Ha levegős, akkor van a szivattyú tárcsán egy kis pöcök, mintha öntéshiba lenne, közvetlenül a belső részénél. A belső tengelyről jövő csavar (ami a tárcsa kivágásában van, hogy szabályozza az emelkedést) és a kis jelölés egymásra kell hogy essen alapjáraton.
Mégvalami eszembe jutott, hogy kell beállítani a külön olajzást, tudja e valaki, most ha kopp gázt húzok akkor nem húz kopp olajat, ez így rendjén van? Nem állítottam rajta kb. ott lehet ahol gyárilag, a spanolója kb félig van kitekerve. Van erre valami technika, vagy mérés?
Csináltam nemrég egy MTX80 levegőst, hát az picit komplikáltabb, kiegyensúlyozótengely, a váltója is izgalmasabb, egyszóval az egész, de ez a dt kellemes meglepetés volt mikor széthúztam, nem potyogott szét, olyan átgondoltabb.
Sziasztok, összeállt a 50es Dt déltől pakolászom összefele, kapott prox hajtókart, prox dugót, fúrást, koyo csapágyakat,JT láncszettet, helyreállítottam a különolajzást. Jól elfáradtam, pedig egy hondához kélpest egyszerű mint egy faék.
Ami még hiányzik, tudja e valaki az első telóba milyen és mennyi olaj kell? Mekkor a szimering? (kb.1993-as M-es ha jól emlékszem)
Meg kell még csinálnom az első fék bowdent, össze van rohadva, meg a km-óra spirál bele is hiányzik, meg az ülést kell újrahúzatnom, még bevesz kis aprópénzt, de remélem meghálálja.
hali mivel mostmár ilyen jóidő van.esetle lenne kedvetek egy motoros túrához? konkrétan egy balaton kerülésre gondoltam :) eseménynaptárba bent van május 15.én 50-125ccm lenne valakinek még kedve hozzá?
második kérdésem: dötö találkotó? van kedvetek?naés hol? velence?
246km elmentünk a Velencei-tóhoz pálinka fesztiválra míg odaértünk nem volt bajom, de hazafelé már néha fel kellett álljak mert sajgott a seggem de hát nem egy túra gép
Az lc lc2 blokkja külsőre egyforma, de valami különbsgég van köztük (szerintem a henger kialakítása) mert a gépkönyv szerint az lc kevésbé pörgős, lentebb adja le azt a hegynyi nyomatékot mint az lc2. Bár lehet a kipuban van valami trükk, nem értek hozzá
Szimmeringet legegyszerőbben csapágyboltban kaphatsz, az olajszintet sajnos ellenőrizni nem nagyon lehet mert se nívópálca/csavar, se olajablak
Ha oldalsztenderen van a gép, akkor letekered a betöltő kupakot, és benézve látnod kell az olajat, kb 1-2 cm re a betöltőnyílástól
Sziasztok. A dt 50-nél hogy kell beszabályozni az alapgázt? fontos lenne mert ha fel van huzva nem jol megy de van alapjárat de ha lejebb veszem akkor nincs alapgáz de jobban megy Hogy kéne ugy beállitani h a "Kecske is jóllakjon de a káposzta is megmaradjon" Gondolom értitek. Előre is köszi
Ezt ismeritek:http://www.cma-motor.hu/Termek...
Ami még hiányzik, tudja e valaki az első telóba milyen és mennyi olaj kell? Mekkor a szimering? (kb.1993-as M-es ha jól emlékszem)
Meg kell még csinálnom az első fék bowdent, össze van rohadva, meg a km-óra spirál bele is hiányzik, meg az ülést kell újrahúzatnom, még bevesz kis aprópénzt, de remélem meghálálja.
amúgy meg 110-es utazót mentünk 130km után kellett rátankoljak ~7litert, szerintem nem kajált sokat a kicsike.
második kérdésem: dötö találkotó? van kedvetek?naés hol? velence?
Sukoró.rider merre van ? elérhetősége nem van neki valami ?
Nevén : Schieder Nándor
Valahogy érdekes hogy sokan nem raknak ki se emailt se semmit. hacsak nem nézelődik magától itten hátha keresi valaki..
ÁKOS
Ha oldalsztenderen van a gép, akkor letekered a betöltő kupakot, és benézve látnod kell az olajat, kb 1-2 cm re a betöltőnyílástól