Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a torkolattűz, gáz a csövőn át előre távozik, vagy ez olyan fajta,hogy a töltényűr után van egy ferede furat a cső tetején és a cső dugózott?
Én most vettem tőlük a KTMre a héten. Szerintem korrektek, és tuti tudnak rendelni a tiedéhez valót.
De hívd fel őket, és megmondják. Ez a legegyszerűbb!
Akkor csak megállt a olajszivattyúd?Múltkor azt írtad valami szuszogó hangot ad a motor csak alapjáraton hallod.Én írtam akkor hogy nézd meg az olajcsöveket .Mert ha ott a baj akkor meg fog szorulni a géped Te írtad megtetted ellenőrizted.Nálam ez azt jelenti hogy lehúzom a csövet és meglesem jön-e az anyag.meg lefogom a szívócsonkon a kis csatlakozót és meghallgatom hogy elmúlik-e a szuszogás.
Üdv urak.
Valakit nem érdekel 8mm-es gáz-riasztó pisztoly?
Umarex német gyártmány, maroktáras, 10db gáz, és 25 db riasztó lőszerrel.
Ár: 15 ropi
Az a holnap az már ma van
Akinek van kedve holnap este egy kis belvárosi mókához, az legyen 21:00-kor az Örs vezér téren az Árkád melletti Shell kúton!

Egyenlőre nincs konkrét útiterv, de az biztos, hogy belváros és késő esti gurulás és a gurulás vége elvileg a Hármas határ hegy.

Itt elérsz:0630/714-5324
Az lenne a kérdésem , hogy szerintetek ez jo fékbetét lenne DT 125-re?------http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
Nekem olyan kérdésem lenne hogy van egy dt-m 125 ös és még nincs a nevünkre iratva,de elment az olajzás és megált a motor szétvan szedve darabokra:S:S ilyenkor mitcsináljak? Mert az okmány irodába aztmondták h kell eredetiség vizsga... az leginkább mit takar? ránéznek egyátalán ott a motorra? választ előre is kösszi:)
nekem is ilyen volt a hátsó, de tegnap cseréltem és teljesen már lett, nagyon fog és nem forr el.
Nem kell valakinek egy tükör polír hátsó lánckerék 125ös DT-re?
55fogas
3000ft
Dot 4 van benne, és kb 3 hónapja cseréltem
Vagy felforrt az olajod, mert nem megfeleleő.
Az kemény

Amúgy az enyémen az elsőféket rohadt gyorsan el lehet melegíteni. Multkor meg is lepődtem lejtőn jöttem le, a végén elsővel lassítottam olyan 70-ről kb 10-20-ra és a végére a fékhatás a 0-val volt ergyenlő...

Gondoltam ,hogy leveszem a tárcsavédőt, hogy több szelet kapjon
Valami olyasmit irtak a tasakjára...
De am komoly... volt ilyen lejtő, stoppiezni akartam. Csak alig fogott. Azt jöttek utánam 2-en is h vmi izzó cucc kiesett a motorból. Vissza sétáltunk és még ott izzott valami porszerüség...
Azt amit bevettél LSD-nek hívták?
Volt már valakinek olyan, hogy küdte... majd első fékezett elég szépen és valami izzó cucc kijött valahonnan?
Akinek van kedve holnap este egy kis belvárosi mókához, az legyen 21:00-kor az Örs vezér téren az Árkád melletti Shell kúton!

Egyenlőre nincs konkrét útiterv, de az biztos, hogy belváros és késő esti gurulás és a gurulás vége elvileg a Hármas határ hegy.

Itt elérsz:0630/714-5324
Nem kap jelet a cdi-től.
Eladnám igen csak nagy becsben tartott YAMAHA DT típusú motorkerékpáromat. Kb 1 éve lett újra hüvelyeztetve, így most a henger és a dugó is gyári alapméretes benne. Talán 3 hónapot mentem vele felújítás után, azután nem használtam mert vettem egy honda xr-t . Vásároltam rá power szelep vezérlő elektronikát, akkumulátort, gyújtás elektronikát , így minden elektromos rendszer működik rajta. Hálás egy jószág, én 8 évig motoroztam vele, de mivel vettem egy nagyobbat így szükségtelenné vált itthon. Papírok nincsenek hozzá, nekem se kellett annak idején.. Csak komoly érdeklődők jelentkezését várom!
Minden Jót!

Ára:195 000 ft
Tel: 06 20 518 3417
Sziasztok!
DT 125R-hez keresek első teleszkópot! az sem baj ha csak a féktárcsa felöli van meg! ha valakinek lenne eladó jelezze! előre is köszi.
Nekem is ugyanez volt de nekem azzal a jelenséggel, hogy el volt égve az az 1 szálas vezeték ami a powerhez ment. Kicseréltem de egyből leállt és be sem indult amint összedugtam a csatlakozót. Nekem maga a powermotor elektronikája volt a rossz. Megcsináltatni nem tudtam pedig 3 helyen is volt.
Én úgy oldottam meg hogy rendeltem hozzá bontóból egy másikat és utána érezhetőbben jobban is ment a gép.

Amúgy mellesleg megjegyzem bár szerintem biztos te is tudod hogy olyan 7000 felé fel kell pörgetned hogy jól lássad a változást. De mielőtt nekiesnél mindennek szerintem nézd meg azt is hogy a bovdenek rendesen be vannak-e rakva és elég feszesek ahhoz hogy tudják mozgatni a tárcsát.

Remélem valamit tudtam segíteni.
Hello nekem van 1 2000 évjáratú dt 125r em az lenne a kérdésem hogy ha power szelep nem nyit ki akkor mi a teendő?Részletesebben leírom még na az a szitu hogy a power amikor ráadom a gyújtást leelenörzi magát és akkor megmozdul ez nekem megy is na utána mikor beindítom akkor a tárcsa azt istenért se akar forogni pedig kellene neki így http://youtu.be/jnszCEkIMak be van indítva így kellene mennie és nekem meg se mozdul. Valamit írjatok hogy mit csináljak vagy felviszem a szerelőhöz.
Az lenne a kérdésem , hogy szerintetek ez jo fékbetét lenne DT 125-re?----- http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
ez nem honolás.

ez fadarab+csiszolópapír, karistolás.
Mivel?