Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az a lilulás attól van, hogy már volt javítva a főtengely, és amikor a gépműhelybe szét-össze teszik akkor ott melegítik meg.
?

Nem csajt akarsz utasnak?
Hát valamit megprobálok a vázhoz hegeszetni, oszt fogjuk látni. Mert nem jo ugy ha a lengővillára teszem mert tényleg szétveri a lábát az utasnak:)
Szép Jó napot az Uraknak!
Szét szedtem a DT-t..hát már a hengerfejtömítést nem találtam meg hanem ilyen piros cucc volt ott. A dugó mozgott a hengerben egy kicsit. És az első tűgörgő nem lóg hála istennek, de viszont ott van egy kis lilaság. Szerintetek jó még?
Apuci!
Te mit alakítottál át a kerekeken, hogy bele menjenek a DT-be? Úgy néz ki, hogy tudok most Aprilia Tuaregbe belefaragott kerekeket. Gondolom távtartó biztos kell. Te mást csináltál még?
Kell neki konzolt csinálni, a váztől. Oda csak szemeket kell felhegeszteni, de olyat aki tud, ne csak 6-os pálcás taknyolás és a salak tartson c. történet. Aztán úgy lábtartó.

Ha egészen szépen csinálod, akkor valami ilyesmi lesz a végeredmény:
:) :) :)
Ezekhez hasonló matricákat tudok csináltatni (körvonalas, egyszínű). Ezek is eladók:
Alkatrész ellátása szerintem nagyon is jó!
Fenntartás: fogyasztást már írtam, nekem a különolajozás teszi a dolgát rendesen, szóval nem kell 2 hetente egy liter olajat venni.

-Apuci- újította fel az enyémet. 35.000: lánc, első-hátsó fogaskerék, fékbetét, dugószett, felső tűgörgő, hengerfejtömítés, szimeringek, olajok, apróságok.
Pontosan... Ilyen agyon kókányolt DR 500 al vittek és annak is a lengővillán volt és valami kegyetlen szar...
Sziasztok!

Új és bontott alkatrészek folyamatosan kaphatók Yamaha DT80 LCI-II-höz. Látogassatok el honlapunkra: https://sites.google.com/site/...
Szívesen veszem észrevételeiteket és tanácsaitokat. Ha van videótok,leírásotok vagy bármi ami DT-vel kapcsolatos kérlek titeket h küldjétek el nekem.

Széles utat mindenkinek!
Üdv: Krisz
Hát van benne valami, de hát hova fogassam? Az se jo mikor már majdnem a nyakamba van a lába.
Szerintem meg ne a lengővillára tegyél lábtartót....:))
Hanem a vázhoz fogasd.
Szétmegy az utas térde....:))
Ez nagyon jo ötlet Köszönöm a tanácsot!
Szerintem ha fel is raksz oda lábtartót, akkor ne fúrd/hegeszd! Egy kis lemezre hegeszd fel a lábtartót, a lemezen legyen két lyuk, és a villa tulsó oldalára raksz egy ugyanolyan lemezt és összehúzatod átmenő csavarokkal. Akkor nem gyengül, le lehet szedni, állítani a helyzetét.
Szerintetek nagyon meg gyengitené a hátsó villát a motoromon ha kifurnám mindkét oldalon és tennék fel lábtartót, mármint a furás érdekel hogy konnyen eltörne ott vagy birná? Itt egy kép hogy is gondoltam el ezt, Bocsi hogy nem egy mérnöki rajz
Supermoto szettet vennék gumik nemfontosak ha nincsenek rajta csak felni meg a tárcsa lenne inkább a lényegesebb ja és ha lehet fűzött kelenne. Ha valakinek van emailt dobjon a mikulas1000@freemail.hu email címre előre kösszi:)
Mondjuk attól még, hogy a motor nem működik az eredetisége megállapítható!
Ez jó kérdés!
google-n keress hozzád közel lévő eredetvizsgálót és kérdezd meg őket .
és az nem baj hogy nem üzemképes a motor? v ilyenkor csak az alvázszámot nézik és a motorszámot?
Házhoz mennek az eredetvizsgálók.
az mit takar?
Mobil eredetiség vizsgálat!
Halli egykis segítségre lenne szükségem:S:S:S mivan akkor ha a 15 napos átírási határidőt átlépem? Mert nemtom elvinni eredetvizsgára mert nemjó a motor?:S:S ilyenkor mivan?