Azt szeretném megkérdezni, hogy milyen keverék kell gyárilag a DT 80 LC2 53V-be?
Én úgy tudom, hogy 10 literhez 1 deci ami azt jelenti hogy 1:100-as keverék.
Ne kövezzetek meg érte, én ezt hallottam..
Találtam egy gyári német szerelési könyvet de nem tudok németül és van vagy 150 oldalas így nem találtam benne erre utalást.
Esetleg van valakinek valami gyári cucca hozzá? Gyújtásrajz robbantott ábrák stb..
Angolul, vagy magyarul?
Yamaha dt80 lc2 53V
milyen papiron? forgalmin? nekem forgalmi szerint Typ: yamaha Dt 125
ccm:125
kW:9,30
kW/kg0.07
önsúly:130kg
max terhelés 174kg
összsúly304kg
99.04havi gyártási év
2003.04hónapban adták ki forgalomba.svájcban.
na most megnéztem hogy jó-e a km meghajtás
az óra
lent a meghajtás is jó de ha ráteszem a kerékre akkor az a lemez amin van 3 kis kocka lemez az nem forog ha rá teszem a kerékre amúgy meg jó akkor gondolom az rossz lehet is hallani mikor fúróval pörgettem valami csörög most szétszedem
valami tipp vegyem meg a belsejét
sziasztok
azt szeretném kérdezni hogy yamaha dt 80 lc2 -höz melyik 50-es supermoto felniét tudnám belefűzni a? vagy nem-e tud valaki eladó felniket ami jó a dt-be(vagy esetleg egész kerékszettet)?és ha csináltatnák küllőket az hogyan bírná?
előre is köszi mindenkinek
martin
először 1esben próbálgasd. lassan mész kicsit hátrébb csúszol kuplung be felpörgeted powernyitáshoz rántasz egyet kiengeded a kuplungot. a lábad mindig legyen rajta a hátsóféken.ha kintvan holtponton felrakod gyorsan 2.ba.2-3 óra gyakorlás után már tuti menni fog.
Hát alapvetően gyenge motor hozzá, hogy előrehasalva 4.-ben csuklómozdulatra feljöjjön. Ez nem CR500.
Persze mivel dt fórumon vagyunk, itt fele embernek legalább tudja ezt.
Belekuplungolással, felrántással szokták felszedni.
Ledeknél tudom, hogy 10 fokos szögben világít szó szerint. Tehát szögmérővel rajzolsz egy 10 fokos szöget, és akkora szögben fogja szórni a fényt. Azaz szinte egy pontban. Ha pl 100 fokos, akkor meg terít. Itt szoktál elrontani, hogy veszik a ledet az emberek, fogalmuk sincs, hogy milyet, és berakják műszerfalba, és csodálkoznak hogy miért csak 3 pontot látnak, nem egy kivilágított műszerfalat.
micsoda dehogyis kihalt... én ittvagyok most értem haza melóból és már jár is az agyam hogy holnap megpróbálom rögziteni a kameratartómat és gurulok egy tesztkört.
Persze hogy folyik valahol ki fog folyni ha a tűszeleped nyitva van.
Azt meg ha nyitva van annak oka van azt keresd meg úszó akad nem jó a szint a tűszelep nem zár alapból sem.A túlfolyót nem szoktuk be dugdosni
túlfolyón folyik a benzinem,mit lehet ilyenkor tenni?
úszón volt állítva,tűszelep cserélve is volt,kitakarítva,de semmi,nem reagál semmire,eddig is ez volt amúgy a baj,de ideiglenesen meg volt oldva ... xD
2 motor nem ugyanaz,lehet hasonlít,mindenhol vannak ismerős részek,de semmi sem az aminek látszik sokszor.
az én karbimról majd fényképeket csinálok,és meglátod hogy szét van gányolva.
van rajta jó pár kivezetés,melyekből csak a túlfolyót ismerem,meg amire a benzincsövet kell dugni,a többibe mindenhol csavarok beletörve,vagy simán letörve,stb...
mikor szétszedtem először a karbit,a tűszelep szó szerint szétverve,úszó elhajolva,tele volt retekkel.
