nah nagyjából be van állítva,csak fullad,segítsetek már,levegőn próbáltam állítgatni,de ahova tekerem vagy lefullad,vagy simán fullad gázadásra.
valami vélemény vagy vigyem egy profi szerelőhöz ... ?
Végül is ,ha pl. beszarik a számítógép azt tudom ,hogy rossz, de ,hogy micsoda ment benne tönkre, mi a neve, és ,hogy egyáltalán nagy vonalakban hogyan működik arról halvány fogalmam sincs...
Az egész egységet főfékhengernek hívják Felső részén a fékfolyadék tratállyal, alatta a henger, benne egy dugattyú és rajta a "gumikarikák" a gumikarmantyúk.
Ha túlszegényíted, akkor csak lassan esik vissza a fordulat.
Csak addig szabad elvenni, amig MÁR jól vezsi a tüzet, nem dadog be alapjáratról hirtelen teligázra,, ahnem egyből felveszi, de MÉG nem esik lassan vissza a fordulat.
Persze, kis lendtömegnél sokkal jobban kijön ez..
Legyen elég, hogy már jól vegye, és úgy kell hagyni
"ezután (túl dúsra állítás után) csavarjuk azt lassan kifelé, az adott tolózárhelyzet melletti maximális motorfordulat eléréséig" - MAMI
Ábra is van hozzá, miszerint a jó beállítás után rögtön lassan esni kezd a fordulatszám. Na én ezt itt nem értem
Amúgy az a helyzet, hogy amikor alapból nagyon pörgött a motor (így jött) akkor nem pörgött fel olyan magasra üresben, mint a jó beállítással, visszaesni visszaesett csak lassan. A gond az volt, hogy a levegőcsavar szinte kiesett a helyéről, annyira ki volt tekerve. Be lett állítva (szinte a gyári előírásra kellett állítani a csavart) és azóta jó. Szóval ha 5000ig fel tudott pörögni, akkor mi ez a MAMI-s írás a max revolution-ről meg a jó beállításról?
Sziasztok! Honnan tudok szerezni a fékmunkahengerbe (ami lent van a tárcsánál) javítókészletet, főleg a porvédő gumi kellene, a dugattyú méret 35 mm? Vagy esetleg vki tudja milyen gyártmányú a munkahenger mert nincs rajta semmi? Yamaha Dt 80
karbiban a benzinszintet mennyire állítsam,uszót mikor zár milyen magas legyen stb ... ?
mert most sz@r a tűszelep,és ömlött a benzin,és azért nem indult mert a légszürőben is benzin volt valamelyik reggel mikor felkeltem,vagyis a gumicsonkban ami karbit köti össze vele,meg nah állt a benzin mindenhol,az előző gazdi meg a karbit szétmaszekolta,egyes helyeken csavar beletörve,szétvágva a feje,nem lehet kicsavarni,karbi ütődve,stb ...
azt is lehet majd venni másikat,ha lesz pénzem.
ma jön a karburátor javító,meg a fékbetét.
Az első fékmunkahenger is be volt rohadva,nagyjából letakarítottam,de még áll,vár rám ... :P
Első tárcsaféknél,a fekete doboz alatt (nemtudom hogy hívják),van a dugattyús rész,az kellene nékem.
Márhogyha jó dolgot keresek,ha valakinek esetleg lenne kompletten vevő lennék rá.
Képet ide rakok mellé hogy mi érdekel.
Láttam írtál msn-en, de épp kipuffantót gyártottunk majsán a DT-mre. Holnap reggel lefestem, meg kigyapotozom, aztán kíváncsi vagyok milyen hangja lesz...
A 210-es fúvóka meg szerintem simán jó, az enyémben is az van. Érdekes, hogy a hangjából arra tippeltem én is, hogy keveset kap a gép. De a gyertya meg sötétbarna, szóval még sokall is egy kicsit. Viszont kezdek rájönni, hogy kissé lazára illesztették fúráskor a dolgokat... Mindegy most már, remélem menni fog sokáig.
Ja, és egy kép a ma esti alkotásról:
Levegőcsavar.. Nem hiszek.
Először is azt kéne tisztázni, hogy levegő vagy keverékcsavar van az alapjárati rendszerben, mert egyikkel pont az ellenkezőjét csinálod a másiknak.
De ha terhelés nélkül énekel a motor, akkor az szegény keverékre utal, még akkoris, ha teljesen bedúsítja. Valszeg falschot kap, szimeringes.
Ha 5000 az alapjárat, mert annyira elszegényítetted lenn, akkor onnan úgy felkéne vennie, mint a huzat, és vissza sem kéne esnie.
Ott valami más lesz a gond.
De egyébként ja, csak az a gond, hogy minden relatív abban amit írsz. Az a fordulatszám megszaladás sem az, amikor hirtelen elkezd üveghangon énekelni :) Ja és nem ott kell, hanem elötte egy kicsit :)
Meg alapvetően nem fordulatszámot kéne emelned vele, hanem a változás elötti pillanatra belőni.
Miért kéne benne cserélni? Kapott másik légszűrőt vagy kiput? Esetleg már cserélve volt benne és kevesel? Ha terhelés alatt szépen forog kifele, akkor felesleges bántani.
(Amúgy nem értem ezt a karbi beállítást, hogy addig szegényítsük, ameddig emelkedik az alapjárat, pedig sokan vallják. Eddig amiket néztem, azok szegényítésre még emelkedtek ugyan, de ott már ocsmány hangjuk volt és csak fuldákolni tudtak, visszább volt a jó beállítás sokkal. Volt egy mostmár tökéletesen üzemelő 50es minarelli is, 5000-et pörgött alapon és semmi ereje nem volt, fel se pörgött teljes fordulatig üresben sem, dúsításra leesett az alapjárat és jó lett. Akkor meddig emeltessem szegényítéssel? Esetleg mind szimeringes volt és semmi kompresszióval azért nem vált be a módszer, vagy mi?)
A fordulatnak határozottan kell visszaesnie.