Lehet rossz volt a fúrás, ferde, vagy rossz illesztés. Nem belevaló dugó (pl enyémben a vizes és levegős blokknak szinte megkülönböztethetetlen a dugója, csak a dobozra más van írva, persze az alakja is más kicsit) Az a hajtókar miféle? Látom úgy lett belevágva. Lehet kicsit görbe lett a megmunkáláskor. Rossz karbi beállítás miatt túlhevült. Stb.
Mennyiért vetted?
8000.-ért.
Ezért kell bele PRoX.
Én még ilyet nem láttam, hogy egy dugattyún, kétféle sliccelést alkalmaztak volna.
A másik, hogy a PROX dugó, teljesen másképp néz ki, szívóoldalon az R-esnél van egy furat középtájon, rejtett gyűrűvezetős, és az alsó gyűrűnél rugós feszítő van.
Mondjuk az 22 ezres.
Szétszedtem a gépet.
Na erre mondjatok valamit a dugattyú szoknyája húzott bele a hengerbe gondolom nem jó a hőtágulása vagy nagyon passzos az illesztése.100 km van benne felújítás óta.Olajat rendesen kapott rakta pluszba a tankba is.Made in japan dugattyú van benne.Kinek mi a véleménye mi miatt lehetett ez?
Egy kérdéssel fordulnék hozzátok.
Jó a motorom, pöpecül megy.
Viszont van egy olyan problémám, ha normális tempóval, max 7000-ig pörgetem, akkor kimegy a világból.
De ha néha megkenegetem neki, akkor olyan jelenséget produkál motorféken, és hirtelen gázadásnál, mintha idegbeteg lenne, és nehéz megtartani kb 8000-es fordulaton egyenletesen.
Magyarul érzékenyebben reagál a gázkar ugyanakkori fordítására, mint veretés előtt.
Nem darál le, nem is kevesel, de érzékenyebb lesz.
-Lehet hogy a Yeis doboz kiiktatásával ez az érzékenység kiszedhető?
Elvileg ez a vákuumdob fix, és nem lélegzik, mint harmónikás maszek társai.
Kezdő motornak teljesen jó lesz, nagyon kezes. 80-100as tempóval a világból is kimegy, 5-6 literes fogyasztással. A telói elég puhák, ez pozitív dolog ha nem akarsz versenyezni, mert nagyon kényelmes, terepen sincs gondja, viszont sportosabb vezetők nem szeretik, mivel fékezésnél szeret bólogatni, illetve az utat sem fogja úgy értelem szerűen. Mondhatni egyik legnépszerűbb 125ös enduro, rengeteg szaladgál az utakon, így alkatrész ellátással sincs gond. Ha rendszámosat veszel, akkor eleve kisebb az esély arra, hogy szét van ütve, bár reális áron jó állapotú papíros alig van sajnos. Az árhoz még számold hozzá a kb 30 ezer Ft-nyi átírás költségét is.
a DT szakértőkkel szeretnék beszélgetni , mert nemsokára aktuális lesz hogy vegyek motort, és hát eléggé beleszerettem a DT-be :)
125 cm3-es DT-t szeretnék, valószínűleg 2000 előtti évjáratot, mivel nem vagyok elengedve anyagilag :D max 250 ezerig költenék rá, csak még nem vagyok biztos sok dologban :)
első motorom lenne, most rakom az A korl. jogsit, szerintetek kezdő motornak megfelel?
szeretek terepen is motorozni, így valszeg nem csak a betonom járnék vele:)
egyébként munkába járni meg közelebbi városokba szeretnék mászkálni vele,
erre a célra megfelelő motor? :)
illetve mit érdemes még tudnom ezekről a motorokról? :)
nézegetem még a CRm 125-öt, a TS 125-öt és az Rx 125-öt, a DT-vel együtt ez a 4 esélyes van, de én Yamahát szeretnék :D
véleményetek? tippetek? tapasztalatotok? előre is köszönöm a válaszokat :)
Sziasztok!
A ma délután copás is meg volt elég erőteljesen... Szétkaptam flexel egy gyári DT dobot, hogy majd én kiszedem a belsejét, és kap egy tök egyenes perforált csövet, meg gyapotot. Aha.... Körülbelül a semmiből egyszerűbb összehozni egy komplett kipuffogót, mint a gyárit kiherélni. Mindenütt bele van hegesztve a belseje, a pontheggesztéseket nem elég kifúrni, akkor is fogja máshol, minden cső hozzá van hegesztve minden csőhöz... Szóval ne kísérletezzen senki sem a gyári dob kiherélésével, mert csak szívás az egész. Legalábbis ha olyan dobja van, mint nekem.
