bal oldali fedlapját és azt mondta hogy szerinte így jó mert így több levegőt kap és jobban is megy meg jobb a motornak is így?
Ti mit mondtok erre hogy szerintetek rakjam vissza mert tud szívni elég levegőt vagy hagyhatom így is?
Segítséget szeretnék kérni most lett a DT be dugó, gyűrű csere és járatási tippeket kérnék. Nincs jogsi szal csak terepen lehet. Olysamiket kérdeznék hogy pl meddig lehet húzatni hogy menjek meg stb válaszokat előre is köszönöm.
első: 2.75*21
hátsó: 4.10*18