Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha levegős, akkor van a szivattyú tárcsán egy kis pöcök, mintha öntéshiba lenne, közvetlenül a belső részénél. A belső tengelyről jövő csavar (ami a tárcsa kivágásában van, hogy szabályozza az emelkedést) és a kis jelölés egymásra kell hogy essen alapjáraton.
Mégvalami eszembe jutott, hogy kell beállítani a külön olajzást, tudja e valaki, most ha kopp gázt húzok akkor nem húz kopp olajat, ez így rendjén van? Nem állítottam rajta kb. ott lehet ahol gyárilag, a spanolója kb félig van kitekerve. Van erre valami technika, vagy mérés?
Akkor nem szóltam, ne haragudj
Csináltam nemrég egy MTX80 levegőst, hát az picit komplikáltabb, kiegyensúlyozótengely, a váltója is izgalmasabb, egyszóval az egész, de ez a dt kellemes meglepetés volt mikor széthúztam, nem potyogott szét, olyan átgondoltabb.

Ezt ismeritek:http://www.cma-motor.hu/Termek...
Mivel lenne bonyolultabb egy Honda?
Sziasztok, összeállt a 50es Dt déltől pakolászom összefele, kapott prox hajtókart, prox dugót, fúrást, koyo csapágyakat,JT láncszettet, helyreállítottam a különolajzást. Jól elfáradtam, pedig egy hondához kélpest egyszerű mint egy faék.
Ami még hiányzik, tudja e valaki az első telóba milyen és mennyi olaj kell? Mekkor a szimering? (kb.1993-as M-es ha jól emlékszem)
Meg kell még csinálnom az első fék bowdent, össze van rohadva, meg a km-óra spirál bele is hiányzik, meg az ülést kell újrahúzatnom, még bevesz kis aprópénzt, de remélem meghálálja.
hazaértünk apu meg tesóm leszáll semmi bajuk és röhögnek rajtam hogy milyen furcsán megyek

amúgy meg 110-es utazót mentünk 130km után kellett rátankoljak ~7litert, szerintem nem kajált sokat a kicsike.
hali mivel mostmár ilyen jóidő van.esetle lenne kedvetek egy motoros túrához? konkrétan egy balaton kerülésre gondoltam :) eseménynaptárba bent van május 15.én 50-125ccm lenne valakinek még kedve hozzá?

második kérdésem: dötö találkotó? van kedvetek?naés hol? velence?
az nem rossz, sajnos én is tudom milyen a dt ülés nagy távon...
nekem 53v-s a dötöm, és 2RA hajtókarral
246km elmentünk a Velencei-tóhoz pálinka fesztiválra míg odaértünk nem volt bajom, de hazafelé már néha fel kellett álljak mert sajgott a seggem de hát nem egy túra gép
Igen az lc lent sokkal nyomatékosabb viszont nem forog annyit mint az lc2. És én úgy tudom hogy a kuplungja sem egyforma.
De jó csak nem a 2ra-s tipushoz hanem az 53v-s hez.


Sukoró.rider merre van ? elérhetősége nem van neki valami ?

Nevén : Schieder Nándor

Valahogy érdekes hogy sokan nem raknak ki se emailt se semmit. hacsak nem nézelődik magától itten hátha keresi valaki..

ÁKOS
Az lc lc2 blokkja külsőre egyforma, de valami különbsgég van köztük (szerintem a henger kialakítása) mert a gépkönyv szerint az lc kevésbé pörgős, lentebb adja le azt a hegynyi nyomatékot mint az lc2. Bár lehet a kipuban van valami trükk, nem értek hozzá
Szimmeringet legegyszerőbben csapágyboltban kaphatsz, az olajszintet sajnos ellenőrizni nem nagyon lehet mert se nívópálca/csavar, se olajablak
Ha oldalsztenderen van a gép, akkor letekered a betöltő kupakot, és benézve látnod kell az olajat, kb 1-2 cm re a betöltőnyílástól
adi.ladavfts@freemail.hu telefon szám 06 20 317 17 88
Tudnál adni egy e-mail címet? A részleteket megbeszélnénk ott!
Na itt vannak a képek vízhűtéses 125- ös dt évjáratot nem tudok 8 ezer forintért eladó postázni tudom
igen lefényképezem és felrakom
Ilyen tipusu
de ha beljebb tekerem nő az alapgáz
képet tudsz róla mutatni?
állítsd be hogy jól menjen, aztán az alapjárati csavart, ami a súber mellett van, tekerd beljebb.
Sziasztok. A dt 50-nél hogy kell beszabályozni az alapgázt? fontos lenne mert ha fel van huzva nem jol megy de van alapjárat de ha lejebb veszem akkor nincs alapgáz de jobban megy Hogy kéne ugy beállitani h a "Kecske is jóllakjon de a káposzta is megmaradjon" Gondolom értitek. Előre is köszi