az első féknél,ha jól emlékszem arra amit írtatok,a tárcsánál van a munkahenger,nem is érdekel,csak annyi hogy be volt rohadva,az összes tengely a vázon csontszáraz-rozsdások voltak,a lánc be volt rozsdálva,alig mozdult,2 hétig volt olajban,most mintha új lenne,első fogaskerék egy mz-jé,kuplungbowden mz-jé,csavarokat a blokkban mindenhol cseréltem,még azthiszem a bal oldali dekninél kell még cserélnem,mert ott hagytam a régieket,vezetékköteg,amik a gyújtásból jönnek fel,azok csont nélkül levágva,vagy 6 helyen amúgy is össze volt tekerve,nem is forrasztották,hátsó fogaskereket is cserélni kellesz,első teló is szimmeringes,és még napestig lehetne sorolni,mennyi baja van/volt...
nem tudom hogy vagytok vele,de én szeretem ha rendben van,egyedül a festés az,ami nem nagyon érdekel a motorokon.
Én úgy tudom, hogy 10 literhez 1 deci ami azt jelenti hogy 1:100-as keverék.
Ne kövezzetek meg érte, én ezt hallottam..
Találtam egy gyári német szerelési könyvet de nem tudok németül és van vagy 150 oldalas így nem találtam benne erre utalást.
Esetleg van valakinek valami gyári cucca hozzá? Gyújtásrajz robbantott ábrák stb..
Angolul, vagy magyarul?
Yamaha dt80 lc2 53V
Itt a német könyv amit találtam(hátha valakinek kell)
http://data.hu/get/3826325/Yam...
ccm:125
kW:9,30
kW/kg0.07
önsúly:130kg
max terhelés 174kg
összsúly304kg
99.04havi gyártási év
2003.04hónapban adták ki forgalomba.svájcban.
na most megnéztem hogy jó-e a km meghajtás
az óra
lent a meghajtás is jó de ha ráteszem a kerékre akkor az a lemez amin van 3 kis kocka lemez az nem forog ha rá teszem a kerékre amúgy meg jó akkor gondolom az rossz lehet is hallani mikor fúróval pörgettem valami csörög most szétszedem
valami tipp vegyem meg a belsejét
azt szeretném kérdezni hogy yamaha dt 80 lc2 -höz melyik 50-es supermoto felniét tudnám belefűzni a? vagy nem-e tud valaki eladó felniket ami jó a dt-be(vagy esetleg egész kerékszettet)?és ha csináltatnák küllőket az hogyan bírná?
előre is köszi mindenkinek
martin
Persze mivel dt fórumon vagyunk, itt fele embernek legalább tudja ezt.
Belekuplungolással, felrántással szokták felszedni.
Azt meg ha nyitva van annak oka van azt keresd meg úszó akad nem jó a szint a tűszelep nem zár alapból sem.A túlfolyót nem szoktuk be dugdosni
úszón volt állítva,tűszelep cserélve is volt,kitakarítva,de semmi,nem reagál semmire,eddig is ez volt amúgy a baj,de ideiglenesen meg volt oldva ... xD
Átenged minimálisan a benzincsapom! Létezik ehhez tömítés/javítószett, vagy tudtok valami megoldást?
(persze nem cserére gondoltam:)
az én karbimról majd fényképeket csinálok,és meglátod hogy szét van gányolva.
van rajta jó pár kivezetés,melyekből csak a túlfolyót ismerem,meg amire a benzincsövet kell dugni,a többibe mindenhol csavarok beletörve,vagy simán letörve,stb...
mikor szétszedtem először a karbit,a tűszelep szó szerint szétverve,úszó elhajolva,tele volt retekkel.
az első féknél,ha jól emlékszem arra amit írtatok,a tárcsánál van a munkahenger,nem is érdekel,csak annyi hogy be volt rohadva,az összes tengely a vázon csontszáraz-rozsdások voltak,a lánc be volt rozsdálva,alig mozdult,2 hétig volt olajban,most mintha új lenne,első fogaskerék egy mz-jé,kuplungbowden mz-jé,csavarokat a blokkban mindenhol cseréltem,még azthiszem a bal oldali dekninél kell még cserélnem,mert ott hagytam a régieket,vezetékköteg,amik a gyújtásból jönnek fel,azok csont nélkül levágva,vagy 6 helyen amúgy is össze volt tekerve,nem is forrasztották,hátsó fogaskereket is cserélni kellesz,első teló is szimmeringes,és még napestig lehetne sorolni,mennyi baja van/volt...
nem tudom hogy vagytok vele,de én szeretem ha rendben van,egyedül a festés az,ami nem nagyon érdekel a motorokon.