Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vadássz és várj, majd csapj le hirtelen, és légy gusztustalan....
és akkor mennyiért kapok értelmes DT-t? mert ennél több pénzem nem lesz szal reménykedek h jót fogok ki...
Attól, hogy már volt a kezem között pár motor, és mindegyiket én vettem.
Ennek előzményeképpen lejártam a lábam térdig, csomót megnéztem, mire tudtam venni megfelelőt.
Mint korábban leírtam, ezeket a motorokat még mindig fiatalok hajtják, és nem kímélik, mikor meg eladják mindenki felújítottnak hirdeti.
Kicsit visszalapozol, láthatod milyen felújított vasat vehetsz, fasza dugóval, még képes illusztráció is van hozzá.

Ez nem általánosítás, csak ez olyan mint a dízel szgk.
Csak akkor adják el többnyire, ha már fos.
Ha meg nem, annak megvan az ára.
Gumi, láncszett, fék pl cserés vagy a blokkra is ráfér egy felújítás. Legolcsóbb esetet nézve, 2 gumi 20 ezer, láncszett 12 ezer, fékbetét ~5 ezer. Blokkba egy dugó 25 ezer.
hát nézőpont kérdése mi a fos...
talán nekem még az a fos is csodás lenne, mert már egy éve gyűjtök rá....

és mitől fosok a 200 körüliek?
Nem tudja valaki, hogy mér van az a jelenség, hogy a hengernél összekötöm a hőgombát a kábellel rá adom a gyujtást és kiakad a mutató? Ha lekötöm akkor mutatja a levegő hőmérsékletét...
200 körül, csak fost kapsz rendszámosban.
Annyiért mennek a 125/50-ek.
Sok sikert hozzá.
Hacsak nem lehet hogy elállítódott magától....:))
Így is bőven a főfuvi felett van vagy 2,5 cm-rel...:))
Ezen a 28-as Mikunin elég jól belóg a főfuvi a csészébe...Nem hiszem hogy itt fél centi is változtatna a kevverékképzésen.
Viszont a Membrán előtt ami van az a légáramlást segítő füles vacak, az nekem ott nincs.
( Korábban valamelyik "pilóta" akarta levágni azokat tunying céljából.
persze számolgattam h egy 30-35 kelleni fog még a motor árán felül,
én abban reménykedek hogy 200 körül kaphatok egy jó állapotút, és úgy átíratással együtt 250 alatt kijövök :)

a jó állapotúak kb. mennyiért várnak gazdát így motoros szezonban?
én 200-nál nem szeretnék sokkal többet adni magára a motorra...

mindenképp rendszámosat veszek, nem szórakozok az 50-es papírossal...

nekem pont ilyesmire kellene, nem széthajtani szeretném, csak kellemesen motorozni :)

köszi a választ jól leírtad :)
Azért a szoknyája húzott mert ott a legnagyobb az ármérője a dugónak.
Abban a dugóban nem 100km-van hanem vagy 10.000
De miért a dugattyú szoknyája húzott be?Benne van a dugattyúba hogy Made in japán ez milyen dugattyú lehet?Egyébként most vettem ezt a motort nem én szervizeltem így vettem frissen felújítva jelszóval..
Hú de randa szegény
Péntek este egyenlőre részemről jó
Ja igen, ezt elfelejtettem írni, elnézést.
Elsőnek furának tűnik a hajtókat alján körben a fényes felület. Ami eddig a kezemben volt az nem volt így körbevágva. Így néz ki az is, amit az olcsóbb megoldás miatt egy más méretű olcsó hajtókarból méreteznek át. Tévedni is emberi dolog.
Jaa, hogy rendszámos. Bocsi.
50-esre azt raksz, amit akarsz, ha nem haladja meg a zajszintet. Viszont nagymotornál, meg autónál ugye műbizonylat kell elvileg. Nem tudom, hogy az A1 kategóriánál kell-e?
(Igazoltattak anno a hausfabrik dobbal, nem mondtak rá semmit, pedig nagyon kötekvősek voltak.)
Nem értem ..MI lett belevágva?
Enyémen egy aprilia vég van, nagy betűkkel van beleütve, ránéztek és kész. Csak azt nem hitték el, hogy 50-es, pedig az.
Egyszerűbb lenne az, igen. Az előző dobom olyan volt.
Viszont most valamiért rám jött az, hogy gyárinak nézzen ki. Innen az ötlet. :)
Mellesleg kipuffogóért mennyire szólhat a rendőr? Kell valami műbizonylat, ha a gyáritól eltérő?
Tőből levág, új dob, jóccak.
őő jah, próbáltunk yeist, nem káros:)

A mi szintünkön nem sokat hoz, szeirntem seggel nem lehet megérezni.
nem lehet, hogy egyszerűen leesik egy hangyányit a benzinszint?
felül szép lila a hajtórúd...

Tehetsz bele akár 1/1 ben is olajat, ha el van álíltva a gyújtás, vagy , ha kevesel, vagy nem kap levegőt, vagy eldugult a kipu, akkor így meg fog akadni.