Ha a beállítás itt gondot okoz, mit csinálnátok egy robogónál?
Ott részterhelésen nem mindegy a beállítás, hogy ne érezd a variót hogy dolgozik.
2 különböző fúvókatű állásnál, teljesen másképp reagál a CVT.
Nekem volt, szívtam is vele sokat.
A sok okos, meg csak rakja bele az erős piros kontrasztot, hadd kopjon az a kurva szíj!
Bár úgysem tudod miről beszélek....
Volt olyanom, mindennapi összevissza szaladgálásra alkalmatlan a hidegindítási görcsölése miatt, kivéve ha autómata szívatós.
Volt egy yamaha TW-m, úgy indúlt a nap hogy bepöccintettem, egy kv, utána még úgy tudtam elindulni hogy nem a gázt húztam, hanem a szívatóval játszottam, hogy ne fúladjon be. Min 5perc melegítést igényelt, és ezt naponta sokszor, így már nem is olyan takarékos a 4ütem. Úgy jó ha az ember beröffenti, és ráül elmegy 100km, de amire nekem kell arra nem való.
És mielött azt mondanátok baja volt, nem nem volt, ezek ilyenek.
nem lehetne megjátszani hogy a hengerfejtömítést 2x belerakni? tűgörgőt kellene cserélni, de nem találok a környéken olyat aki csinálna hengerfejtömítést és athenát meg nem akarok belerakni
De ha a levegőcsavart eltolja azt nem künnyű beállitani. Ezt saját tapasztalatból mondom. Jah és a benzinszint sem mind 1 hogy milyen__nekem pl ezzel is voltak problémák mert amikor azt elálitottam hogy több benzint kapjon akkor a motor szarabbul ment. És mire kihoztam belőle a legjobbat az sem volt kis idő. Lehet hogy csak béna vagyok hozzá és lehet hogy te jobban tudod de ezek az én tapasztalataim.
most főként apucinak írom, de mindenkinek szól hogy vegyétek meg azt a föcicsapágyat amit előír a manual azt 6300rI-t mert nemrég lett összerakva egyik ismerősömnél egy DT amibe skf teflon kosaras csapágy lett belerakva, 1napot ment a motor és széttört a teflon kosár, most a manual szerint elő írtal sokkal jobban forog a tengely.
Én folyamatában szűröm a hibát.
Meghajtóba berakom a bélt ház nélkül.
Kereket megforgatom, bovdent lefogom.
Ha nem áll meg, nem bírom megtartani, a meghajtó jó.
Fordítva:
Ha összerakod, és alulról megküldöd fúrógéppel ( a bovdent befogod a tokmányba) és mér az óra rendesen, akkor lent van a hiba.
(Ehhez nem kell MAMI)
Engem a meghajtó alja tréfált mostanában mert a seager alatti lapolásról lefordult állandóan a meghajtóm.
De van trafóm......
nekem van zsírzó a tengelyeknél,nemtom hogy gyári-e de sztem az lehet.
mikor összeraktam a dt-t mindenhonnan ömlött a benzin,kitakarítottam,mert tiszta retek volt belül,és utánna is,mikor ömlött a benzin,akkor is fulladt,10km-en eltünt 2,5liter benzin karbiállítás után is,és hát mikor a tűszelepet kicseréltem,a probléma megoldódott,csak fulladozik most,ha oldalra döntöm a motor az alapjárat felszökik,ha egyenesben tartom vissza lemegy,ha jól emlékszem,vagy fordítva.
ma mentem vele határban nyugodtan 61km-ert és van bőven benzin,4,5litert löktem bele.
csak néha azt csinálta hogy menet közben megfulladt,kuplung be,kicsit megpörgettem,vissza egy és megy megint,de rúgásra nem mindig indul be.
de nem is foglalkozom vele most,tanulni is kellene a vizsgára,meg munka is van most dögivel,így nem fogok ráérni foglalkozni vele.
gyertya színére már nem emlékszem milyen volt,de mintha világosszürke lett volna,ha jól emlékszem,de majd csinálok egy képet,hogy most milyen lehet
flex,fúró,kalapács ... ezekkel mindent meg lehet oldani,meg jól jön néha egy hegesztő is otthonra .... :DxD
biztos ami biztos :P
Ott részterhelésen nem mindegy a beállítás, hogy ne érezd a variót hogy dolgozik.
2 különböző fúvókatű állásnál, teljesen másképp reagál a CVT.
Nekem volt, szívtam is vele sokat.
A sok okos, meg csak rakja bele az erős piros kontrasztot, hadd kopjon az a kurva szíj!
Bár úgysem tudod miről beszélek....