Segítséget kérnék a power szelep nem működik benne amikor ráadom a gyújtást lecsekkolja vagy leelenörzi magát és forog majd visszaforgatja magát de mikor már fordulatszámon van kb 5-6 ezren és nyitnia kellene meg se mozdul.
Mi lehet a baja? én nem tudom hiszen az elektronikához nem értek kérlek titeket aki ért hozá avgy volt hasonló gondja irja meg nekeme ide vagy vegyen fel msn re:brunner_balazs@hotmail.com
de annyira szeretnék egy 125-ös DT-t, csak egyre drágábban adják.... :(
lehet kénytelen leszek venni egy ETZ 250-et.. nem mintha nem lenne jó, de kinézetre azért mennyivel jobb, pláne h cross-bukóm van xD :S
És még arra kell figyelni, hogyha foglalót adnak nekünk, akkor az előszerződés aláírásakor adják át, meg ha aláírjuk, azzal elismerjük, hogy átvettük a foglalót. (és a foglalót a vételárból le kell számolni a maradék kifizetésekor) Ha aláírom hogy 50 000 foglalót átvettem(pedig nem kapom meg) akkor két lehetőség van: Vagy fizetek saját erőből 100 000-et, hogy érvénytelen legyen a vétel, vagy el kell engednem azt az 50-et az árából.
250 000-es összértéknél, ha per van netán belőle, 180 000 Ft lehetséges, hogy nem lesz foglalóként megállapítva, csak a töredéke, a többit előleg nevén vissza kell adni a vevőnek, ha nem viszi el.
20% a bevett foglaló. Miért? Mert ha 250 000-es a motorom, 180 a foglaló, és összetöröm véletlenül, akkor 360-ezret kellene kifizetnem a vevőnek. Én sem vállalnám be.
Adhat 180-at, csak szerződésben le kell tisztázni, hogy 50 belőle a foglaló, a többi előleg. Vigyázni kell, nehogy rosszabbul járjunk.
Nekem 1991 80 LC2 van. Kényelmes utazó 70-80. Végre kb 95 +- valamennyi, mikor milyen kedve van. 4liter városban, 2.5 országúton.
Az, hogy probléma legyen belőle, nem lehetetlen, hanem inkább teljesen kizárt. Ha tudja a rendőr, hogy létezik dt 80, az életbe meg nem mondja róla, hogy ez nem 50es henger, de a 79ccm feliratot azért illik eltüntetni.
Én személy szerint nem mennék bele a részlet fizetésbe, de ha te mégis, akkor írjatok szerződést róla.
HITELT NE! Nem fogja megadni, sajnos magyar emberben bízni nem lehet. Foglalózza le 45napra 180-ezerrel, megjelölitek a gumit, v féktárcsát, írtok foglalózási szerződést és ha meg van a fentmaradó összeg, akkor el lehet tolni a kerékpárt. Ennyi.
Sziasztok! Akinek volt már 80-as DT-je, tudna mesélni róla?
arra lennék kíváncsi hogy végsebességre mennyit megy, illetve utazósebessége mennyi lehet egy 80-asnak, és hogy lehet-e problémám a rendőrséggel úgy, mint mondjuk a 125/50-ek esetében?
illetve még annyit, hogy ált. ha ti eladnátok motort, belemennétek-e hogy ha pl. 250 ezerért adtok el egy motort, hogy a vevő első részletben ad 180-200 ezret, és a többit fokozatosan (persze fizetésenként meghatározott összegben) törleszti?
Mivel valszeg egyben nem fogok tudni venni nyáron egy 125-ös DT-t, csak a szezon végén, amikor már kb. nincs értelme mert úgyis jön a rossz idő....
válaszotokat, tippeiteket előre is köszönöm, Üdv :)
Segítséget kérnék a power szelep nem működik benne amikor ráadom a gyújtást lecsekkolja vagy leelenörzi magát és forog majd visszaforgatja magát de mikor már fordulatszámon van kb 5-6 ezren és nyitnia kellene meg se mozdul.
Mi lehet a baja? én nem tudom hiszen az elektronikához nem értek kérlek titeket aki ért hozá avgy volt hasonló gondja irja meg nekeme ide vagy vegyen fel msn re:brunner_balazs@hotmail.com
Nem tudtok Pesten vagy Pest környékén véletlen olyan helyeket, ahol fékmunkahengereket javítanak/felújítanak vagy esetleg van nekik bontott fékmunkahengerük 125 R '92-hez?
Előre is köszi!
Jó motorozást mindenkinek ebben a szép időben!
meg ált a blok teljesen:S:S most teljes generál lesz:S csak azt nemtudom hogy eredetvizsgára elkell vinni a motort?:S mert most darabokba van:S és kb jövő hóig így is marad:S:S
Köszi, de sajna nem volt időm vele foglalkozni, eddig.
A család mindenekelőtt...:))
Majd holnap szétkapom, meg megnézem a gyertyahézagot is.
Hidegen megrángattam, elkezdett veszettül durrogni, meg kihagyogatni.
Pedig új a gyertya.
Utána újraindít, kímélőprogi, és elmúlt.
Vannak érekes jelenségek.
A cső végén jön ki a gáz, a cső vége menetes, ebbe csavarható szűkítő, amibe tehetsz ehhez való tűzijáték-rakétát is.
Fasza cucc, full automata, csak nekem a fiókban áll 1 éve...
Nem teljesen értettem, meg már nem is emlékszem igazán a problémádra, de szerintem a kipufogócső hőmérséklettel lesz gondod. Elhűl, hőn kell tartani. Természetes.
Ez akár lehet egy herélt végdobtól is. Tuning, csak nem éppen felfele.
Ha jól értettem a problémádat.
Mi lehet a baja? én nem tudom hiszen az elektronikához nem értek kérlek titeket aki ért hozá avgy volt hasonló gondja irja meg nekeme ide vagy vegyen fel msn re:brunner_balazs@hotmail.com