Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!Ha valaki megrendeli a 125r dt-hez a hengerfejtömítést,ami az a fém szar, az teljesen jó!Annyi az egész hogy ami a víznek van fúrva kis lukak azt ki kell vágni akkorára mint amekkora a hengeren van ovális luk,akkor normálisan működik a keringetés és akinek eddig kinyomta a tágulási tartályba a vizet nem fogja!De a hőálló Loctite-val (fekete) azért nyomjátok ki!Nekem ez volt a bajom és most a legjobban működik!
Üdv

Érdeklődni szeretnék hogy Dt125-ös höz hogyan lehet sm-szettet keríteni. Kérdésem lenne hogy hanyas a dt-k tengelye, mekkora tárcsa van rajta eredetileg, melyik az a legnagyobb gumiméret ami elfér, illetve hogy melyek az a gyári sm-ek aminek pont jó lenne a felnije?
Illetve ha tud valaki egyet eladót és jelezné azt megköszönném.

Válaszokat előre is köszönöm
Az meg a hondától került indiába:)
ittvan egy ótómata puklungos cimcony.

Induláskor, röpsűlyos módon dolgozik, nagyo hasonlóan, mint a robogók görgős variátora, váltáskor meg a váltókar bontja a kapcsolatot..

Nm is oylan régen "tatalálták fel" ezt újra pedig mán a cocializmusban is vót.
szerintem a fiatalabb nemzedék inkább az indiában öshonos körváltóra gondol
Simson is volt iylen például.

Meg az összes jawa-cetka.

Csak ott még azt is belekombinálták, hogy a váltóükar volt ygeben a berugókar is.
Gyárit (márkaszervizből) vagy "gyári minőségűt"? Errefelé az a divat, hogy gyárinak mondják, közben meg csak majdnem olyan...
Érdekes, hogy pont semmi baja nincs a motornak ha ésszerű határok között kuplung nélkül váltunk, legalábbis ha a tiedben is olyan a kuplung, mint az enyémben. (Ésszerű alatt azt értem, hogy terhelés alatt, ahol amúgy nagyon nehéz lenne váltani, nem rúgsz rá egyet, hogy mégis lehessen váltani) Hosszú úton tud rugalmasan mozogni a kuplung a fogaskerékhez képest. Nincs hirtelen ugrás, csillapítva vannak az erőhatások. Másrészt, aki terepen, vagyis terhelésen használja így, mert enduro, annak gratulálok.
----------------------------------------
Automata kiemelés... melyik motoron is volt a váltókar egyben kuplung is? Nem jut eszembe a típus.
Nem lehetett kihagyni, bocsi...szánom-bánom :D Dehát hülyeségre csak hülyeséget lehet :D
Komolyan mondom....annyira naívak vagytok! Méghogy kuplung meg váltó! Nem tudtátok,hogy a kuplung, az csak azért van, hogy a motort kiellensúlyozza, hogy ha sztenderre teszed, akkor ne bukjon át, hanem megtudja tartani a sztender! A Dt nem kuplunggal vált, hanem magától...mikor úgy érzi, hogy már jó a fordulat, akkor dob fel, vagy le egy sebességet. Persze előbb azért megkérdi a pilótát az információs kijelző jobb felső sarkában, amit a gyártók egy ,,olaj visszajelző" lámpával álcáznak :D
végülis milyen jó érzés az amikor egy hatalmasat ránt csattan a motor... érzem hogyha kuplung nélkül váltok akkor a motornak jót teszek...


más... ma vettem(nem magamnak) gyári hengerfejtömítést, és 3610Ft-ot fizettem
kemény az 55.
Szembeszomszéd italjet robogóa is 3-4-et csalt 50-nél. A vége 63 volt, ekkor viszont már 90-et mutatott az óra :)
Elég régóta jártam itt...de úgy érzem megyek is.... Idézek...-elég régóta megyek kuplung nélkül-
Szia!
Írtam az adatlapodon lévő e-mail címre nem akartam a fórumot adok- veszeknek használni! Naa várom válaszod.
Üdv: Viktor
Hát.. akkor Te sem vagy az a nádszál alkat. Az enyémnek is van mit cipelni, beöltözve én is 100 környékén vagyok. És nem vagyok kövér, csak erős a csontozatom és kötött az izomzatom
Ma megint elkészült egy fejlesztés a teljes talpraállítás útján, mégpedig megjött az elsőfék bowden, a km spirál, és rendeltem egy 14-es fogaskereket is, és átkerült az egyik tükör a simsonról, így már egyel több van a 0-nál.
Tapasztalatok a 14es fogaskerékkel, krúzolásra jó, de sokat gyengült, végsebessége maradt 55, mert nem tud kipörögni alattam (100kg), igaz így járatósan nem is bántottam. Úgy érzem mostmár szépen megy 40-50között, nem forogja szét magát, de azon meglepődtem hogy a 40is simán tartja posza homokon is.
Szokni kell, viszont elhagytam az egyik hátsó indexet, már én raktam vissza csak az illúzió kedvéért, már le volt törve egyszer.
Most jön a fogyi mérés, hogy már látom a km-t. A km órát hitelesítettem gps-el, csal felfele 2-3km/h-t.
Ha a kormánycsapágyat is sikerülne helyre tennem elérne egy műszakilag toppon lévő, de egyébkén gusztustalan csúnya állapotot.
A virtuális világ szépségei...
Előkerült egy okos megint .
Adatlap kitöltés luxus okoskodni tud .
Szerintem sok helyről hallott sok mindent és összekreálta.De hogy szereléshez nem ér meg a motorozáshoz az tuti............................
mcadwee, vagy akinek 50es levegős van, cserélt már valaki kormány csapágyat, nekem szerintem nincs is, annyira felüt, milyen lehet benne, és mennyi pénz? Amit webáruházban néztem 12ezerért azt biztos nem fogom megvenni, inkább átalakítom valahogy
Még annyit tennék hozzá,menjünk vissza az alapokhoz.Azt tanultuk annak idején,ha magas fordulaton engedjük ki a kuplungot akkor meg csúszik és így a felület fel üvegesedik és ezek után már nincsen a olyan tapadás a lamelláknak.De lehet hogy ez csak elmélet.?
Nem arról van szó, hogy nem lehet, ha az ember odafigyel akkor el lehet találni, ahol szépen veszi a fokozatot, de ettől még nem félautomata és nem is a legjobb üzemeltetési mód.
én is váltottam már kuplung nélkül...amikor elszakadt a bowden...akkor is 3 km-n át :S míg haza értem..én sima 4T 10W40-es olajat használok és nem csúszik a kuplung!
Kicsit sem üzemórás,De ha meg hal a váltója majd szólok.OK
Tőlem kb 1 km-re van egy pálya,na meg elég sok haver akik itt motoroznak elég régóta.
Én elég régóta megyek kuplung nélkül,na meg van egy kis tapasztalatom motor szerelés terén.Nem az első Dt-m,na meg volt mellette más motor is.Tőlem ami ki került az még a mai napig is megy.Erről ennyit.