Enyémnek is érdekes hangja van 6. ban. De nekem biztosan el van kopva, mert amikor szétszedtem szemmel látható volt...
De egyébként hibátlanul működik csak nagyon idegesitő a hangja.
- tehát maga a szelep benne van a hengerben? - csak a bowdenek világában nem találod magad?
mert akkor egyszerű, szerezz egy akksit, míg a motor beáll alaphelyzetbe, majd a bowdenek felőli részén közvetlenül a forgórészen középen van egy 6-os lyuk oda rakj egy fúróhegyet, vagy valamit, ami belefér ; ezzel kiékelted, hogy ne forduljon el befűzöd a bowdeneket( nem tudod felcserélni, mert el sem ér odáig) majd szépen beállítod a csavarokkal, de ne legyen nagyon feszes! ezzel kész, húzd ki az ékelésnek használt (fúróhegyet, vagy valamit) ne tedd fel a tetőt rá, hanem ellenőrizd le, hogy húzza-e, amikor gázt adsz
Azt szeretném tudni, hogy fel e lehetne tenni a 125-ös tankját, ülését és a 2db kopoltyúját a 80-as dt-re kisebb fabrikálással.
Várom a válaszokat.. köszi :D
kérdésem,hogy a szervomotort(powermotor a dt-ben),2 bowden van,az 1-es számú és a 2-es számú,vagyis 2 vége van,hogy álljanak?
melyik merre húz,stb ...
a power szelepet mikor belerakom a gépbe hogy álljon?
merre nyit-zár,hogy rakjam bele zárva,stb ...
akksi nincs a gépben,beindítva még nem volt,holnap lesz,már ha a gyújtásnál minden klappol,vezetékeket az előző gazdi levágta,úgy lett összestoppolva,vezetékkötegre most nincs pénzem,de majd veszek.
találtam hozzá újat,de nem olcsóság ...
valaki magyarázzon már,kezdő dt-sként nehogy már hülyeséget csináljak :D
Szevasztok! Megtörtént a DT-m felújítása. Kapott bontott gyári jó főtengelyt, C3-as csapágyakat, új perselyt stb. Összerakva minden szuper, csendes, szépen ketyeg. Csak 1 baja van még mindig morog az 5. sebességben mikor húzatom. Motorféknél nincs hangja. A sebességek könnyen mennek minden fokozatban. Gyorsul rendesen, nem szaggatva húz. Szétszedve nem láttam a fogaskerekeken semmit. Ültek egymásban szépen. Gondoltam majd a felújítás után megszűnik, mert minden forgó cucc lötyögött rendesen benne. A hangja a morgásnak halkabb lett a felújítás után. Nem tudom mitől van ez a hang. Talán sokat volt a fokozat használva és elkopott? Ötlet?
-sziasztok! - tudnátok-e segíteni?
- yamaha dt 125-re keresek powerszelep-motort, vagy a panelját.
- olyat, amelyiknél együtt van az elektronika, tehát 3 vezetékes (kettő együtt, egy külön)
Mivel a váz ugyan az, így a felfogató pontok is valószínű, hogy egyeznek. De úgy mégis, honnan szerzel te bármilyen idomot az új DT-ről? Bontva még egyet se láttam, az én fajtámat is nagyon ritkán bontják. A másik, hogyha találsz bontva akkor úgyis feltudod próbálni rá.
Ha jók a csövek, bowden is oké, akkor sztem nem lesz gond. Ez a dt a 3. különolajos gépem, ezzel eddig 16 ezret, a másik kettővel összesen kb 15 ezret mentem el és az olajzással gond sosem volt. kopp kopp kopp
Majd leveszem a deknit, és odatolom az olajszabályzást, megnézem úgy mennyi, mert csak úgy húzogattam neki, de nem nagyon mert hideg volt. Nehezen bírok megbízni a különolajzásban, pedig bízom a japán technikában általában
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...