De csakis nagykoronggal, burkolat nélkül. Meg a hidegvágó és a hegesztő, minimum 4-es pálcával, nagykalapács. Más szerszám egy műhelybe nem is kell. :)
Ne haragudj, de egyátalán nem érted a karburátor rendszereink működését, legalábbis leírásodból ez jön le. Így csak elrontani és kárt okozni tudsz a motorban.
Szerintem vidd el egy helyi motoros szervízbe, ahol pár ezer ft-ért beállítják esetleg megállapítják a hibát, mert a beállítás olyan nagyon általban műszaki gondok miatt szokott elmenni (falschlevegő, szimeringes és társaik), úgy magától ha jó minden nem kéne.
140es fúvókás ötletet lehetne boncolgatni, kár, inkább a két lépés :)
ínhüvelygyulladás .... ez tetszik :D
majd utánakeresek,de ha nem találom vagy nem étem akkor hívlak :D
nah raktam képet,ha neked ilyen van rajta,akkor az alsó csavarját szedném ki először,utána a blokkos-lengővillás részt.
én így csinálnám,de többiek jobban értek hozzá,én csak segíteni próbálnék .... :)
DT50 esetében van e valakinek tapasztalata a lánckerék átételezéssel kapcsolatban? Most elöl 12-es, hátul 49es van, és valami brutál lassú így csak pörög és nem megy sehova. A gyári elméletileg 11/49 lett volna. Most 55km/h a végsebessége GPS szerint, és úgy kb41 km/h az utazója, de azért pörög 40-nél, és úgy érzem eszik is rendesen. Ha marad ez az étvágy, akkor megy a levesbe, egy fél lityit tolerálok a simsonhoz képest de többet nem :)
Cél nem a nagy sebesség elérése, hanem a kis sebességgel való krúzolás, minél kisebb fordulaton, és minél kisebb fogyasztással való elérése. Az se lenne baj ha nem tudna kipörögni 5dikben rendesen, mert megfogná a szél, de azért a 40et tudja tartani szembe szélben is. Nemtudom mennyivel kellene csökkenteni a hátsó fogaskereket, vagy mennyivel növelni az elsőt (az első növelése jelentősen olcsóbb lenne) de azért minden egyes próbálkozás pénzbe kerül ott is
Várom a tanácsokat.
Inkább hagyd ezt szerelőre, én nem cserélnék a helyedben fúvókát.
Ha felhívsz elmagyarázom szívesen, lehet olcsóbb mintha tanulópénzt fizetnél...
Írni már egy párszor leírtuk, mi hol mit szabályoz, ha gondolod használd a keresőt.
Nem fogom többet leírni, ínhüvelygyulladástól kímélem magam...
A számom az adatlapon.
ha van olyan csapágylehúzó ami hozzáfér,akkor azzal meg lehet mozdítani,már ha nem tör vagy hajlít el semmit se,amibe bele lehet akasztani,és utána könnyebb lesz elméletileg ...
neked monokromos vagy sima vagy milyen van?
mert nekem az van,hogy van a teló,és ahol alul van az a gumis csatlakozás,vagy műanyagos,mindegy megint bamba vagyok,a lényeg először ha azt csavarod ki és szeded ki belőle,könnyebb lesz sokkal,nekem ilyen van,én így csinálnám,mert én ha felidegesít,akkor mindent bevetek :D
én úgy szedtem ki meg raktam vissza hogy kiütöttem egy hosszú csavarhúzóval ami nem kell,és a menetet se baktam szét rajta,visszarakás a blokkal együtt nehezebb volt,mivel én darabokban hoztam el,és rá kellett jönni hogy s mint megy a dolog.
én olajozom,mert a zsír "földdé" válik egy idő után úgymond,így hallottam,de mikor én kivettem a powerszelepet akkor az is zsírozva volt.
nekem vagy sokat kap a gép,vagy kevesebbet,a tűt akárhova állítom vagy van alapjárat,ha levegőt állítom nincs,de akkor fullad,vagy a másik eset alapjárat nincs,de nem fullad megy ahogy kell.
ha kevesett kap nem lehet berugni,ha sokat kap belehet,ha aranyközépút van akkor csak melegen rúgható.
én nem értek hozzá,még kell egy rakatt xp,és majd rakok a karbibeállításra is egy-két skillt :DxD
de köszönöm segítségeteket,sokat tanulok tőletek :)
de nektek mennyit eszik?
140-esre lecserélem a főfúvókát,akkor fog vele menni,és elméletileg kevesebbet fog enni,vagy inkább tartsam a két lépés távolságot a géptől? x)
Dettó így csináltuk,tekertem a csavart,fater ütötte a másik felét,de megsem mozdult... Nemlehet,hogy valami biztosító akármi fogja? És ha igen,az holvan?
A túlfelén próbáld meg párszor körbetekerni a csavart, hogy megmozduljon a perselyben, Apa meg közben ütheti a csavar végét emez oldalról.
Néha nem ártana zsírozgatni a nyomorultat...
Üdv.
A benzinszintet nem szokják állítgatni.
Egyszer beállítod, oszt jól van.
A keveréket szokják, ahogy GI is írta.
Az elég kis tartományban állítható, mert 2 fordulat ide vagy oda, és máris kevesel, vagy sokall.
Az aranyközépút belövése a cél, majd hozzáállítasz egy 1000-es alapjáratot, oszt annyi.
