köszi szépen hát ha teljesen fel kell újítani a blokkot nem csak dugót cserélni, akkor megpróbálom mindenből a legjobbat megvenni.Mi a véleményed a FOR YAMAHA dugórol?
40-50 körül, de én összes csapágyat ,szimmeringet is cseréltem és mindenből igyekeztem a drágábbikat venni. Csak dugattyúból vettem ócót, mert csak az volt sajnos. Tehát ezt olcsóbban is ki lehet hozni.
Fúrás-dugószett 10 körül
főtengely felújítás 15 /a 40-50 be nem számoltom bele azt a 11 ezret amit buktam azzal amikor elcseszték/
csapágyak-szimmeringek 17 körül vagy mennyi
tömítések olyan 2-3 ezer
meg még pár apróság, tűgörgő meg ilyenek
szia Mumi-DT!
Az lenne a kérdésem hogy Neked összesen a blokk felújítása mennyibe került?mert nekem is elkezdett csörögni a blokkja a 80-asnak és hát 20 ezer km van benne..gyári a blokk...de remélem nem kell az egészet felújítani csak a dugót kell kicserélni meg megfuratni a hengert.
Válaszod Előre is Köszönöm!
Aki jártasabb az elektronikában, elmondaná, hogy működik ez az 1 szálas + test fesszabályzó? Párhuzamosan van bekötve a rendszerbe. Amikkel találkoztam, azokon átmegy az áram, és úgy szabályozza a megfelelő töltést.
Lehet ,hogy az az öreg csukott szemmel is precízebb munkát végez , mint valami neves műhelyben lévő szerencsétlenek. Erre kiváló példa, ahogyan én jártam a főtengelyemmel
Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem hogy a 125ös dt de már az újabb fajta R-es kb 96körüli évjárat hány lovasok voltak?Eléggé eltérő leírások vannak róla....van ahol 22 28 vagy 12..... Előre is köszi
de ám "mikulás" én a helyedben beszélnék a Bándyval, és elküldetném vele a hengert a Mamiba, ők pontosan megcsinálják, lehet drágább, de a hengerfúrók állítólag úgy dolgoznak, hogy a henger meg a dugó annyira fognak összeilleni mint egy már bőven bekopott motor. De aztán kitudja
Lényeg hogy legyen kész neked is meg csaszinak is aztán lehet menni a Mecsekbe
meg koszos nagyon
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
nekem ez kell?
40-50 körül, de én összes csapágyat ,szimmeringet is cseréltem és mindenből igyekeztem a drágábbikat venni. Csak dugattyúból vettem ócót, mert csak az volt sajnos. Tehát ezt olcsóbban is ki lehet hozni.
Fúrás-dugószett 10 körül
főtengely felújítás 15 /a 40-50 be nem számoltom bele azt a 11 ezret amit buktam azzal amikor elcseszték/
csapágyak-szimmeringek 17 körül vagy mennyi
tömítések olyan 2-3 ezer
meg még pár apróság, tűgörgő meg ilyenek
Az lenne a kérdésem hogy Neked összesen a blokk felújítása mennyibe került?mert nekem is elkezdett csörögni a blokkja a 80-asnak és hát 20 ezer km van benne..gyári a blokk...de remélem nem kell az egészet felújítani csak a dugót kell kicserélni meg megfuratni a hengert.
Válaszod Előre is Köszönöm!
Asszem 10 es acélcsavar, sűrűmenettel. Ha lehet akkor valami hasonlóan jóféle csavarral pótold!
És amikor ráfékeztél egy csavarral, nem fordult ki a nyereg?
Aki jártasabb az elektronikában, elmondaná, hogy működik ez az 1 szálas + test fesszabályzó? Párhuzamosan van bekötve a rendszerbe. Amikkel találkoztam, azokon átmegy az áram, és úgy szabályozza a megfelelő töltést.
Itt nézz szét!
Lenne egy olyan kérdésem hogy a 125ös dt de már az újabb fajta R-es kb 96körüli évjárat hány lovasok voltak?Eléggé eltérő leírások vannak róla....van ahol 22 28 vagy 12..... Előre is köszi
ez dt80 LC
25140 (keresőbe)
http://www.natix.mainpage.hu/w...
de ám "mikulás" én a helyedben beszélnék a Bándyval, és elküldetném vele a hengert a Mamiba, ők pontosan megcsinálják, lehet drágább, de a hengerfúrók állítólag úgy dolgoznak, hogy a henger meg a dugó annyira fognak összeilleni mint egy már bőven bekopott motor. De aztán kitudja
Lényeg hogy legyen kész neked is meg csaszinak is aztán lehet menni a Mecsekbe