Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ezt nem tudom neked így elmagyarázni, nem megsérteni akarlak ,de ha ez gondot okoz vidd el szerelőhöz ,hogy rakja be a betéteket, az életed múlhat a féken...
Szerintem ha az olajzás megáltt, akkor a főtengelycsapágyaid és szimmeringeid is tönkremehettek! tehát azokat is cseréld!
azt megcsináltam beletömtem egy rongyot és akkor úgycsináltam:) nagyon kösszi h segítettél:)
Az a helyzet, hogy ha az reszelék a blokkban, akkor mindenképpen bontás és csapágy, szimmering, alsógörgő csere.

Az iylen reszeléket a csapágy gyakorlatilag azonnal beszedi, és hamarosan tönkrmegy.
Koszi a tippet. Milyen helyzetben kell lenni a lemezeknek? Azokra tolom ra,vagy ket oldalt becsuszik a fekbetet füleihez?
hmmm ezt érdekes. miértnem láttam előszőr.... kicsit akad a netem sorry.
na késsz a bak igy néz ki. jól müködik. egyetlen hátránya hogy sokat kell pumpálni az emelőt. de most ez van.még lehet alakitok rajta ha lessz kedvem.
na itt a motorbak, elkészült. annyi hibája van hogy sokat kell pumpálni az emelőt. majd ha lessz kedvem akkor még alakitor rajta.
szerintem semmi baja a hajtókarnak... de ha olyan fémreszelék van lent is a főtengelynél....szerintem nem utoljára szeded szét egy biztos amit tudok javasolni. ha bármiről leszeded a hengert,első dolgod az legyen hogy egy tiszta rongyot beletőmsz a főtengelyhez!nemcsak azért mert a reszelék lemegy. hanem azért is mert bármi le eshet egy anya,egy alátét....persze ha nem akarod tovább szedni a blokkot.további jo szerelgetést
Csak a képen látszik úgy, amm ja elégsok fémreszelékvan:S majd kipucolom... amm szerintetek jóez a hajtókarmég?
Az a hajtókar szemben bemaródás, vagy csak a képen látszik úgy? Amúgy szép az a sok fémpor ott benne.
Ígynézki remélem ez nemszált el:S:S mert akkor megörülök:G
ha lefotózom most gyorsan megtudjátok mondani nekem h megúszta e vagy sem?
nemtudom hogymehetett tönkre:S de nemnagoyn örülök neki:S
ja bocs, láttál már kékesre égett kiput?
eredetileg réz színű.
Ha felül vagy alul letörölhetetlenül besötétedett, meglilutl, elkékült, akkor kuka sajna.
Azt, hogy iszonyúan túlhevült, ha olyan amire gondolok.
mit takar hogy színes a hajtókar? szerencsére a dugóm nemvert szét semmit mert megáltam, mert hallotam valamit h nem oké:S
hogy ment tönkre az olajzás?
ha megállt a pumpád, azt a főci sem közsönte meg.
Ha szép színes a hajtókar, akkor megszívtad.
van jó magyar hajtókar, a PJD (pap jános debrecen vagy mi:)
Szgy től érdemes tartózkodni.
Üdv!

ÚJ Dt tulajdonos lettem:) szerintetek megérte megvenni egy 125R 94 es évjárató motort?:) bár nincs meg egy hete de az olajzás tönkrement .G Most vihetem furatni a henger + új dugót kell belevegyek:S Szerintetek megérte a vásárt?:S Amúgy egy Aprilia Sr 50 street et adtam érte.. mit mondoltok?
Hát az a hajtókarban van, de ha elfér, akkor belehet próbálni, Simsonnak nekem 24-es rémlik. "Alúlméretezték" úgy ahogy kell szerencsére.
A görgőméretek szinte egészen biztosan 12x16x13 és 18x24x13-asak.
Bár este 10kor fáradtan és fejfájósan taknyosan nem megy mindig.
Ha meg keskenyebb a DT-é, akkor síkköszörüvel kétoldalából kell leszedni.
Sziasztok! valami megtudná mondani akinek küllős SM-szet van a mociában hogy a gyári első kerékben milyen hosszú küllő van!
Előre is kösz!
Sziasztok!
Meg tudja nekem mondani valaki a a teleszkóp porlehúzó pontos méretét?