Üdv. mindenkinek, új vagyok a fórumon, van egy 1997-es DT 125 R-em, a gondom az hogy folyik az olaj a meghajtó tengelynél. Tudna valaki esetleg segíteni, hogy milyen méretű szimering megy a kis lánckerék mögé a meghajtó tengelyre?
A segítséget előre is köszönöm.
Szia! Köszi a segítséget. Megmértem a végnyomást a hengerben, 6 Bar-nal többet nem sikerült kicsikarni belőle, ami szerintem nagyon kevés. Vagy legalább a normál legalja... Megnéztem a membránt, nem valami jó, az egyik lapnál még a fény is átszűrődik, úgyhogy az biztosan cserés, valamint még talán 1X belenézek a hengerbe is... (Az lehet hogy a membrán miatt nem megy igaz?! Na meg alapjárat sincs, az is kapcsolatban lehet vele...)
Levettem a rezót és amit láttam a dugóból az príma. Nincs aláégve, nincs meghúzva, tényleg szép. A szívóoldal felől is ezt állapítottam meg, de levenni nem akarom egyelőre, mert nincs másik fejtömítésem... Használttal meg nem illik összerakni...
Visszatérve az 50-es témára. Nem tuningolni akarom, de tudom, hogy gyengébb mint gyárilag volt, vagy ha annyira erős már nem is lesz, de érzem, hogy sokkal gyengébb mint kéne. Egyszerűen nem úgy megy, mint ahogy mehetne. Volt már 80-as MBX-em, nagyobbat szeretnék, de nem egy szart, úgyhogy amíg nincs keret, addig kicsi lesz. Inkább legyen egy kicsi, de jó, mint egy nagyobb, de szar.... Egyébként 125-ös CRM-et szeretnék jövőre, addig meg ami jön, elrohangálok vele...
Ezt úgy tudod korrigálni, hogy alacsonyabbra dolgozó hengert, kipufogó szettet teszel rá. Mint amilyen a Simsoné, persze ez valós 70-75 helyet már csak valós 65-öt fog menni, de cserébe 10x használhatóbb, 2x olyan széles nyomatéksávval dolgozik.
Esetleg ccm növelésbe menekülsz. Valami alacsony kipufogónyílású 80ccmes hengert. Viszont ami élesebb vezérlésű (nagyobb teljesítményű) az dettó nem fog menni alúl, ez van, a fizika ilyen. Valamit valamiért.
Egy karbicsere javíthat a dolgon, de drámai változásra ne számíts.
Ezt a fuvókacserés dolgokat meg felejtsük el, van az optimális méret, alatta felette már csak szarabb. Persze egy gyári környezetvédelmi benzin-levegő keverékaránynál van jobb teljesítményre, de nem számottevő. Ez egy ilyen urban legend, a szerelők mindig szokták mesélni (értsed kamulni) hogy a ladát mikor "tuningolták" beletettek nagyobb fuvókát és 180at (röhögök közben) ment a csodalada :)
De egyébként nem vagy egyedül, tipikus modern 50ccm-es problémád van, mindenki emiatt sír. Ne vedd sértésnek amit most írok, de ezek az 50-es "erősebb" motorok iskolás kölköknek valók, akik arra tudnak recskázni, hogy a schwalben ülő horgászembert majd kikerülték 5km/h sebességkülönbséggel (persze az órája ilyenkor már veri a 100-at) és beszámolhatnak róla a haveroknak, hogy hú de lealázták. De közben a használati értéke igen erősen konvergál a nullához, ami meg a horgász szakadt schwalbijának 10x akkora.
Persze ez egy sarkos, akár sértő vélemény, de ettől függetlenül azért az rx váz és motor szinten is szeirntem igencsak jeles szinten van a modern kismotorok között. De sajnos a modern 50ccm utcára az erről szól, ezt igényli a piac.
vki tudna nekem segíteni hogy a fesszabályzót hogyan kell bekötni és hova kell? megszakítós gyújtásról van szó, légyszí valaki segítsen
írhta is ha nem akar ide, vagy vegyen föl: djthomsoyers@hotmail.com
Előre is köszöm a segítséget!
valaki aki ért a xenonhoz :) mennyibe kerülhet egy bixenon izzó, és az a trafó ami jó a egy átlagos xenon izzóhoz az elbír a bixenon izzóval? Gondolkodok a xenon-on mert 4ezerért tudnék venni egy trafót.
Ezt úgy sikerült összehoznom, hogy pályáztunk haverokkal. Ugye az ember mindig egyre gyorsabban akarja bevenni a kanyarokat és néha a határokat feszegeti Na én addig feszegettem a határokat ameddig rosszul mentem bele a kanyarba. A 2. képen látszik hogy milyen jó az első gumim Kb semmit sem tapad így a kis hiba is necces lehet. A kanyarban pedig nagy volt a lendületem és az első kerék kicsúszott a susnyába én meg hason csúsztam egy jó 3-4 méter. A motor meg ugye lefeküdt az oldalára és elég is volt neki annyi, azt viszont hozzáteszem hogy azért szép nagy esés volt
Ha pontosabban érdekel a kanyar van egy kép a profilomban ahol pont látszik egy ahhoz erősen hasonló kanyar mint ami megtréfált.
Szia! Bocs, hogy így rád írok, de eléggé vágod a témát... Úgy tudom, fúvókákat is gyártasz, esetleg nem tudod, hogy a Dellorto SHA 149-esben hányas főfuvi van gyárilag és hogy tudok-e rajta húzni?!
Az Aprilia RX 50-esemen van és 52-es van benne éppen. 7000-alatt nem nagyon húz... Ezt fúvókával nem tudom korrigálni, csak nagyobb karbival?!
Üdv!Keresnék egy ilyet ami a képen van.A 85-95 közötti dt125 tárcsafék munkahengerében van(az évjáratot nem tudom pontosan).Ilyen fékbetét vezető.Nincs véletlenül valakinek ilyen egy darab(vagy kettő).Az enyém eltűnt valahol.
Van dt tdr és tzr egyezés.Minden megoldás érdekelne.
A segítséget előre is köszönöm.