85-ös hajtókar hossz van írva, és ha ugyanazok a méretei, akkor Simson S51 hajtókar. Ha a 13mm szélesség megfelel. Rocket vagy Yoko márkájú, magyart véletlenül se vegyél.
A felső szem mindegyikben 16-os, ez egyezik. Az alsó csap is 18-as, a hajtókarban a szemméret Simsonnál 24-es. A hajtókar szélességét nem látni, de a Simsoné 13mm széles.
De mondom, Rocketet nyugodtan megveheted, csak magyart ne. Lazán bírni fogja. DT80-nál lényegesen erősebb szénnéreszelt 70-90-es motoroknál sem láttam hajtókart szakadni.
Hali, tárcsaféknél fékbetét van, fékpofa a dobfékben van. Az olajat nem kell kiengedned /persze csak ha nincs teljesen tele felül a tartály/ hanem, szépen kézzel vissza kell nyomni a fékdugattyúkat a féknyeregbe amennyire tudod, tehát kb szintbe. Esetleg nagyon finoman! és szimmetrikusan! fogóval is vissza lehet tolni, de azzal csak finoman, szóval inkább kézzel
És így bele lehete pakolászni az új betéteket, persze csak ha hozzá való. Ügyelj a rezgéscsillapító lemezkék helyzetére!
Sok sikert!
ne bontsd meg a rendszert,mert akk utána légteleníteni is kell.egyszerűen nyomd vissza a fékdugattyúkat egy csavarhúzó vagy fogó vagy akármi segítségével.
yamaha dt 80 lc2-nél szeretnék fékpofát cserélni (első fék, tárcsafék),de egyszerűen nem bírom belerakni az újat (se a régit tehát én vagyok a hülye). Van ennek valami trükkje? le kéne engednem az olajat a fékből, hogy teljesen visszamenjen a dugattyú?
köszi és sorry ha hülye a kérdés...
Keress egy manualt, abban le van írva az úszószint. Van amikor azt adják meg, hogy fejjel lefele fordulva, az úszó és a karbi szintje (tömítés nélkül) milyen messze lehet, vagy nem fejjel lefele mérve... talán 3 féle megadás a jellemző. Nem árt rákeresni egy szervizkönyvre, az alapján jobban be tudod lőni mint szemre.
Sajnos nekem nem ilyen karbim van, de biztos el tudják páran itt majd mondani neked, hogy merre keresd. Valami rémlik, hogy ki kell kocogtatni....
Hány mm? Nem tudom Mérjem meg? vagy be van skálázva valahol? mert én nem láttam a kehelycsövet hoyg tudom kivenni? én kerestem, de sehol nem találtam olyan lyukacsos kis csövet
Hány mm az úszószint a karbidban gyárilag? Kehelycsövet is kipucoltad? Keverékcsavar hol áll? Ha szívatót rányomod melegen és úgy próbálod akkor is megtorpan?
Heló
Eljött a jó idő, kicsit nehezebben akart indulni a motort, mint hidegben, ne meg a sebességben a fordulat sem nagyon akart 6-6,5 főlé menni. Mondom belövöm már (eddig mindig zsírul sikerült).
Most is beállítgatom, indul, fordulat is faszául megy fölfelé, viszont 1500-as fordulatnál ha húzok egy gázt lefullad. A levegő csavarral sem tudom megszüntetni . Egy picit javított a helyzeten, hogy a súber tűt állását változtattam, már a legalsó kis nútban van, és még így is van, hogy leáll és nem kapja el.
Na meg az alapjárat..ezzel már régóta "küszködök", hogy egyszer tökéletes, van, hogy eljár percekig is, aztán gondol egyet és egyáltalán nincsen alapjárat.
Köszi előre is.
sziasztok.
Valaki nem tud Yamaha dt-hez kipufogó dobot? nem fontos a gyári, csak ne legyen túl hangos. A mostanival az a problémám h nagyon hangosan szól:S
yamaha dt 80 lc2-nél szeretnék fékpofát cserélni (első fék, tárcsafék),de egyszerűen nem bírom belerakni az újat (se a régit tehát én vagyok a hülye). Van ennek valami trükkje? le kéne engednem az olajat a fékből, hogy teljesen visszamenjen a dugattyú?
köszi és sorry ha hülye a kérdés...
Hello azt szeretném kérdezni hogy kell a powert beállítani a dt-n ami 2000 évjárat és elektronikus poweres.
Ha akarsz felvehetsz msn re:brunner_balazs@hotmail.com
A hajtókar szélességét a szemeknél sajnos nem tudom megmondani, de azért jó tudni!
Mint ha nekem 22 es alsó szem méret rémlene.....