Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azt hogy a föstölés mennyire mutatja az olaj minőségét arról fogalmam sincs, de pl. amit én használok arra azt írta a gyártó ,hogy kevésbé füstölős ,tehát értelmeset nem nagyon tudok mondnani erről, de bizonyára van különbség az olajak füstölési mértékében
És olyan létezik h az olaj miatt füstöl? Hogy az olaj nem jo minőségü?
nem tudom, mert nekem teljesen ki van tekerve ,hogy a legtöbbet adja, így melegen alig füstöl. Valamennyit tekerj vissza, de azé füstöljön kicsit
És valami tanács h mi szerint állitsam be? mert az se jo ha nem kap eleget
Eddig is okádta magából a füstöt de csak most figyeltem fel rá h nagyon füstöl melegen is.
én is járatok, tegnap reggel lett kész, délutánig pontosan 100 km et raktam bele
pl. az olajpumpánál a bowden előfeszítőjén állíts
Hello! ha valamelyikőtöket érdekli, van egy első féktárcsavédőm DT 125R-hez. 3ezer Forint az ára+plusz posta.
Ha eddig jó volt, és mostanában kezdte, akkor inkább egy váltó oldali főtengely szimeringet cserélj.
Jóreggelt mindenkinek! Tudom szabályozni az 50-es dt-n hogy mennyi olajat adjon a benzinhez? Mert ha meleg a motor akkor is nagyon füstől. Szerintem sok olajat ad a benzinnek azért füstöl annyira. Köszönöm.
mármint szimeringet...
Köszönöm a választ! Milyen méretűt keressek?
én is járatom a DT-t...már 140 km van benne és nem szorult meg...én a benyába is raktam olajat igaz füstöl nagyon de jólvanaz!
értem te tudod :) jaa nekem 125ccm :) gyári 16. és majd késöbb szeretnék 18-ast!
nekem a nagyobb az 12-es, és mivel az előzőt rendesen elhasználta az előző gazdi, 1db foga maradt, így nincs más csak az új egyel nagyobb ezt kapja
énis most járatom a kicsit :) még enyémbe is 35 km van :)eddig énis 30-40km/hval száguldoztam... szerintem ne rakd fel a nagyobb fogaskereket! ugyse fogsz száguldozni nagy fordulaton....kis fordulaton meg csak erölködik....

am nincs véletlenül valakinek 18-as elsőfogaskereke?(eladó) vagy webolal? köszi :)
Köszi, azthiszem van is itthon repsolom 10w.es, nem valami sok kell bele, de azon is gondolkodtam keményítek rajta picit 15w-vel, megnézem ugyan de biztos cserés a szimering is.
Olajzást nem piszkálom, inkább öntök a benyához picit, mert tötymörgésre fogom használni, kb 30-40km/h. Egyel nagyobb első lánckereket is vettem rá, ne pörögjön ha nem muszáj.
telószimering: D-30-40,5-10,5
Másik lapon SAE 10W-nek írják, nem tudom van-e diffi
208 köbcentiméter, SAE 10wt
1-2 mm-rel odébb teheted, igazából több olajat nem fog kapni, csak kisebb gázon már eléri a maxot
ránézek manualban
levegős 5sebességes, telóoljat nemtudod véletlen, vagy hogy hol lehetne megnézni?
Ok azt észrevettem és úgy is van egy síkban vannak, bejáratásra ne csavarjak neki oda egy picit?
M -1979 től egykét évig
MX - levegős öt sebességes, vagy vizes 6sebességes ha jól tudom. Nem minarelli blokkosak még.