Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pilot...
köszi próbálkozom vele ....adatlap töltve...
Gázbowdennek van elég holtjátéka?
Mumi.....


Találkozó hova van szervezve ?

Nameg mikorra lesz akkor ?

ÁKOS
Tibor.....

Túl DÚS a keverék... tekered kifelé akko úgymond fellélegzik a motor és jobban jár. ekkor a nagy csavarral amit kézzel lehet állítani avval lehet "korrigálni" a dologt. aztán addig tekerni kifelé a kicsit is amígy növeli az alapjáratot. persze melegen kéne ezt csinálni.
Adatlapod meg töltsd ki /MSN Skype/

ÁKOS
- sziasztok; kész lett a matricaszett a motoromra,jó sokat kellett várni rá, de azt hiszem megérte, és már hirdetem is:)
vagy jövőhét vasárnap, kinek melyik az okébb?
2 hét múlva vasárnap DT TALÁLKOZÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ?,
Hali. dt 125 r-nél e levegőcsavarom teljesen be van tekerve és így is 3000-es az alapjárat ...ha kitekerek kb 1 fordulatot akkor meg már 5000! az alapjárati csavar nem is funkcionál...lehet túl szegény a keverék alapjáraton? köszi előre is sziasztok..
jaja, arra akartam utalni ,hogy az a gyári nagy buborék izzó kb egy gyertya fényével egyenértékű nem tudom azt ,hogyan gondolták a japperek
SZiasztok!
Egy 2004-es dt125x-ben szeretnék főfúvókát cserélni. Most 210-es van benne, mekorát érdemes beletenni? 220 elég? Vagy mégnagyobat?
A másik kérdésem az lenne hogy gyári matricaszettet lehet valahol venni, mert én nem találtam sehol csak öregebb modellekre azok pedig nem így néznek ki?!
Válaszotokat előre is köszönöm.
biztos... nem értek a lovakhoz...
Ha a fényerőt nézzük, akkor gyertya
Miután beszéltünk telefonon, gyorsan megcsináltam 4 nyársat, és nekiálltunk sütni szalonnát.
Nyárskészítés közben nézem, hogy a föcicsapágy külső gyűrű le van törve 2 oldalt, és ez a rádiusz pont 2 mm.
Úgyhogy nem mehet bele a nagyobb csapágy!

Na erre jól le is ittasodtam.....:)))
Úgyhogy mára off.....:))

Jó éjt, és köszi a segítséget...
gyári gyertya? nem gyári izzó? és köszönöm a segítséged!
A mocskok ,még szerencse ,hogy yámáházunk
Motorosboltban

35/35W-os halogénnek hívják, valszeg tungsram gyártmányút fogsz kapni kb 1000 ft. Sokkal jobb mint a gyári gyertya...
DT80LC2-be előre lehet rakni halogén izzót? és hol kapok én bele valót?
Hello nekem yamaha dt 80 lc 2 féklámpályához kéne segitség mert nemtudom bekötni. Annyit tudok hogy két vezeték jön ki belőle az egyik neki van szigszalagozva a motor vázának (földelve) a másik meg valahova a motor közepe felé megy. Se hátsólámpa se féklámpa nincsen rajta és nem tudom hogy hova kéne őket kötni hogy megint működjön. Ha valaki el tudja mondani hogy a két vezetáket hova kell kötni meg hogy hogyan lehessen használni a féklámpát az légyszi irjon . Előre is kössz.
A speciális méretű csapágyak mindíg drágábbak.

A honda például perverzül az NTN ritka méreteiből építkezik, NSR be 40 rugó a csapágykészlet...

HA az olajozófuratnál az öntvényvastagság elbírja, simán feltáűgíthatod az olajozót, racéhoz szokás is.
Nem maratnám a blokkot, mert a szélesebb csapágy is belefér, így a síkköszörűlés is kizárva.
Viszont az olajzó furatot nagyobb részben takarná.
Felfúrjam nagyobbra?
És a 2 csapágy között szerinted minőségbéli különbség van?
Vagy csak a mérete?
A blokkot nem szedetném ki, drága lesz az nagyon, mire kiórázzák rendesn.

Ilyenkor egyszerűen le szoktak síkolni a csapágy széléből síkköszörűn.
Szia.
Szakmai kérdéssel fordulnék hozzád.

Csapágyat kéne venni a Dt-be, de nézelődtem a neten, és a 6305R1-nek nincs kiváltója, mivel csak a Koyo gyárt ilyen méretű csapágyat.
A mérete:25X62X16
Ennek az ára, legolcsóbban is amit találtam, 5200.- Huf.

Találtam csapágyat ugyanezekben az átmérőkben, 1mm-rel szélesebbet.
Ugyanúgy Koyo, C3-as illesztési hézaggal.
Ez az!
Elkezdtem agyalni, és szemrevételeztem a blokkfeleket.
Maratásra gondoltam, de ekkor láttam meg, hogy a keskenyebb csapágy sem ült be teljesen a fészekbe, még maradt oldalanként 2 mm!
Viszont az olajzó furatot így már félig betakarja.
Gondolkodtam 1mm-rel nagyobbra fúrásán, ami szerintem nem árthat, hogy beletehető legyen az olcsóbb csapágy, ami remélem ugyanaz a minőség, csak a méretbeli különbség miatt tipusspecifikus, ezzel megrövidítve a Dt-sek táborának pénztárcáját...
Sajna nincs kedvem ilyen drága csapágyat beleáldozni...:))

Erről érdekelne a véleményed, amit előre is megköszönök.
Hallii valakii emtuda nekem egy jóálapotú szívócsonkot,mert vennék egyet Dt 125 R 94 eshez ha valakinek van azt megköszöném:)
Ha nem lesz meg, estére felrakom vhova.
A rendszámtartón van egy 5 cm átmérőjű kör koxból, de annyi.