Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi szépen :)
Erik...

Há látom adonyi vagy. MSN vagy skype se használod ?
má fel vagy véve nálam ide oda is. Hát a gumiszerű anyagot nem 1szerü megmunkálni szóval kell hozzá amibe bele megy meg ilyenek hogy el lehessen találni talán hogy lesz jó.
ÁKOS
Szia. Olyan kérdéssel fordulnék hozzád, hogy láttam adatlapodon hogy esztergálsz. Lenne nekem egy dt80lc-m amiben megadta magát az egyik szilent a lengővillában. Van bonomidom de a környéken nincr esztergályos. Te nem csinálnád meg? Persze nem ingyen! Köszönöm előre is.
Üdv !

Nekem nem vót dugó / henger szettem eladó. max havernak van egy hengere ha az kell. talán dugó is van benne....
MSN vagy skype neked se van ? /adatlap szerint/
Ákos
Valaki nem tudja a Dt 125R küllő méretét 1990-es gyártmányú
Gyomirtásra is kiváló.
Gyári folytottak kb ennyit tudnak. Ahogy kihozod a szalonból.
Az arol2t tökéletes bicaj láncot kenni.
Suzuki eko, meg babetta kb még elmehet vele, de annak is televágja a kipuját kokszal, szóval tényleg max csak olajozni jó vele ajtózár nyelvet, meg ilyenekre.
Formula3000.hu-n Elf Moto 2XT valami 2000 pénz. Ugyanilyen teljesítményszintű olajokat persze lehet lényegesen drágábban is venni mondjuk castrolban, de mindenki másra esküszik. 1:40-et én bevállalnék.
maszekoltam tűszelepet ...
a japán-német-magyar technikát egyesítettem ... xD
japán dt-jé az alap,német belső,meg egy magyar elmebeteg aki megcsinálta .... :D
tutijó,zár ahogy kell,benzin folyik ahogy kell annyi amennyi kell,nem esik szét,nem akad fennt,se lennt,nincs rá esélye,méret a gyárival egyezik,annyi kicsit másabb,de jó ... :)
Pilot78

megvan még a Hengerszetted?
vagyis arol 2t
És milyen arányba kell nekei a keverék? én 1:30 hoz szoktam keverni? az jó?
És milyen olaj kell bele? most ipont használok, csak marha drága.
Arok 2t nem jó bele?
megnézem
Tényleg. Pedig ezek 5 sebességesek lennének. Melyik országba szánták? (adattáblán van)
tettem fel a galériámba.
Egyezik a motor meg a vázszám!
Akkor a tiédben cserélve volt a blokk, bár képet készíthetnél.
Bele lehetne rakni, de csak ha bontóban olcsón találsz, másképp nem éri meg. Nem ad annyi pluszt. Egy DT vagy RD váltót tudsz belerakni.
Eladó phbg19-21 alkatrészek

úszó 1000
Úszóház 800
Suberház-fedél 600

Új x15 tű 800

Alapjárati és keverékcsavar 600
Üres öntvény (19-es)
Az enyém 4 sebességes. De akkor bele lehetne rakni az 5-ös váltót is? Nagyon kellene neki az 5ödik.
Van esély bontva venni váltót hozzá?
6000-ig húzhatod, de tovább ne.
500km után lehet pergetni...
Nem értem tényleg amúgy, csodálkoztam is nagyon, amikor először láttam, hogy 11-es első lánckereket írnak. Borzasztó. Szerintem valami sebességfolytás lehet. 5 sebességes váltó, és menjen 45-öt? 13/49 van most nekem fent. Ezzel haladni is lehet vele, de ha nem pörgetem ki teljesen váltás előtt, akkor is olyan fordulatra esik vissza, ahol már húz. Ha 80-ban van a motor még bőven megéri, használatban visszahozza. MSN-re vegyél fel inkább. Amikor telón elérhető vagyok, akkor neten is. Meg ingyenes a beszélgetés. Rákóczi út mellett lakom nem messze. Egyetlen bökkenő talán az lehet, hogy két tengelymérettel készítették a blokkokat, de ha nem lesz jó véletlen, akkor se vesztesz semmit. mcadwee[@]deltanet[.]hu
Gépmunkát, fúrást csak a nagy gépműhelyben csináltatok, relative olcsón megkapom a környéken a legjobb minőséget, 4 ezer egy fúrás, görgőket is jókat adnak. Natixnál erősen hiányzik a szakmai hozzáértés eladó részéről. Minta alapján sem tudtak gyűrűt adni. Nekem kellett keresgélnem. Oda pár alkatrészért járok néha. Pl főtengely felújító készletet olcsón meg lehet venni. Csapágyakat csapágyboltban. Máshol jót nem nagyon kapsz. Natixnál webshopukban szét lehet nézni. Amit vettem azt motoroswebaruhaz.hu-ról rendeltem, vagy pl bowdent csináltattam. Kuplungra annyit tudok mondani, hogy olyat nem fogsz kapni, de egy YZ konzolt karral rá tudsz tenni, vagy Batthyány utcán 2000ért veszel egy univerzális szerűségű konzolt karral. Nekem is tropa egyébként.
Nekem meg egy szar, kínai hajtókart rakott a motoromba, fog görgőkkel, ablakos dugót nem ismeri, egy rossz fejmagasságú, nem is yamahába való ambika dugót ocsmányul kidarabolt, még csak nem is volt szimmetrikus, és azt rakta a motoromba. Persze akkor derült ki, amikor széthullott. Fúrás minőségéről meg ne is beszéljünk. Fizesd ki normálisan, és megkapod a legolcsóbbat, ami létezik. Persze utána letagadott mindent. Lehet valamelyik ügyeskezű segédjére bízta a motort, azért ilyen. No mindegy, akinek bejön, az vigye nyugodtan oda. Én sokfelől hallottam a rossz hírét.
pl. motoroswebaruhaz.hu, aluhengert láttam ott. DT 50 kereséssel megtalálod. polinit szerintem bárhol beszerezhetsz, ahol lehet polini alkatrészeket kapni, tudnak rendelni. Amúgy ha nem pont ilyen a blokkod ne izgulj, az M, MX, kör és kockalámpás blokkja totál ugyanaz, azzal a diffivel, hogy van, amelyik 4, van amelyik 5 sebességes váltót kapott.

kb 65 a legnagyobb, amihez nem kell faragni.
lol xD Ha 5-6-ot evett volna akkor már baj lett volna. Kis karbi, gyári kipu. Ennyi. Többet is ki lehetett volna belőle hozni, akkor biztos kajált is volna rendesen. Amúgy szerinted ha a 80-as nem eszik 5 litert, akkor egy ugyanolyan blokk, csak 65-ösben, kicsit más hengervezérléssel miért enne 10-et?
Valaki nem tud 1990-es Dt 125R-hez küllőméretet?