hajjajj, Kecskeméten nem tudok olyan helyet, ahol be lehet ezeket szerezni. Hengert is neten vettem, 3+postáért. Oldalsó idom ritkaság , egyik nekem nincs meg. Fém rész alatt ezt érted? : http://www.cma-motor.hu/Yamaha...
Henger elsősorban, olyan DTre ami neked is van, de nem csak motorikus alkatrész érdekelne, hanem több külső hiány van amit pótolni kéne. PL.: hátsó sárvédő(az a fém rész, ahova külföldön a rendszám megy), oldalsó idomok, műszerfal, fejidom, hátsó lámpa búra stb.
A duplája, 43000 Egy fél tábla 0,75ös lemezből kijön, az meg 2000 Ft ha jól tudom, csak én se tudok senkit, akinek lenne terve és aki tud is heggeszteni szépen.
Szerintem ne vedd meg. Ugyanez a típus az 50-esre, csak pár méret a más, pont 6300Ft-ba kerül, kicsit lehúzónak tűnik az az ár. A hangjában lesz változás (nem nagy), meg máshogy néz ki, ja meg rá van írva h gia.. és kész
ja, ugye a 80 as is jobban megy a giannelli komplett al. Nekem valami szétgányolt végdobom volt gyári rezo val, majd vettem egy giannelli végdobot. Így nem olajos minden, esztétikailag megfeleleő, kellemes a hangja. De semmivel nem erősebb.
Szerintem tedd a tűt középső állásba, és próbáld ki
Ez a gyertya dolog valóban így van, asszem 9 es hőértékű való bele, és annak őzbarnának kell lennie. Ha jó hőértékű a gyertyád, akkor sztem ha kiveszed elég fekete színű lesz.
Csáó!
Lenne egy kicsit komolyabb beruházás a dtmre egy gianelli dob.http://motoroswebaruhaz.hu/spd... ő lenne az. Mit gondoltok megéri neméri?Egyenlőre olyan a gép hogy 105öt megy a 110es kroszgumival.Mi lenn a várható ettől a dobtól?Köszi.
nah ami van,hogy ha berugom alapjárat van,ha huzok neki gázt vagy lefullad,vagy csak fullad,szép lassan emelve a gázt,4-5ezer felett már probléma nincs.
a tű teljesen felemelve,karbiból csepeg a tömítésnél a benzin,pedig most cseréltem ki,vagyis ma.
van a környéken egy szerelő,lehet valahogy átslisszenek hozzá,hátha nem akarnak majd a sünök megfogni.
mert most volt,vagyis tegnap hallottam,hogy a szomszéd faluból a tag menekült egy 600-as xt-vel és hát beleszállt egy kerítésbe,bukó nélkül volt,kicsit megjárta,vagyis aztmondják nagyon...
nah de nem idevaló,apám szerint nézzem meg a gyertyát milyen színű,és látni rajta hogy mi a szitu.
csak én a levegőcsavart is cseréltem,meg a tűszelepet,stb ...
és azóta fullad,de most legalább beindul,eddig be se indult ... -.-
de az alapjáratot ha felemelem 4ezerre,szép lassan lemegy 1,5ezerre,és megfull.
legalább tanulok ebből a sok szerelgetésből valamit :D
Karbis gond nekem is most volt. Annyi volt az egész hogy telement piszokkal és fulladt. Ezután kitakaritottuk és raktam egy benzinszűrőt a benzincsőre hogy ne menjen bele több piszok és ezután jó is lett. Amugy ha ezzel megvagy ezt a tipusú karbit legalább 1 napig kell álligatni hogy jó legyen ha 1 szer márt elálitottad.
agyhalott ez jó
legalább is szerintem, nem várható egy végdobtól érezhető teljesítmény növekedés.
Ez a gyertya dolog valóban így van, asszem 9 es hőértékű való bele, és annak őzbarnának kell lennie. Ha jó hőértékű a gyertyád, akkor sztem ha kiveszed elég fekete színű lesz.
Lenne egy kicsit komolyabb beruházás a dtmre egy gianelli dob.http://motoroswebaruhaz.hu/spd... ő lenne az. Mit gondoltok megéri neméri?Egyenlőre olyan a gép hogy 105öt megy a 110es kroszgumival.Mi lenn a várható ettől a dobtól?Köszi.
a tű teljesen felemelve,karbiból csepeg a tömítésnél a benzin,pedig most cseréltem ki,vagyis ma.
van a környéken egy szerelő,lehet valahogy átslisszenek hozzá,hátha nem akarnak majd a sünök megfogni.
mert most volt,vagyis tegnap hallottam,hogy a szomszéd faluból a tag menekült egy 600-as xt-vel és hát beleszállt egy kerítésbe,bukó nélkül volt,kicsit megjárta,vagyis aztmondják nagyon...
nah de nem idevaló,apám szerint nézzem meg a gyertyát milyen színű,és látni rajta hogy mi a szitu.
csak én a levegőcsavart is cseréltem,meg a tűszelepet,stb ...
és azóta fullad,de most legalább beindul,eddig be se indult ... -.-
de az alapjáratot ha felemelem 4ezerre,szép lassan lemegy 1,5ezerre,és megfull.
legalább tanulok ebből a sok szerelgetésből valamit :D