Aki nem ért hozzá, inkább ne nyúljon bele a karbiba.
Erre írta Ő, de ez tényleg nem egy nap....:))
Kb. fél óra, üresen, és terhelt állapotú állítással is.
Hát igen, Őt ismerem. De 1,5 lóerő plusz a felső tartományba nekem nem ér meg ennyi pénzt, és a blokkot is szét kell húzni. És addig is áll a motor. 20 ezerből inkább tankolok
Azt hiszem Gi írta, hogy fel kell venni a kapcsolatot azzal az emberrel aki simsonokra csinál rezót (Varga Robi ) És kell neki a motor meg a henger és tudna csinálni... ha jól emlékszem
Nem ismerem annyira a mamis karbis cikket, így nem rémlik a tartalma, de lehet hogy az is a blair féle könyv (félre)fordítása, ahogy pár azok közül. Egyébként jók azok a cikkek, magyar szakirodalom nincs sok.
Addig kell szegényíteni, amíg éppen megakarna szaladni a fordulat. Szóval pont a határon, mielött még megindulna.
Oldalamon is van karbiállítós történet.
Szerintem vidd el egy helyi motoros szervízbe, ahol pár ezer ft-ért beállítják esetleg megállapítják a hibát, mert a beállítás olyan nagyon általban műszaki gondok miatt szokott elmenni (falschlevegő, szimeringes és társaik), úgy magától ha jó minden nem kéne.
140es fúvókás ötletet lehetne boncolgatni, kár, inkább a két lépés :)
majd utánakeresek,de ha nem találom vagy nem étem akkor hívlak :D
nah raktam képet,ha neked ilyen van rajta,akkor az alsó csavarját szedném ki először,utána a blokkos-lengővillás részt.
én így csinálnám,de többiek jobban értek hozzá,én csak segíteni próbálnék .... :)
Cél nem a nagy sebesség elérése, hanem a kis sebességgel való krúzolás, minél kisebb fordulaton, és minél kisebb fogyasztással való elérése. Az se lenne baj ha nem tudna kipörögni 5dikben rendesen, mert megfogná a szél, de azért a 40et tudja tartani szembe szélben is. Nemtudom mennyivel kellene csökkenteni a hátsó fogaskereket, vagy mennyivel növelni az elsőt (az első növelése jelentősen olcsóbb lenne) de azért minden egyes próbálkozás pénzbe kerül ott is
Várom a tanácsokat.
Ha felhívsz elmagyarázom szívesen, lehet olcsóbb mintha tanulópénzt fizetnél...
Írni már egy párszor leírtuk, mi hol mit szabályoz, ha gondolod használd a keresőt.
Nem fogom többet leírni, ínhüvelygyulladástól kímélem magam...
A számom az adatlapon.
neked monokromos vagy sima vagy milyen van?
mert nekem az van,hogy van a teló,és ahol alul van az a gumis csatlakozás,vagy műanyagos,mindegy megint bamba vagyok,a lényeg először ha azt csavarod ki és szeded ki belőle,könnyebb lesz sokkal,nekem ilyen van,én így csinálnám,mert én ha felidegesít,akkor mindent bevetek :D
Ha esetleg valaki ilyen után koslatna....
én olajozom,mert a zsír "földdé" válik egy idő után úgymond,így hallottam,de mikor én kivettem a powerszelepet akkor az is zsírozva volt.
nekem vagy sokat kap a gép,vagy kevesebbet,a tűt akárhova állítom vagy van alapjárat,ha levegőt állítom nincs,de akkor fullad,vagy a másik eset alapjárat nincs,de nem fullad megy ahogy kell.
ha kevesett kap nem lehet berugni,ha sokat kap belehet,ha aranyközépút van akkor csak melegen rúgható.
én nem értek hozzá,még kell egy rakatt xp,és majd rakok a karbibeállításra is egy-két skillt :DxD
de köszönöm segítségeteket,sokat tanulok tőletek :)
de nektek mennyit eszik?
140-esre lecserélem a főfúvókát,akkor fog vele menni,és elméletileg kevesebbet fog enni,vagy inkább tartsam a két lépés távolságot a géptől? x)
Nincs biztosítás, akkor a persely rárohadt a csavarra...ez gáz!
A kisflex az ember barátja....:))
Fárasszátok még!
Néha nem ártana zsírozgatni a nyomorultat...
A benzinszintet nem szokják állítgatni.
Egyszer beállítod, oszt jól van.
A keveréket szokják, ahogy GI is írta.
Az elég kis tartományban állítható, mert 2 fordulat ide vagy oda, és máris kevesel, vagy sokall.
Az aranyközépút belövése a cél, majd hozzáállítasz egy 1000-es alapjáratot, oszt annyi.
Aki nem ért hozzá, inkább ne nyúljon bele a karbiba.
Erre írta Ő, de ez tényleg nem egy nap....:))
Kb. fél óra, üresen, és terhelt állapotú állítással is.
Tudnál árat mondani, For Yamaha dugattyúra a Webshopból, 58,00-as méretben?
Muszály leadni weben a rendelést, vagy lehet esetleg telefonon is?
Válaszaidat előre is köszönöm..
Addig kell szegényíteni, amíg éppen megakarna szaladni a fordulat. Szóval pont a határon, mielött még megindulna.
Oldalamon is van karbiállítós történet.