Mindent arrakell használni amire való Mentem én már etz-vel is olyan helyen hogy a blokkot nemis láttam totál belepte a sár de kiszedtem Pont azért akarok endurot meg elég igénytelenek....egy cross-t fenntartani elég költéges az enduro meg kb az utcai és cross között van nah de majd kiderül mittud
Eladnám igen csak nagy becsben tartott YAMAHA DT típusú
motorkerékpáromat. Kb 1 éve lett újra hüvelyeztetve, így most a
henger és a dugó is gyári alapméretes benne. Talán 3 hónapot mentem vele felújítás után, azután nem használtam mert vettem egy honda xr-t . Vásároltam rá power szelep vezérlő elektronikát,
akkumulátort, gyújtás elektronikát , így minden elektromos rendszer működik rajta. Hálás egy jószág, én 8 évig motoroztam vele, de mivel vettem egy nagyobbat így szükségtelenné vált itthon. Papírok nincsenek hozzá, nekem se kellett annak idején.. 50 es ként használtam..Csak komoly érdeklődők jelentkezését várom!
Minden Jót!
DT-nek igazából az a "baja", hogy egy enduro motor, nem több egy gyufaszálnyival sem. Alacsonyan van az alja, a blokkot sem célszerű merítgetni a redvában, mert könnyen felszívja az anyagot, mert az egész motor egyszerűen alacsony.
A teljesítménye meg endurozásra tökéletesen elég, túrákra a határban, főleg egy könnyű pilótával. A gond ott kezdődik, ha jön egy komolyabban süppedős, elülős a talaj, az úgy megtudja fogni a kétszer ilyen erős motorokat is, hogy a gyűrűtört babettáról nézve a dt-t csak ilyen tűzszekerek c. filmből ismerős lassított jelenetként látnád a szemed elött.
A kétszer olyan erős 125-ös motorok legjava (YZ125, vatta új korában, nem 100 üzemóra után harangozunk a dugóval c. történet) olyan 33-35Le környékén mozog. Persze ha a motor 15 és kap egy felnicsíkot, akkor az már a használtmotoron, mint mindegyik 125ccm-es motor legalább 40, de inkább 45Le lesz. Ez alap. :)
Értem köszi Az az igazság hogy endurom még nemvolt inkább crossal mentem de az ugye teljesen más sokkal könyebb és majd 2x ilyen erős egy szintén 125ös.....Megtetszett most eléggé a dt és szerintem nemsokára jön is egy a házhoz aztán majd kiderül,ha kevésnek bizonyul akkor kap egy kis tuningot biztos kilehet csalni belőle még pár pacit,bár ahogy olvasgattam és néztem videókat róla nemtűnt gyengének se terepen se úton.
Ha tőlem kérdezik akkor 22-öt mondok, padon nem nagyon volt szerintem még senkinek a gépe így nem tudunk pontosat. Van aki azt mondja hogy ugyan csak 22 lovas aztán amikor ráül vagy látja hogy mégiscsak jól megy akkor csodálkozik. Én inkább kevesebbet mondok hogy utána ne égjen a fejem.
2003-as dt- ben szeretnék CDI- t cserélni egy folytatlanra ,milyen tipus lenne a legjobb? (Tudom hogy a tzr-é,meg tdr-é jó de abból is van több tipus 4fl meg ilyenek)
hát nekem is pirosba szalad bele mindig csak adja az Isten hogy az alsó görgő ne legyen rottyon... amúgy a gianelli sokat dob a gépen 7.000-töl húz egészen 10.000-10.500-ig és hát szinte ebbe a tartományba használom mindig
Szerintem teljesen oké. Haver giannelis dötöjében az van, de én még olyat nem láttam nála ,hogy a fordulatmérő nem a pirosban lett volna és műxik rendesen, pedig az kapja az ívet
8000.-ért.
Ezért kell bele PRoX.
Én még ilyet nem láttam, hogy egy dugattyún, kétféle sliccelést alkalmaztak volna.
A másik, hogy a PROX dugó, teljesen másképp néz ki, szívóoldalon az R-esnél van egy furat középtájon, rejtett gyűrűvezetős, és az alsó gyűrűnél rugós feszítő van.
Mondjuk az 22 ezres.
Na erre mondjatok valamit a dugattyú szoknyája húzott bele a hengerbe gondolom nem jó a hőtágulása vagy nagyon passzos az illesztése.100 km van benne felújítás óta.Olajat rendesen kapott rakta pluszba a tankba is.Made in japan dugattyú van benne.Kinek mi a véleménye mi miatt lehetett ez?
