Én a másik détével 1500km-et mentem ambika dugattyúval,utána adtam el a motort.De semmi hangja nem volt még teljesen jó volt . A mostani motoromban most cseréltem dugattyút abban for yamaha volt nem bírt 100km-et igaz a fúrás is szar volt.
A haverodnak mennyit ment el ambikával?
Ez a nincsnél jobb?
Ernő átküldte a képet az Ambika dugóról.....:)
Remélem nem haragszik meg, hogy feltettem...
Bugyi anyagú gyűrű beleakadt a kipu csatornába, és lekapta a dugattyútetőt.....
Megbízható.
Majd mikor lefelytették róla, kiegyenesedett a gyűrűr, mint egy kötöződrót!
Sziaztok! Van egy gondom.Most let kész az első teleszkopom szimeringcsere voltolaj mag vettem rá porvédő gumit és azt szeretném megtudnihogy a km ora meghajtásnak ami a keréknél van lent annak mozognia e kel ha a tengelyt beleteszed? Vagy tökig meg kel húzni?
Az AMBIKA dugóról nekem is rosszak a tapasztalataim, kivéve a DT80-ba, valamiért azokkal nem nagyon volt probléma, de azért csak azok maradtak a WEBÁRUHÁZBAN, amikből nincs FOR dugattyú.
Pl. DT 80 nagyobb méretek.
Tszh....
Nem oktattalak ki!
A Prox Japán minőség. A For Yamaha kínai, az Ambika meg valami Indiai, vagy miakurvaannya....
Te tudnod kell, hogy nem nekem kell, hanem Ernőnek Besenyszögre, mivel Ő is most csereberél főtengőt, és a dugója is cserés mert előtte Ambika volt benne...
Csak mikor az ember komplett generáloz, és családfenntartó, kurvára viszi ez a szar a pénzt...
És nem mondhatom a gyereknek....egyél kipufogót.
De ha tunni akarod, a tengőm a gépműhelyben van, most rakják bele 5000-ért a 20.000.-es Prox hajtókart.
Proxot neki!Te is ezt ajánlottad nekem tavaly ősszel
Tudod én is ilyen kategóriát raktam a régi motoromba te meg kioktattál hogy csakis Proxot.............................
Esetleg nincs valakinek mostanság eladó kipufogója? Komplett kéne, rezonátorral és dobbal DT125Rhez. Mindenképp fojtás mentes legyen. És valami szép nyomott áron :) Ajánlatokat várom, hogy ki mit tud.
Azt kérdezném, hogy DT125Rből készült erősebb és gyengébb verzió is? Ha igen, akkor utóbbi milyen módon van fojtva? És kb melyik milyen erős? Mert az enyém elég gyenguska, de igazából nem is tudom, hogy mit várjak tőle. Papíron csak 7 kW-os, valós adatot nem tudok a teljesítményéről. Egy 96os DT125R.
A levegőcsavar az az alapjárati rendszerhez tartozik.
A benzinszint állító... egy jó poén: Volt az rx fórumban egy srác, aki nagyon "penge" volt, mert az ő kamionszerelő haverja akkora ász, hogy ÁLLÍTHATÓ tűszeleppel állították a benzinszintet az SHA karbin. Én hülye hittem. Hát SHA-t láttam már, de baromira nem értettem, meg állítható tűszelep.., meg hát hivatalból az SHa sem állítható úgy emlékszem, max más úszó, éppen úgy ahogy a tm, vagy a piakkabiakka, úgyhogy nézegettem az sha leírást, hogy mégis milyen az az állítható tűszelep. Aztán egyszercsak leesett, hogy hát az a súbertű, amivel a kamionszerelő, akihez képest ki a lófasz vagyok én, és mit is képzelek, mert ő mennyi kamiont megjavított, a benzin benzinszintet a "tűszeleppel" állították. Ekkora sötétséget.
Naszóval a súbertűvel a részterhelés tartományt állítják, mielött valaki feltenné a kérdést.
Úszószintből meg van egy gyári, amit be kell lőni. Aztán fixen hagyni és hozzáállítani mindent. Ennek állítása néhol az úszón lévő nyelvvel, jobb helyeken más tömegű úszókkal történik. Persze lehet vele játszani, és van is oka, meg hozzáállítani mindent, de ez a történet nem erről szól.
Annak legalább az anyaga jó.
A haverodnak mennyit ment el ambikával?
Ernő átküldte a képet az Ambika dugóról.....:)
Remélem nem haragszik meg, hogy feltettem...
Bugyi anyagú gyűrű beleakadt a kipu csatornába, és lekapta a dugattyútetőt.....
Megbízható.
Majd mikor lefelytették róla, kiegyenesedett a gyűrűr, mint egy kötöződrót!
Pl. DT 80 nagyobb méretek.
Hoztak hozzá valami hirgász haverok, egy simson blokkot midnenféle baja volt, többek üzött fúrás, dugócsere.
Hoztak hozzá ambika dugót.
Nézegette, méregette, pöcögtette, majd kzölte, hogy: " ennek a beszerelését megtagadom, ez nem dugattyú"
Hasonlóan vélekedtem én is, amior először fogtam a kezembe oylan dugattyúnak látszó tárgyat.
háááát nem mindegy.
a többi passzol
Nem oktattalak ki!
A Prox Japán minőség. A For Yamaha kínai, az Ambika meg valami Indiai, vagy miakurvaannya....
Te tudnod kell, hogy nem nekem kell, hanem Ernőnek Besenyszögre, mivel Ő is most csereberél főtengőt, és a dugója is cserés mert előtte Ambika volt benne...
Csak mikor az ember komplett generáloz, és családfenntartó, kurvára viszi ez a szar a pénzt...
És nem mondhatom a gyereknek....egyél kipufogót.
De ha tunni akarod, a tengőm a gépműhelyben van, most rakják bele 5000-ért a 20.000.-es Prox hajtókart.
Erről ennyit.
Tudod én is ilyen kategóriát raktam a régi motoromba te meg kioktattál hogy csakis Proxot.............................
http://www.kepesmotor.hu/kipuf...
Ez itt minden héten téma.
Nem bunkóságból.....ezerszer taglalva..
Ez a cég az!
Ha esetleg valaki ilyen után koslatna....
A másikat valami oknál fogva törölte a szerver....hogy rohadna....+
A benzinszint állító... egy jó poén: Volt az rx fórumban egy srác, aki nagyon "penge" volt, mert az ő kamionszerelő haverja akkora ász, hogy ÁLLÍTHATÓ tűszeleppel állították a benzinszintet az SHA karbin. Én hülye hittem. Hát SHA-t láttam már, de baromira nem értettem, meg állítható tűszelep.., meg hát hivatalból az SHa sem állítható úgy emlékszem, max más úszó, éppen úgy ahogy a tm, vagy a piakkabiakka, úgyhogy nézegettem az sha leírást, hogy mégis milyen az az állítható tűszelep. Aztán egyszercsak leesett, hogy hát az a súbertű, amivel a kamionszerelő, akihez képest ki a lófasz vagyok én, és mit is képzelek, mert ő mennyi kamiont megjavított, a benzin benzinszintet a "tűszeleppel" állították. Ekkora sötétséget.
Naszóval a súbertűvel a részterhelés tartományt állítják, mielött valaki feltenné a kérdést.
Úszószintből meg van egy gyári, amit be kell lőni. Aztán fixen hagyni és hozzáállítani mindent. Ennek állítása néhol az úszón lévő nyelvvel, jobb helyeken más tömegű úszókkal történik. Persze lehet vele játszani, és van is oka, meg hozzáállítani mindent, de ez a történet nem erről szól.