Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kár ,h nem tudsz jönni, 1 el többen lettünk vóna

Kész a gép már kétszáz valahány km van benne, jónak tűnik
kevesel, faszán meg fog akadni egyik este-reggel..
Olyan gondoltam lenne, hogy észre vettem a motoron 2 furcsaságot :S
1. Hülyén hangzik de este mikor már hüvös van és most mikor hideg van, megyek váltok mondjuk olyan 6ezer körül behuzom a kuplungot és nem esik vissza a fordulat ott pörög... ha ugy üresbe odarántom neki utánna leesik de akkor se alapjáratra:S És ezt csak akkor csinálja ha hideg van :S Nem értem :S
2. Ha erősen fékezek első fékkel mondjuk Stopizni probálnék fékezek és leáll... leesik az alapjárat és leáll... A stopizás csak egy PL volt. Az a lényeg ha első fékkel erősen fékezek leesik az alapjárat és leáll :S:S
Aki tud ezekre valami magyarázatot jelezze. Előre is Köszönöm.
Nekem csak keményebb hajtásnál vagy nagy melegben megy fel a középnél kicsit tovább a mutató, egyébként nekem is a vastag csík kezdeténél van (magyarul normál használatnál).
- láncfeszesség: 25-40 mm
sziasztok hát örülök magamnak meg hogy ennyi segitséget kaptam tőletek,meg a szakinak is hogy érti a dolgát. már 130km van a motorban és gyönyörüen megy.semmi gondom vele. (125ccm) annyi kérdésem lenne hogy a vizhőfok nektek hol áll meg ha üzemmeleg?mert tegnap én mentem mindenféle terepviszonyok között és a vastag csiknak az elején megállt a mutató és onnan sehova. igaz hogy 5500rmp fölé nem mentem. hétfőn meg megyek veszek csizmát meg páncélt biztos ami biztos
szia :)meg van még a Főtengelyed?
nekem a dugó volt eltörve,a power beleért(125ccm) és ropi,állítólag ...
nah de kiszedtem a szimmeringet,a mérete 25x40x10.
ha minden igaz ...
Sziasztok
Segítségeteket kérném!
Nemrég vettem egy Yamaha DT-50-est vízhűtéses rúgásra egyszerre beindult de nagyon furcsa hangja volt elvittem szerelőhöz és kiderült hogy elvan törve a henger. Az ki lett cserélve és azóta nem indul a motor rúgásra sőt tolásra is csak ha már 100m-eket toltuk, de ha a motor langyos vagy üzem meleg akkor első rúgásra indul.
Tudtok nekem segíteni mi lehet a gondja?
A szimmering nem megy tönkre magától.
MUMI

Egyben van már a gép?
meglett a probléma forrása ....
menet közben furcsa kattogó hang volt,és utána rotty ...
az éket lenyomta,és a főtengely szimmering a gyújtásnál is szét van menve,nem értem ez hogy történt.
bepróbáltuk rononnal tolni,és nem sikerült 5. gyertya tisztításkor se,és hát káromkodtam egyet,és pont egy olyan ember háza előtt,aki ért hozzá ... :DxD
szétkapta előttem és mutatta hogy hoppá,így 2,2km tolás hazáig a határban,igen kellemes volt :D
nah következő kérdés,hogy a szimmering méretét valaki nem tudja?
meg éket hogy nyomhatta el,mikor hibátlan ék volt,mondjuk valamiért meg volt pontozva,szerintem ez volt a gond.
a power meg szépen nyitott,2-be kiemelte magát 1 kerékre,5-nél kezdett bivaly lenni a jószág :D
a karbit is leszedtem,és a tűszelep nincs a legszebb állapotban,nem is zár rendesen,a benzincsap is ereszt,hiába elzárom.
a lánc milyen feszes legyen amúgy?
mert aki megnézte,azt mondta hogy nagyon laza,meg a lánckerékre vegyek valamit,vagy csináltassak,mert ha így fogok motorozni,nadrágot bekapja,nem lesz kellemes érzés ...
a dekni azt hiszem a lánckereket is takarná elméletileg,de nekem ott le van törve ...
Üdv.
Ha írsz, és nekem szánod, rám írj, mert különben nem látom.

Amúgy terhelésen 2 személlyel, dombon felfelé, iszonyatosan kopogott, mintha lógna a dugattyú, méret alatt volna.
Szétborítottam, és a szemnél kb 4-5 mm az oldalirányú lógás.
Manual szerint 1mm!
Szia!
Mentek mostanában Ferihegyre?
- először is nézd meg, hogy van-e szikra
- nézd meg a levegőszűrőt; mosd ki benzinnel, majd valamilyen mosószerrel, hagyd száradni..... ha száraz, olajat neki(nem sokat!- csak hogy a felületén legyen) és vissza; ha ezek után sem indulna, nézd meg, hogy van-e benne elég benzin...szívató, gyújtás, rúgás...ha így sem, le kell szedned a karbit; egyúttal nézd meg a membránokat is(lehet, hogy meg kell fordítanod, mert nem zár rendesen, de egyszerre csak egy oldalt vegyél le! nehogy megcseréld, csak fordítsd meg) a karbit húzd szét és takarítsd ki a fúvókákat. - ezek után mennie kell.
szegényen szerintem úgy értette hogy sok levegőt kap vagy kevés benzint.
hi

találkozott már valaki K1 jelzésű főtengelyel? ez valami erősitett változat esetleg?
Kap rendesen olajat.Működik a külön olajzás is meg rakok a tankba is bőven.Meg amikor szét volt szedve direkt megnéztem többször is semmi kotyogása nem volt ezért nem értem mi lehet ez.
DT 50 R azthiszem megszakitós a gyujtása.
Bocs az lemaradt DT 80! :)
Sziasztok! valaki tudna segíteni WR450 fejidom DT125ön való bekötésében?
én is megvettem 1880ft-ért asszem a spirált,a dugóval együtt jött,és hát nem hozzá volt,de meglett maszekolva,és működik szépen.
e-bay-en sok cucc van ami olcsóbb szállítással,mint itt magyarban.
andyTM köszöntem a válaszod,sikerült a powert beállítani nagyjából,olvastam angolul hogy kell,de nem ehhez volt írva,és mikor pikk-pakk összeraktam,rugnám,gondolkozom,hogy hoppá ... -.-
nyitva a power,látszik belülről,2 bovden megcserélve,király is ...
kicsit bamba vagyok ... -.-
nah egy új problémám,tegnap mentem vele kb. 4-5 km-ert,ma meg 1-et,és a gond az,hogy nem indul ...
szikrát nemtudom hogy mekkorának,és milyen erősnek kell lennie,de 0,7-0,8 mm-ert írtak hogy annyira kell gyertya hézagot állítani,úgy olvastam hogy ngk-br9es kell bele.
benzin van,szikra van,de semmi,tolásra se.
de mit csináljak szerintetek?
szedjem le a karbit nézzem meg hogy nincs-e eldugulva?
mert nem annyira benzines a gyertya hogy ihhaj :D
fordulatszámmérő spirált meg angliából rendeljetek,ha 1 darabot rendelsz,3e ft-ba kerül míg házhozviszik :D
e-bay.hu-n nézd meg,van sok cucc dt-hez,újak és használtak is,és megbízható,tuti megkapod amit rendeltél.


DT 50 milyen. van abból MX és LC is. Nameg megszakítós vagyCDI gyujtásos.

ÁKOS
Nem nagyon szegényen járatod?