Ha valakit érdekel Yamaha DT50M re elős/hátsó index ( a hátsó indexen van lámpa tartó és rendszám tartó) + 1 kosár tartó vagy mi má:) és még van a hátsó sárvédőhöz + lefelé nyúló sárvédő(fekete) fény vissza verővel. árban egyezzünk:)
Üdv! Lenne egy olyan kérdésem hogy 5 honap után most vettem elő a yamaha dt 50 -emet! Az akkumlátor fullra levan merülve! Az lenne a kérdésem hogy a check engine lámpa világíthat azért mert az akksi teljesen levan merülve? előre is köszi a választ!
Hallóó!
Ma menet közben sikeresen elhagytam az első féknyergem egyik felfogató csavarját. Néztem 10-es körülő sűrü menetes. Meg az egyik fele az ilyen kupos vagyis vastagabb, hogy ne tudjon lötöygni. Ahogy néztem sima csavar nem jó hozzá. Vajon honnan tudnék ilyet szerezni? Esztergáltatni esetleg? .. még holnap vussaz megyük hátha megtaláljuk valahol..
Ma elérte a vég a én motoromat is.
Menet közben kb 70-es állandó tempónál megállt a gép semmi előzmény csak egyszerűen mintha valami szorulna megállt.
Leálltam vele rá rúgtam a berúgókarra kicsit szorult de egyből beindult és ment rendesen.Ezt még egyszer eljátszotta kb 2 kilóméter után azóta semmi baja nincs megyek vele semmi .
Lehet ez valamelyik csapágy?Mert nem hinném hogy dugattyú vagy hajtókar lehet.
Lenne egy problémám amiben segítségre lenne szükségem.
Ma az első telóban akartam olajat meg szimeringet cserélni, kivettem a telót levettem a felső csavart kiszedtem belőle a cuccot meg az olajat. Viszont az alsó imbuszt nem tudom kiszedni, elpörög. Ha visszateszem a rugót meg a többit akkor a belső villaszárat is elforgatja ha meg lefogom akkor csak a csavar pörög. Vagyis a belső rész, mert ha belenézek akkor látom ahogy forog a belseje.
összerakni meg átnézni a szücsi fogja:D csak furatást tudok olcsóbban:D amm az öreg ilyenekkel foglalkozik szóval szerintem jólesz:) meg sokan mondták már hogy jólcsinálja meg:)
És a +1 decivel mennyi volt az össz olaj? Amúgy szerintem ne a falu hirhedt Jóska/Pista bájához vidd, ha tényleg jót akarsz. Lehet Pannóniát, MZ-t megcsinált és tényleg jól, de az ismeretlen neki is ismeretlen. Amúgy ha nem brutál módon szedted le, akkor miért a fémreszelék? Az nem omlik csak úgy le, mint a lösz.
Hát nálam úgy volt hogy 10L hez öntöttem + 1dl olajat hogy biztosra e szoruljon meg, de amúgy nekem is haza kellet toljam de az kb 45 p volt:Gde amm úgyált meg hogy én álítottam le. szépe hazatoltam és éreztem hogy nics bene kompreszió(kézzel lenyomtam a berugókart) na mondom itt valami nagygondvan. Leszedtem a hengerfejet utána a hengert és a dugót nemtudtam leszedni :S betömtem egy ronggyal a főtengő felett és fürészlappalo tudtam szépen lassan leszedni... de em brutál módon:D szóval szerintem azért volt ott annyi fémreszelék de majd szerelőm széthúza majd mondom is neki hogy csinálja meg mert nemszeretném hogy mégnagyobb baja történjen:S mert kb 1 hete van meg amotor:S:S
Elmondom az én esetemet. Járatós motor, szintén nem kapott olajat, csak itt gondatlanság volt, lejött a cső, megszorult a gép. Mire hazatoltam (10perc) már indult is. Persze utána szét lett szedve, nem volt vészes, hengeren szinte nem is lehetett észrevenni. Kapott másik dugót. Hajtókar is annyit mozgott amennyit kell. Rá egy hónapra széthullott az alsó tűgörgőm, hengert kukásra verte, dugóba beleszúródtak a görgők, főtengelycsapágyak szétmentek. Pedig még forgács sem volt. Egyszerűen ahogy nem kapott olajat elgyengült a tűgörgős kosár. Legyél nagyon körültekintő, hogy mit csinálsz most. Lehet később többe fog kerülni.
Szerelőhöz visszem majd a motooot csak annyi h úgyált meg a motor h hallotam h valami gondva vele és megáltam mert azt hittem h hideg még a motor vagy valami azért nemjó és megáltam. Amm bejáratós volt a motor-.-" szóval még húzni se húztam neki kb 6 ba 40 körül mehetem szóval szerintem gond annyira nemlehet. amúgy a fémreszelékek a dugó kiszedése közbe keletkeztek mert nemtudtam leszedni a dugótróla:S amm nagyon szépen köszönöm h segítettetek nekem :)
Ma nekem is szét kell szedem a blokkot vagyis a hengert leszedni mert sajnos csörög a blokk :( remélem csak az a baja hogy gyári 20 ezer km-t futott a blokk és a dugónál csörög valami..nem az első görgő vagy a csapágyak mert akkor minden pénzem rámegy a felújításra...na majd este írok hogy mi a helyzet...nem biztos hogy ma szedem szét...majd képet rakok fel hogy hogy néznek ki a dolgok..
Ma menet közben sikeresen elhagytam az első féknyergem egyik felfogató csavarját. Néztem 10-es körülő sűrü menetes. Meg az egyik fele az ilyen kupos vagyis vastagabb, hogy ne tudjon lötöygni. Ahogy néztem sima csavar nem jó hozzá. Vajon honnan tudnék ilyet szerezni? Esztergáltatni esetleg? .. még holnap vussaz megyük hátha megtaláljuk valahol..
Menet közben kb 70-es állandó tempónál megállt a gép semmi előzmény csak egyszerűen mintha valami szorulna megállt.
Leálltam vele rá rúgtam a berúgókarra kicsit szorult de egyből beindult és ment rendesen.Ezt még egyszer eljátszotta kb 2 kilóméter után azóta semmi baja nincs megyek vele semmi .
Lehet ez valamelyik csapágy?Mert nem hinném hogy dugattyú vagy hajtókar lehet.
Lenne egy problémám amiben segítségre lenne szükségem.
Ma az első telóban akartam olajat meg szimeringet cserélni, kivettem a telót levettem a felső csavart kiszedtem belőle a cuccot meg az olajat. Viszont az alsó imbuszt nem tudom kiszedni, elpörög. Ha visszateszem a rugót meg a többit akkor a belső villaszárat is elforgatja ha meg lefogom akkor csak a csavar pörög. Vagyis a belső rész, mert ha belenézek akkor látom ahogy forog a belseje.
Mit toltam el?
A segítséget előre köszönöm!