Egy kérdéssel fordulnék hozzátok.
Jó a motorom, pöpecül megy.
Viszont van egy olyan problémám, ha normális tempóval, max 7000-ig pörgetem, akkor kimegy a világból.
De ha néha megkenegetem neki, akkor olyan jelenséget produkál motorféken, és hirtelen gázadásnál, mintha idegbeteg lenne, és nehéz megtartani kb 8000-es fordulaton egyenletesen.
Magyarul érzékenyebben reagál a gázkar ugyanakkori fordítására, mint veretés előtt.
Nem darál le, nem is kevesel, de érzékenyebb lesz.
-Lehet hogy a Yeis doboz kiiktatásával ez az érzékenység kiszedhető?
Elvileg ez a vákuumdob fix, és nem lélegzik, mint harmónikás maszek társai.
Ti a tunyingolt cimconyokra alkalmaztok ilyet?
Valamitől megváltozik a keverékképzésem....
a DT szakértőkkel szeretnék beszélgetni , mert nemsokára aktuális lesz hogy vegyek motort, és hát eléggé beleszerettem a DT-be :)
125 cm3-es DT-t szeretnék, valószínűleg 2000 előtti évjáratot, mivel nem vagyok elengedve anyagilag :D max 250 ezerig költenék rá, csak még nem vagyok biztos sok dologban :)
első motorom lenne, most rakom az A korl. jogsit, szerintetek kezdő motornak megfelel?
szeretek terepen is motorozni, így valszeg nem csak a betonom járnék vele:)
egyébként munkába járni meg közelebbi városokba szeretnék mászkálni vele,
erre a célra megfelelő motor? :)
illetve mit érdemes még tudnom ezekről a motorokról? :)
nézegetem még a CRm 125-öt, a TS 125-öt és az Rx 125-öt, a DT-vel együtt ez a 4 esélyes van, de én Yamahát szeretnék :D
véleményetek? tippetek? tapasztalatotok? előre is köszönöm a válaszokat :)
DT 125R-hez keresek első teleszkópot! az sem baj ha csak a féktárcsa felöli van meg! ha valakinek lenne eladó jelezze!
A ma délután copás is meg volt elég erőteljesen... Szétkaptam flexel egy gyári DT dobot, hogy majd én kiszedem a belsejét, és kap egy tök egyenes perforált csövet, meg gyapotot. Aha.... Körülbelül a semmiből egyszerűbb összehozni egy komplett kipuffogót, mint a gyárit kiherélni. Mindenütt bele van hegesztve a belseje, a pontheggesztéseket nem elég kifúrni, akkor is fogja máshol, minden cső hozzá van hegesztve minden csőhöz... Szóval ne kísérletezzen senki sem a gyári dob kiherélésével, mert csak szívás az egész. Legalábbis ha olyan dobja van, mint nekem.
motorkerékpáromat. Kb 1 éve lett újra hüvelyeztetve, így most a
henger és a dugó is gyári alapméretes benne. Talán 3 hónapot mentem vele felújítás után, azután nem használtam mert vettem egy honda xr-t . Vásároltam rá power szelep vezérlő elektronikát,
akkumulátort, gyújtás elektronikát , így minden elektromos rendszer működik rajta. Hálás egy jószág, én 8 évig motoroztam vele, de mivel vettem egy nagyobbat így szükségtelenné vált itthon. Papírok nincsenek hozzá, nekem se kellett annak idején.. 50 es ként használtam..Csak komoly érdeklődők jelentkezését várom!
Minden Jót!
Ára: 195 000 Ft
Tel: 06 20 518 3417
A teljesítménye meg endurozásra tökéletesen elég, túrákra a határban, főleg egy könnyű pilótával. A gond ott kezdődik, ha jön egy komolyabban süppedős, elülős a talaj, az úgy megtudja fogni a kétszer ilyen erős motorokat is, hogy a gyűrűtört babettáról nézve a dt-t csak ilyen tűzszekerek c. filmből ismerős lassított jelenetként látnád a szemed elött.
A kétszer olyan erős 125-ös motorok legjava (YZ125, vatta új korában, nem 100 üzemóra után harangozunk a dugóval c. történet) olyan 33-35Le környékén mozog. Persze ha a motor 15 és kap egy felnicsíkot, akkor az már a használtmotoron, mint mindegyik 125ccm-es motor legalább 40, de inkább 45Le lesz. Ez alap. :)