emzoli én azt mondom ne sajnáld a géptől vegyél bele egy PROX vagy hasonlóan jo minőségü nevü görgőt 1700-3000Ft között vannak....énis most cseréltem dugót,gyűrűt csapszeget görgőt.
raktam fel pár képet a dugóról szerintetek?ez már csereérett volt?
Csáó. Mit ad Isten műűködik :) Kitakarítottam a karbit meg a légszűrő házat... háát a karbiba látszatra nem volt kosz, de a légszűrőbe... a gumis részből annyi retket szedtem ki..:O. De most megy hálistennek csak furcsállom mert nem rég volt takarítva a karbi :S Köszi még egyszer.
ÜDV!
Lenne egy nagyon fontos kérdésem, rendelni szeretnék teleszkóp harisnyát, de csak az auner győrben találtam onnan meg nem lehet rendelni, nem értem miért Honnan tudnék rendelni? és 50 mm vagy 45mm átmérőjűt rendeljek, ha tudok ?
képet mellékeltem, ilyet szeretnék a motoromra, mivel a gyári gumiharang már eléggé rossz állapotban van.
Előre is köszi a válaszokat!
Sziasztok!
Végre beletettem az 500. km-t fúrás után a motoromba, gondoltam kimegyek végre egy kicsit endurozni. pikk pakk felforrt a vizem, le is állítottam. Ezekután nagyobb gázadásakor a hűtőböl kinyomta a vizet a tágulásiba. Utána lett töltve, aztán beindítottam. Járattam hűtőkupak nélkül, és néztem hogy eszi-e, de semmi nem fogyott. Szerintetek a hengerfejem eldeformálódott a hőtől? :S Vagy mitől lehet ez? :S
rátaláltam a dt-mre,azt írják a japánok,hogy yamaha dt125r ypvs 34x a pontos megnevezése ennek,ezeket 1987-től gyártották,gyárilag 125ccm és 22 paci,úgy gurult ki a gyártósorról,de fojtások kivétele után brutális kis gép volt,jól pörög stb ...
kiváncsi leszek rá ha egyszer elkészül :D
semmit nem találtam a motoron,egy évszámot se,50-esként használták,és csak az alvázszám van meg,meg a motorszám.
Köszönöm, a görgőt nem azért kérdeztem mert arra gyanakszom ,hogy az adta meg magát, csak már van egy pici hangja és ha már ennyire szétszedem abból is rakok újat
Kössz a választ!
nagyon remélem ,hogy a henger megúszta a kalandot mert haveré ugyan ezen tüneteket produkált tavaly isaszeg mellett ,és Ő is megúszta dugócserével
Jöttem ma nyélen a kőbányai úton, majd szépen megérkezek a lámpához, majd alapjáraton ketyeg és hirtelen csúnya fémes hang
Kiálltam, finoman rájöttem ,hogy átfordítható majd lehűlt begerjesztettem és hazajöttem. Ciripelés és 2/3 teljesítmény. Szerintem jóindulatú dugattyú felső perem leválás vagy gyűrű törés. De hazahozott! Szóval megvan a holnapi program...
Emzoli, GI ,milyen gyártmányú/típusú felső tűgörgőt ajánlotok nékem?
Szerintem inkább ha a gyertyával lenne a gond, akkor miért ne csinálná üresben és egyesben is? Akkor először kövesd végig a gyújtás kábeleit, nem-e megsérül valamelyik és letestel, gyorsleállítót is csekkold le. Karbi pucolás akkor sem árt ha nincs semmi baja. Nem hogy ilyenkor. Ha nem a karbi a baja, legalább kizárhatod.
Szevasztok. Az a helyzet, hogy ma kiprobáltam kb 10féle gyertyát , minden félét.. bosch,ngk,mirelli, 1poluso,2polusu és még 3polusut is , mindenféle hőértéküt... de mindegyiknél az a gond, hogy kb olyan 6,7 ezer után dadog és kicsiket durrog. Mi lehet a gond?:S Mi szokott ilyenkor szóba jönni?
raktam fel pár képet a dugóról szerintetek?ez már csereérett volt?
Ha egyszer eldugult, máskor is elfog.
megoldás az teljes üa rendszer kipucolása
Lenne egy nagyon fontos kérdésem, rendelni szeretnék teleszkóp harisnyát, de csak az auner győrben találtam onnan meg nem lehet rendelni, nem értem miért Honnan tudnék rendelni? és 50 mm vagy 45mm átmérőjűt rendeljek, ha tudok ?
képet mellékeltem, ilyet szeretnék a motoromra, mivel a gyári gumiharang már eléggé rossz állapotban van.
Előre is köszi a válaszokat!
Végre beletettem az 500. km-t fúrás után a motoromba, gondoltam kimegyek végre egy kicsit endurozni. pikk pakk felforrt a vizem, le is állítottam. Ezekután nagyobb gázadásakor a hűtőböl kinyomta a vizet a tágulásiba. Utána lett töltve, aztán beindítottam. Járattam hűtőkupak nélkül, és néztem hogy eszi-e, de semmi nem fogyott. Szerintetek a hengerfejem eldeformálódott a hőtől? :S Vagy mitől lehet ez? :S
kiváncsi leszek rá ha egyszer elkészül :D
semmit nem találtam a motoron,egy évszámot se,50-esként használták,és csak az alvázszám van meg,meg a motorszám.
Kössz a választ!
nagyon remélem ,hogy a henger megúszta a kalandot mert haveré ugyan ezen tüneteket produkált tavaly isaszeg mellett ,és Ő is megúszta dugócserével
A görgő vékony kis pilincka, a kalitkája igen künynen eltörik, a legkisebb feszülésre is.
A neves csapágy gyártók bármelyikének termékét hazsnálhatod, de hajtórúdszembe valót vegyél.
Jöttem ma nyélen a kőbányai úton, majd szépen megérkezek a lámpához, majd alapjáraton ketyeg és hirtelen csúnya fémes hang
Kiálltam, finoman rájöttem ,hogy átfordítható majd lehűlt begerjesztettem és hazajöttem. Ciripelés és 2/3 teljesítmény. Szerintem jóindulatú dugattyú felső perem leválás vagy gyűrű törés. De hazahozott! Szóval megvan a holnapi program...
Emzoli, GI ,milyen gyártmányú/típusú felső tűgörgőt ajánlotok nékem?
http://t2.gstatic.com/images?q...
minek szabályozni?
:)