Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet pva volt, már nem emlékszem, de súlyos volt komolyan. Kb egy éve ment az rx 50 fórumon.
A poén, hogy SHA-ban még súbertű sincs.
El ne vidd a Vincéhez! ! ! ! nyolcvan felkiáltójellel
oké

de amúgy lehet hogy ez is a baja mert ez elvan kopva és elforog rajta gondolom nem kéne neki teljesen elvan kopva
Nem tud valaki fojtás nélküli kipufogót DT125R-hez? Egybe kéne dob és rezó is.
Szia!
Am6 blokkon van nekem top 80-as hengerszett, 19-es dellortó phbg karbival.
Arra lennék kiváncsi, hogy szerinted jobb lenne-e 26-os dellortóval, illetve van-e értelme?
miféle hengerfejtömítés az?
Üdv !



Azé a 1:100 arány eléggé vékony :)

Na 1:50 úgy lenne pontos ha 9,8 literhez 0,2 liter olaj menne.

Ha mondjuk 9 / 0,2 tankolsz akkó is tök jó lesz. FULL synth olaj a legjobb talán .. így nem lesz olajkút a kipufogóból talán.

ÁKOS
Össz. csapágy simmering,
beleértve a vízpumpa simmeringet is.: 20.000.-
Hajtókar Prox: 20.200.-
Összerakás centrír. 5.000.-
Dugattyú For Yamaha: 6300.-
vagy Prox: ~20.000.-
Hengerfúrás: 3000.-
Hengerfej tömítés 5000.-

A többi tömítés saját készítésű, ez még rájön, plussz a munkadíj...
És mindent a legolcsóbban számoltam...
És mennyi? :)
Alul a nagy fogaskeréken van egy lapolás, arra megy egy kis lemezke rajta a 3 fül.
Alátét, és seager biztosítja.
A lemezke lapolása átugorhat a fogaskerék lapolásán, ez okozhatja, hol mér-hol nem....
Co-val, vagy villannyal 2 pötty neki, oszt futhat tovább....
Szedd szét, és megérted miről beszélek...

Huhh aludtam délután, látom feldobtátok a fórumot....

Én pontos adatokkal tudok dukálni, mennyi egy komplett Dt generál...
igy van ne vitázzatok egy a lényeg! nyomd a tankba 1:50 keveréket. legyen teli a tankod azt húzd neki a szarvát.
Ja most hogy visszább néztem már látom, de igazából tök mindegy..
No de ne itt vitázzunk, meg egyáltalán ne is vitázzunk :D
Én már több mint egy éve figyelem a fórumot, és már akkor is írt ide.
Eddig itt még nem láttalak, most meg..
De persze, bennem van a hiba :D

Múltkor a kisDT-kre gondoltam, nem a nagyra.
Azok már tényleg olcsók/olcsóbbak használtan.
Felkereslek? Üldözési mániád van. Én tán nem lehet hogy gyakrabban látogatom ezt a topicot?

Ígyisúgyis drágább, bár multkor még az mz-t írtad drágábbra, nem is értem ezt a fordulatot.

Dehogy kövezlek :)
Én csak írtam egy hozzászólást(amit megint megtettem) erre te már mindenütt felkeresel mint valami magánnyomozó, hogy kérdőre vonj? Gratulálok.

Ha újonnan nézzük az alkatrészeket egyértelműen drágább a dt, de ha használt blokkot veszünk, akkor talán nem is olyan sokkal..

Nem, nem akarom kivégezni a motorom, csak nem tudtam róla.
Kövezz meg érte..
Hát hogy milyen olcsó a dt motorgenerálja.
Gondolom ezért csinálod a gyorsított kivégzését a motornak.
Mit akarok én bebizonyítani? :D

Hát figyelj még összesen vagy 50-60km-ert mentem vele, szóval nem tudok mihez viszonyítani..
Leállni nem állt még le csak ha leállítottam..
Látom igencsak be akarod bizonyítani, hogy egy DT generálja mennyivel olcsóbb, mint egy ETZ250-es motoré. Persze nem fog az lenni, de majd meglátod.
Olyan nem volt mostanában, hogy erőtlenebb lett a motor, esetleg minden ok nélkül leállt, majd utána simán indult?
Igen különolajzásos, de ez a biztos..

hát 1:100assal mentem már vele vagy 50km-ert no de mindegy..
Emiatt esetleg csöröghet amikor visszaengedem a gázt?
És mitől füstöl most?
azt biztos rosszul hallottad! de am a 80-as nem különolajzásos? na mindegy én magam keverem a benzint. és énis 1:50be keverem.de mivel most lett dugócsere...igy most 1:25 körül