Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

http://www.cma-motor.hu/Termek...

itt 3000ft-körül már kapni újat
Enyémnek is érdekes hangja van 6. ban. De nekem biztosan el van kopva, mert amikor szétszedtem szemmel látható volt...
De egyébként hibátlanul működik csak nagyon idegesitő a hangja.
van valakinek eladó fordulatszámérő spirál?
az a baj hogy még nem tudtam teljesen élőbe összenézni a 2gépet de képről a váz eléggé egyezik
azt is kilehet cserélni a 125-re csak lehet h kicsit furni-faragni kell :)
az ülés miatt az oldal- , és sárvédő idomokat
azok nélkül meg elég béna lesz
még mi mást ? :)
elvileg fel, de ahhoz mást is cserélned kell, szerintem hagy úgy, ahogy van
- tehát maga a szelep benne van a hengerben? - csak a bowdenek világában nem találod magad?
mert akkor egyszerű, szerezz egy akksit, míg a motor beáll alaphelyzetbe, majd a bowdenek felőli részén közvetlenül a forgórészen középen van egy 6-os lyuk oda rakj egy fúróhegyet, vagy valamit, ami belefér ; ezzel kiékelted, hogy ne forduljon el befűzöd a bowdeneket( nem tudod felcserélni, mert el sem ér odáig) majd szépen beállítod a csavarokkal, de ne legyen nagyon feszes! ezzel kész, húzd ki az ékelésnek használt (fúróhegyet, vagy valamit) ne tedd fel a tetőt rá, hanem ellenőrizd le, hogy húzza-e, amikor gázt adsz
sziasztok!

Azt szeretném tudni, hogy fel e lehetne tenni a 125-ös tankját, ülését és a 2db kopoltyúját a 80-as dt-re kisebb fabrikálással.
Várom a válaszokat.. köszi :D
kérdésem,hogy a szervomotort(powermotor a dt-ben),2 bowden van,az 1-es számú és a 2-es számú,vagyis 2 vége van,hogy álljanak?
melyik merre húz,stb ...
a power szelepet mikor belerakom a gépbe hogy álljon?
merre nyit-zár,hogy rakjam bele zárva,stb ...
akksi nincs a gépben,beindítva még nem volt,holnap lesz,már ha a gyújtásnál minden klappol,vezetékeket az előző gazdi levágta,úgy lett összestoppolva,vezetékkötegre most nincs pénzem,de majd veszek.
találtam hozzá újat,de nem olcsóság ...
valaki magyarázzon már,kezdő dt-sként nehogy már hülyeséget csináljak :D
- andrasom@gmail.com, de ha lenne netes cím, nekem az is jó.
felvettelek msn-re
Adsz egy e-mailt küldöm is a telefonszámot ahonnan én is rendeltem.
Szevasztok! Megtörtént a DT-m felújítása. Kapott bontott gyári jó főtengelyt, C3-as csapágyakat, új perselyt stb. Összerakva minden szuper, csendes, szépen ketyeg. Csak 1 baja van még mindig morog az 5. sebességben mikor húzatom. Motorféknél nincs hangja. A sebességek könnyen mennek minden fokozatban. Gyorsul rendesen, nem szaggatva húz. Szétszedve nem láttam a fogaskerekeken semmit. Ültek egymásban szépen. Gondoltam majd a felújítás után megszűnik, mert minden forgó cucc lötyögött rendesen benne. A hangja a morgásnak halkabb lett a felújítás után. Nem tudom mitől van ez a hang. Talán sokat volt a fokozat használva és elkopott? Ötlet?
125R-es DT-hez keresek első telókat! ha valaki tud írjon!
köszi
-sziasztok! - tudnátok-e segíteni?
- yamaha dt 125-re keresek powerszelep-motort, vagy a panelját.
- olyat, amelyiknél együtt van az elektronika, tehát 3 vezetékes (kettő együtt, egy külön)
Szevasz!
Nekem van mind a 2! igaz a tanksapka nem a legjobb állapotban van. a fotógalériámban találsz képeket!
Mivel a váz ugyan az, így a felfogató pontok is valószínű, hogy egyeznek. De úgy mégis, honnan szerzel te bármilyen idomot az új DT-ről? Bontva még egyet se láttam, az én fajtámat is nagyon ritkán bontják. A másik, hogyha találsz bontva akkor úgyis feltudod próbálni rá.
Helló azt szeretném kérdezni hogy egy 2004 utáni 125-ös dt hátsó idomai , felmennek egy 2003-as ra
Pedig megbízhatsz benne...

Ha jók a csövek, bowden is oké, akkor sztem nem lesz gond. Ez a dt a 3. különolajos gépem, ezzel eddig 16 ezret, a másik kettővel összesen kb 15 ezret mentem el és az olajzással gond sosem volt. kopp kopp kopp
Mennyiért adnád?
Hali! Keresek működőképes(kulccsal nem csavarhúzóval kapcsolható!) gyújtáskapcsolót és 125ös tanksapkát(azt hiszem annak van kulcsos)!
Majd leveszem a deknit, és odatolom az olajszabályzást, megnézem úgy mennyi, mert csak úgy húzogattam neki, de nem nagyon mert hideg volt. Nehezen bírok megbízni a különolajzásban, pedig bízom a japán technikában általában
50-es Dt életében nem nyom ennyi olajat Amikor ráadja a "gázt" kb annak felét nyomja fordulaton