Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Németbe csak 5 sebességesek voltak, viszont némi átalakítással a 6. is feloldható. Ha érdekel, németül van róla anyagom.
Főtengő alsó tűgörgő beokádott.
Már a 2 csapágy is fosni volt, de még a balansztengely csapágya is okádék, meg a két szimmering is szelelt....
Ideje volt.
Hellótok!
A segítségeteket szeretném kérni!

Haverom hozzájutott egy DD-s azaz egy németbe szánt Dt 125R-hez,még henger súbertes porlasztója van.
Valaki régen mondta, hogy ezek gyárilag jobban butított motorok mint a 3ME-es.

Pontosan mi az a fojtás ami ezekben benne van,és hogyan lehet kiiktatni ezeket?

Kösz!
miért kellett szét szedni?
Nekem sincs műbizonylat meg semmi, műszakin nem is nézték. Rendőr még nem igazoltatott, de kívülről nem hozzáértőnek tök gyárinak tűnik. Csak idom alá benézve látszik hogy egy gumicsővel van szigetelve az összerakásnál.
Üdv.
Esti termés.....
azt megköszönném bár szerintem én csak sima henger alakút tudok csináltatni


amúgy ha bele lesz ütve az e betű akkor rendőr mit fog szólni? nincs műbizonylatom...
Ha gondolod lemérem az én dobomat, ez elvileg 125ös tuaregen volt.
Motor száma nincs?
aha értem remélem henger nem kell nekik
az az alvázszám a kipun, az enyém is 95 ös

Hát az az oldalidom beszerzés elég gázos ügy....
Egyébként 1995-ös
Azóta már egy délutánt eltöltöttem vele(ez az első nekünk )
Megtaláltam a táblácskát, meg a kipufogóra rá van írva, hogy 53V ..(valami hosszú szám).. és alá, hogy 80km/h
Tárcsafékes. Igazából, eléggé szép a motor :D

Egy bal hátsó idomra lenne szükségem (mert az el ketté lett vágva).
hangtompítónak mekkora átmérő lenne ~ideális átmérő a belső perforált csőnek és a háznak és mekkora hossz?
Volt már róla szó, de nem találom már Gi Emzoli vagy aki vágja ezeket legyen szíves segíteni
Szerintem biztosan menne a gyárival is!
Várok kb,1 hetet,mert nem igazán szeretném megbontani,sok munkám van benne,igaz többet ki lehetne árulni belőle szétbontva.(ma már ketten érdeklődtek a blokkra)
oké akkor még vársz hát ha megveszik a motort vagy megbontod most?
és gyárikarbival menne amúgy?
A karbi nem jár hozzá,de,ha nem kell a havernak akkor az is eladó lessz (és,ha nem viszik el egyben az egészet)
A gyári karbival is megy a henger
A világítótekercs a bokkban van (gondolom)még nem néztem
Adattábla ,mint a motorok nagy részén a váznyakon van, az első lámpatest mögött
Gondolom ha berúgó gondot írtad akkor DT 80 ból a Vízhűtéses verziót vetted, ha elöl tárcsafékes akkor 53v típusjelű LC2-es a kicsike, mint az enyém. Ha dobfékes akkor LC1. A berúgón kívül sztem más hibája nincs ,nagyon megbízható jó szerkezetnek tartom. Alkatrész attól függ mi kell, én több helyről szoktam beszerezni. Mivel ezek öreg gépek, igénylik a folyamatos karbantartást ha sokat használod, és valmennyire adsz a motorodra. Szerintem jó vele terepezni, nekem csak a nagyon meredek dolgok szoktak kis gondot okozni, mert azért még is csak 80 cc, de akkor azt megkerülöm árkon-sáron át és megyek tova
a hengerhez adod a karbit is?
mert gondolom nem jó hozzá a gyári bíztos rám megy majd a blokkra?
és a világítótekercs?
szerintem az 50-esnek más a kerék tengely vastagsága, ez 125-ös.
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek!
Keresek egy Yamaha DT 50 MX tipusú kizárólag 50cc-s levegőhűtéses kockalámpás motort. Elődje nem érdekel,(kerek lámpás) 1986-87 között gyártották.
Állapota lehetőleg gyárihoz közeli legyen, ha kis mértékben hiányos az nem baj. Motorikusan mindegy milyen állapotú, csak beinduljon, ha valaki tud ilyen motort eladót, vagy pont neki eladó akkor kérem értesítsen!
Köszönöm
sm szettre énis lecsaptam volna
tuti valami 50-es supermotoé