Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pl. az enyémen azt a tengely szétszedés nélkül nem lehet zsírozni, a tieden van valami zsírzó lehetőség?
Sajtos úral kelene tárgyalnotok, hogy mennyi nála egy dugesz.
Annak legalább az anyaga jó.
Én a másik détével 1500km-et mentem ambika dugattyúval,utána adtam el a motort.De semmi hangja nem volt még teljesen jó volt . A mostani motoromban most cseréltem dugattyút abban for yamaha volt nem bírt 100km-et igaz a fúrás is szar volt.
A haverodnak mennyit ment el ambikával?
de ez nem DT80 dugattyú
Nálam a gyűrű nem hajlott hanem megreggelizte a hengert, viszont ennek hála jól néz ki a henger itt a polcomon benne a kaktusszal
Nekem dicső 4000 km et elment, és csak a gyűrű tartó scapok fogytak el....
Ez a nincsnél jobb?
Ernő átküldte a képet az Ambika dugóról.....:)
Remélem nem haragszik meg, hogy feltettem...
Bugyi anyagú gyűrű beleakadt a kipu csatornába, és lekapta a dugattyútetőt.....
Megbízható.
Majd mikor lefelytették róla, kiegyenesedett a gyűrűr, mint egy kötöződrót!
Tökig meghúzod, utána a 4db 6-os anyával rögzíted a jobbos szárat.
Sziaztok! Van egy gondom.Most let kész az első teleszkopom szimeringcsere voltolaj mag vettem rá porvédő gumit és azt szeretném megtudnihogy a km ora meghajtásnak ami a keréknél van lent annak mozognia e kel ha a tengelyt beleteszed? Vagy tökig meg kel húzni?
Hát ezért
Nyilván, a nincsnél jobb.
Az AMBIKA dugóról nekem is rosszak a tapasztalataim, kivéve a DT80-ba, valamiért azokkal nem nagyon volt probléma, de azért csak azok maradtak a WEBÁRUHÁZBAN, amikből nincs FOR dugattyú.
Pl. DT 80 nagyobb méretek.
kendves pistike, ma fáradtolajos kenyér van vacsorára:)
éppen ma beszéltem egy versenyszakival.

Hoztak hozzá valami hirgász haverok, egy simson blokkot midnenféle baja volt, többek üzött fúrás, dugócsere.

Hoztak hozzá ambika dugót.

Nézegette, méregette, pöcögtette, majd kzölte, hogy: " ennek a beszerelését megtagadom, ez nem dugattyú"

Hasonlóan vélekedtem én is, amior először fogtam a kezembe oylan dugattyúnak látszó tárgyat.
Nem figyeltem rendesen a telefonban.........nekem mindegyik zippzáros szemű....
A FOR Yamaha nem kínai, hanem tajwani,
háááát nem mindegy.
a többi passzol
Tszh....
Nem oktattalak ki!
A Prox Japán minőség. A For Yamaha kínai, az Ambika meg valami Indiai, vagy miakurvaannya....

Te tudnod kell, hogy nem nekem kell, hanem Ernőnek Besenyszögre, mivel Ő is most csereberél főtengőt, és a dugója is cserés mert előtte Ambika volt benne...
Csak mikor az ember komplett generáloz, és családfenntartó, kurvára viszi ez a szar a pénzt...
És nem mondhatom a gyereknek....egyél kipufogót.

De ha tunni akarod, a tengőm a gépműhelyben van, most rakják bele 5000-ért a 20.000.-es Prox hajtókart.

Erről ennyit.
Proxot neki!Te is ezt ajánlottad nekem tavaly ősszel
Tudod én is ilyen kategóriát raktam a régi motoromba te meg kioktattál hogy csakis Proxot.............................
Esetleg valakinek van véleménye erről, hogy milyen lehet?
http://www.kepesmotor.hu/kipuf...
Esetleg nincs valakinek mostanság eladó kipufogója? Komplett kéne, rezonátorral és dobbal DT125Rhez. Mindenképp fojtás mentes legyen. És valami szép nyomott áron :) Ajánlatokat várom, hogy ki mit tud.
Akkor ezer bocs, nem tudtam! Minnyá' meglesem.
Használd a keresőt!
Ez itt minden héten téma.
Nem bunkóságból.....ezerszer taglalva..
Azt kérdezném, hogy DT125Rből készült erősebb és gyengébb verzió is? Ha igen, akkor utóbbi milyen módon van fojtva? És kb melyik milyen erős? Mert az enyém elég gyenguska, de igazából nem is tudom, hogy mit várjak tőle. Papíron csak 7 kW-os, valós adatot nem tudok a teljesítményéről. Egy 96os DT125R.
Találtam Koyo főtengelycsapágyat, 6305RI tipusút, 3800.- Huf-ért, Áfás!
Ez a cég az!

Ha esetleg valaki ilyen után koslatna....

A másikat valami oknál fogva törölte a szerver....hogy rohadna....+
A levegőcsavar az az alapjárati rendszerhez tartozik.
A benzinszint állító... egy jó poén: Volt az rx fórumban egy srác, aki nagyon "penge" volt, mert az ő kamionszerelő haverja akkora ász, hogy ÁLLÍTHATÓ tűszeleppel állították a benzinszintet az SHA karbin. Én hülye hittem. Hát SHA-t láttam már, de baromira nem értettem, meg állítható tűszelep.., meg hát hivatalból az SHa sem állítható úgy emlékszem, max más úszó, éppen úgy ahogy a tm, vagy a piakkabiakka, úgyhogy nézegettem az sha leírást, hogy mégis milyen az az állítható tűszelep. Aztán egyszercsak leesett, hogy hát az a súbertű, amivel a kamionszerelő, akihez képest ki a lófasz vagyok én, és mit is képzelek, mert ő mennyi kamiont megjavított, a benzin benzinszintet a "tűszeleppel" állították. Ekkora sötétséget.
Naszóval a súbertűvel a részterhelés tartományt állítják, mielött valaki feltenné a kérdést.
Úszószintből meg van egy gyári, amit be kell lőni. Aztán fixen hagyni és hozzáállítani mindent. Ennek állítása néhol az úszón lévő nyelvvel, jobb helyeken más tömegű úszókkal történik. Persze lehet vele játszani, és van is oka, meg hozzáállítani mindent, de ez a történet nem erről szól.