3.14 néztem a képeid... lehet nemtudom nekem még nem volt dolgom megszorult dugóval. azért a tied durvábban néz ki.de enyém is hasonló volt :) és mindez a kaka fúrás,honolás miatt? remélem enyémet rendesen megcsinálták! mert ha nem akkor infartust kapok.
Kérdeztem már nemrég de most megint megkérdezem.Amikor már üzem meleg a motor akkor nagyon zörög valami a kuplungomnál ha behúzom a kuplungot elhallgat és csak alapjáraton 1500-as fordulaton van ez .Ha magasabbra állítom a fordulatot akkor eltűnik a zörgés.Mi lehet ez?A deknit levettem nem lóg semmi minden jónak tűnik .És mondom csak meleg motornál van ez..
Megnéztem a dugattyúdat...Szerintem ez valamikor meg is ragadt valakinél azok a kopások a szoknyán akkor jönnek létre amikor megakad a moci.Én is így jártam nemrég ezért kapott új dugattyút az enyém is ma lett kész pont.....
akkor is elmondtam és most is hogy olvasd még egyszer a hsz-emet -.-" akkor is és most le írom hogy én "a nagy hátsó gumi és a kopott motort" írtam, nem azt hogy csak a hátsó gumi miatt -.-" Lehet nem csak velem van a gond
szépjónapot :) kérdeznék... hogyvan ez hogy látom itt mumi dugóját, és az ablakos.... az enyém meg nem? azért mert az 80ccm enyém meg 125? vagy mi az oka?
megvolt az első 10km az új dugóval :) olyan szépen muzsikál...3RMP-nél olyan halk mintha nemis menne a motor de sajnos a csörgés megmaradt mostmár a gyujtásra gondolok.... lehet valamelyik tekercs beleér a lendkerékbe? vagy minek lehet még ilyen kereplő hangja? széles utat.
4ezer valahányszáz volt benne, és szerintem ha a csapok nem kakásodnak meg akkor ez bőven jó lett volna még sokáig ,semmi csúnyaság nem volt rajta , tök szépen néz ki az egész, a dugót beolajoztam és saját súlyától csak olyan szépen lassan fínoman csusszant át a hengeren.
Alapjáraton súrlódó hang (nem fémes csörgés, szószerint: ssh) mi lehet? A motort egyáltalán nem ölöm, 7000 fölé 3 alkalommal pörgettem ebben az évben, hidegen sosem bántom, nem motorfékezek 3 km-t. Nem tudok rájönni Vagy "annyi minden" van benne, gondolok itt a sok kis fogaskerékre a blokkban, pl víz és olajpumpa, stb, hogy ilyen hangjuk van 36 ezer km után?
Ja, az egész bele tocsogott az olajban, tehát a kenéssel nem volt gond. Azon viszont meglepődtem ,hogy a dugócsapszeg milyen szépen berágódott a görgőnél. Gondolom a felület edzése nem sikerült olyan jól
A gyűrűhornyokban lévő csapok vagy elkoptak, vagy eldeformálódtak vagy megette őket kiscica, de úgy besűjjedtek a horony méjére/felső részébe, és úgy elvékonyodtak ,hogy az alsó gyűrű elfordult , fordult úgy 180 fokot és akkor megakadt a kipunyílásban. A felsőt szerintem csak a szentlélek tartotta a helyén, sajnos a henger is kapott egy picit a jóból, de azt még egy nálam hozzáértőbbel megnézetem, hogy fúrni kell e, vagy jó lesz egy új dugó
holnap ki is megyek elkezdem járatni. lenne pár kérdésem.mire figyeljek?gondoltam 3-4 km-t megyek alapjáraton,utánna fokozatosan 3-4rmp-ig forgatom kb 100km-t utánna meg mehet bátran. most van még benne 5 liter 1:50benzin arra gondoltam öntök hozzá még 5 liter 1:40-t is vagy 1:30?
megvolt az első 10km az új dugóval :) olyan szépen muzsikál...3RMP-nél olyan halk mintha nemis menne a motor de sajnos a csörgés megmaradt mostmár a gyujtásra gondolok.... lehet valamelyik tekercs beleér a lendkerékbe? vagy minek lehet még ilyen kereplő hangja? széles utat.
Most For lesz benne, meglássuk.
4ezer valahányszáz volt benne, és szerintem ha a csapok nem kakásodnak meg akkor ez bőven jó lett volna még sokáig ,semmi csúnyaság nem volt rajta , tök szépen néz ki az egész, a dugót beolajoztam és saját súlyától csak olyan szépen lassan fínoman csusszant át a hengeren.
A gyűrűhornyokban lévő csapok vagy elkoptak, vagy eldeformálódtak vagy megette őket kiscica, de úgy besűjjedtek a horony méjére/felső részébe, és úgy elvékonyodtak ,hogy az alsó gyűrű elfordult , fordult úgy 180 fokot és akkor megakadt a kipunyílásban. A felsőt szerintem csak a szentlélek tartotta a helyén, sajnos a henger is kapott egy picit a jóból, de azt még egy nálam hozzáértőbbel megnézetem, hogy fúrni kell e, vagy jó lesz egy új dugó
eladó.:)