Szia! Ez nem az én motorom, csak azért ezt a képet tettem fel, mert ilyen telóharisnyát szeretnék, mint a képen levőnek. De FMF rendszert szerintem tudsz rendelni a DT-re az universalmotornál, mert ők árulnak ilyeneket, az árat nem tudom, meg kell kérdezni őket. Remélem tudtam segíteni
Üdv!
Ezért maradok egyelőre a gyári izzónál. Terepre fasza lenne ez a 20w led, bevilágítana mindent. Hajtani macerásabb, 15-16V körül kér 1,5A-t, de azt még megoldom, valami árnyékoló megoldás kéne, hogy tompítottként működjön, és ne akarjanak megölni a szembejövők. :D
Úgy csináltam, hogy 10mm-es nagyfényű fehér ledeket vettem, kb. 470ohmos ellenállás kell vele sorba. A műszerfalban lévő gumibigyóba pont belefér a 10milis led. Megforrasztottam szépen, rá a kivezető drótokat is 0,5-ös zsinórral, az pont kifér a gumibigyó lyukain. Azt meg szépen kitöltöttem sziloplaszttal mielőtt belehúztam a ledet, úgy kell, hogy a led alját az ellenállással együtt szépen kitöltse a sziló, mert különben letörik a led lába hamar. FBS még jobb, vagy valami kétkomponensű ragacs.
A visszajelzők jók ahogy vannak, viszont a műszerfal világításhoz le kell vágni a led tetejét, meg csiszolópapírral körbecsiszolni, hogy szórt fénye legyen és bevilágítsa a műszerfalat rendesen. A képen azért látszik, hogy a széleken így is halványabb.
Az indexekhez, hátsó lámpához 3W ledeket rendeltem, azokat sorbakötött LM317-el fogom hajtani áramgenerátorral.
8k környéke. Lidlis vagy aldis, tökömtudja már. Ide jár minden fasz karbit pucoltatni. De tény, hogy az addig ragyogóra letisztogatott karbiból is kihoz egy rakat ganét. Csak azt nem szabad elfelejteni, hogy ez csak feltöri a dzsuvát, nem pedig lesúrolja.
Piakkabiakka tventiottó belefér, sajnos nem túl mély, szóval átfordítással, de faján lehet vele tisztítani.
Talán a vhsb méret is, de az tuti neccesen.
Csak nehogy aztán egy kamionsofőrt se zavarja este. :)
Mondjuk majd a sportmotorra fellehet egy újabb balesetes videót rakni amikor ismételten az autós lesz a hibás :) :) :)
1... Ugye nekem fogaskerekes megoldással van megmókulva, de mostanság már megint kihagy...
Elkezdte enni a vizet is a kicsike, ugy hogy bontás lesz megint..
Hátja, nem meg úgy, hogy akkusfúróval nekiesek. :D De ha úgyis szét lenne döntve a blokk, esztergával meg lehetne oldani. Múltkor visszaraktam a zégert, azt hittem annyival megúszom, de mégse, úgyhogy a hétvégi projekt megint szerelés lesz. :)
Amúgy megtekinthetitek a profil galériámban a gépet, a végén még a májusi tali is működhet Velencén. :)
Kuplunglamella szett (kopó) 2000ft + posta. Néhány szezont még elmegy, keveset volt használva! Természetesen teljes szettről van szó!
Ha kell valakinek, szívesen elpostázom!
A múltkor pont én is ezzel szívtam (illetve még mindig), ledobta a zégert, és akkor már nem érte el a berúgó fogaskerék az átadót. A következő nekem is az lesz, hogy ráhegesztek egy anyát a tengelyre. A korrekt megoldás persze az lenne, ha mondjuk a zéger helyett a tengelyre esztergálnánk egy menetet, és anyával tartanánk a kereket, vagy egy lyukat fúrnánk a tengelybe, és egy gyűrűt egy csappal ráfogatva az tartaná. Ehhez persze ki kéne venni a tengelyt, amihez szétbontani a blokkot. :/ A hegesztés paraszt megoldás, de egyszerű, és tartós, blokk felújításnál meg le lehet csiszolni azt a 3 pöttyöt. (Ha van awi vagy legalább CO2, azzal kéne. )
Én a helyedben meg nem tennék ilyet rá!
Beporosodik, megmosod, majd a por átköltözik belülre, és szétbussza a szárat.
Vagy gumis porvédő, vagy a galériámban van egy-két kép kőfelverődés-gátló házilag PVC csőből....
ÜDV!
Lenne egy nagyon fontos kérdésem, rendelni szeretnék teleszkóp harisnyát, de csak az auner győrben találtam onnan meg nem lehet rendelni, nem értem miért Honnan tudnék rendelni? és 50 mm vagy 45mm átmérőjűt rendeljek, ha tudok ?
képet mellékeltem, ilyet szeretnék a motoromra, mivel a gyári gumiharang már eléggé rossz állapotban van.
Előre is köszi a válaszokat!
Lenne egy olyan kérdésem h ha tzr hengerszett van egy dt-n akkor ez miben minősűl meg? szoval miben és hogyan lesz másabb?teljesitmény erő..stb! előre is köszönöm a választ!
Hali, igen gyárilag az van benne, és sokunknak meggyűlt már vele a baja. Én így oldottam meg: /egy régebbi hozzászólásom/
Talán nem nagyképűség azt állítanom ,hogy a típus berúgószerkezete konstrukciósan rossz. Elég sokat sz@aroztunk már az enyémmel, szóval sajnos már van egy kis tapasztalatom ebben. Egy vékony közlőfogaskerék bronzperselye szeret elkopni és lehetetlenné tenni az indítást. Meg lehet perselyezni ,de szerintem felesleges időpocsékolás. Mivel a tenegly is kisssé meg szokott kopni ezért lehetetlen olyan precíz perselyt készíteni ami jó lenne, mert mivel a tengely utolsó 4mm én nincs semmi csak egy zéger ezért ott 12.00mm kicsivel beljebb ahol fut a fogaskerék ott 12.00 alatt van, tehát csak olyan perselyt esztergálhatsz ami a 12.00 án átmegy ,de bejjebb már lóg. Ezért érdemes a gyári közlő fogaskereket eldobni és szerezni egy DT MX 50/80 /régebbi légűtéses megszakítós/ közlőfogaskereket. Ez szélesebb jóval a mienknél ezért kicsit le kell venni "flexxel" vagy köszörűvel a vastagságából ,így kapunk az eredetinél szélesebb fogakereket. Ebbe nem kell persely mert 12 es a belselye. Szépen ki kell hézagolni és a zégergyűrűt ami eredetileg tartja szintén érdemes elfelejteni. Gánynak tűnhet ,de egy 12 es laposalátátet javaslok felhegeszteni a tengely végére alatta acél hézagolókkal ,hogy ez tartsa tengely irányban a fogaskereket. Ez nálam kb 10.000 km óta működik eddig 100%os.
Üdv!